Uitgerekend 16 t/m 30 november '24

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Skymar, 15 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

Wat gaan jullie hard, kan het echt niet bijhouden. Wel alles bijgelezen!

Fijn van de mooie testen!!! Dat er maar een hoop mooie echo's mogen volgen.

Maaike, ik snap dat deze test je onzeker maakt, maar het gaat vooral om de oploop. Wanneer heb je voor het eerst positief getest? En heb je een foto van je testjes onder elkaar?

2. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Een hoop mooie oplopende testen.. ik test zelf niet meer, maar weet nog dat ik bij de 1e 2 rond 6 weken (moeders voor moeders testen) ook niet altijd de lijn donkerder was dan de controlelijn. Hoeft helemaal niks te zeggen! :D en voor Maaike: ik had tussen 11 en 13 dpo ook weinig oploop. Maakte me toen ook erg onzeker, maar: oploop is oploop! Dat hielp mij toen heel erg.

Wij gaan het de kinderen pas na de 1e echo vertellen. Oudste kan het stilhouden (10 jaar) maar ik wil die verantwoordelijkheid gewoon nog niet bij hen neerleggen. Zoiets moet enorm moeilijk zijn voor je te houden, dat vinden volwassenen al vaak :roflmao: dus ze zullen het pas horen als het gedeeld mag worden. Das nog vroeg genoeg en dan hebben we nog 7 maand om het samen te beleven als gezin :)

Ik heb enorm rommelende darmen, trouwens. Beetje diarree achtig, maar ook weer opgeblazen en verstopt gevoel. Tis het allemaal net niet. Tzou dan op zn minst fijn zijn als je weet dat t "goed zit" eh. ;) ik weet uit ervaring dat ik de kwaaltjes een stuk makkelijker vond te dealen na de termijnecho destijds - dan had je ook gezien waar je t voor deed ♡

3. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik heb 11 april de echo ❤️ normaal is het altijd later pas in het ziekenhuis, maar vanwege m'n geschiedenis met miskramen, vroegen ze of ik eerder wilde. Helaas had in die week m'n arts pas op donderdag tijd, maar ach.. het is toch 1.5 week eerder dan normaal dus dat scheelt weer :)

Millie92, Skymar, Niemand95 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Als ik ze nu naast elkaar hou zie ik erg weinig verschil. Kan er nu geen foto meer van maken aangezien de clearblue ingedroogd is.
    Ben net weer wakker, helemaal geen zere borsten meer niks. Terwijl ik die al 2 weken heb, gisteravonden echt zeer en vanochtend vroeg nog gevoelig en nu gewoon helemaal foetsie:cry:. Ga zo het ziekenhuis bellen:oops:

Ben zo bang voor weer een mk:cry::cry:

5. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Fijn dat je eerder kan komen, dat scheelt toch weer inderdaad en dan kan je hopelijk gerustgesteld worden :) Nog iets meer dan twee weekjes wachten maar!

6. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    :(:(:(
    Het is wel lastiger vergelijken begreep ik als je ze droog vergelijkt? Als je de fotos binnen de afleestijd vergelijkt met elkaar, zie je dan wel verschil?
    De klachten gaan bij mij ook op en af, de ene dag voel ik me kei zwanger en de andere dag gewoon 'normaal', dat hoeft niet zo veel te zeggen geloof ik! Virtuele knuffel voor jou, ik duim voor je

MaaikeLS vindt dit leuk.
  7. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ach wat kan je daar onzeker van worden he! Knuffel!! Mijn eerste 2 testen (met 2 dagen ertussen) liepen totaal niet op, maakte mij ook enorm onzeker. En dan het wisselen van de zwangerschapskwaaltjes, gek kun je ervan worden he… maar ik ben er inmiddels wel over uit dat het echt heel erg wisselt. Je kunt dagen hebben dat je je totaaal niet zwanger voelt, vervolgens ineens heel misselijk (of iets anders zijn) en dan weer niet. Met deze termijn is dat zo normaal, het HCG schommelt nog zo.
    Ik zou niet meteen van het ergste uitgaan!! Al kan ik me je zorgen zo goed voorstellen, zeker gezien je voorgeschiedenis… ik duim voor een plakker!!

MaaikeLS vindt dit leuk.
  8. Millie92

Millie92 Lid

3 jan 2024
    67
    66
    18
    Vrouw
    Super!!!!! :D

9. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat een onzekerheid :( maar die kwaaltjes willen niks zeggen hoor, pin je daar alsjeblieft niet op vast. Ik heb 2 dagen zere borsten gehad en nu niet meer. Volgens mij is het erg normaal dat het zo wisselt. Ik snap dat je over de oploop onzeker bent, maar ik hoop voor je dat dit goed komt! Heb je het ziekenhuis al gebeld?

MaaikeLS vindt dit leuk.
  10. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Zh gebeld. Mag 11 april langs. Hoop dat ons kleintje nog goed gaat daarbinnen.

Heb de 2 foto's onder elkaar gezet en zie eigenlijk weinig verschil. Clearblue is van zaterdagochtend en de ander is van vanochtend.

Pff zo zeker dat ik gister was dat alles goed zat zo onzeker ben ik nu:confused:

Bijgevoegde bestanden:

11. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Maar je hebt ook twee verschillende merken gebruikt he, dat is qua oploop zien een stukje lastiger volgens mij… kan zomaar dat de Kv bij het eerste testmoment nog een stuk lichter zou zijn geweest. Of de CB juist nu donkerder. Dit zegt echt lang niet alles, knuffel!!

12. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    ♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥

16 november

17 november

18 november

19 november
    Niemand 95 - 2e kindje

20 november
    Bloempje 11 - 1e kindje

21 november

22 november
    Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje

23 november

24 november

25 november
    Sky - 31 jaar - 4e kindje
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje

26 november

27 november
    Caramel3 - 4e kindje

28 november
    Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje

29 november

30 november
    Joefmom - 30 jaar - 2e kindje

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

27 maart - Aschanti - Vitaliteitsecho
    3 april - niemand95 - vitaliteitsecho
    8 april - Millie92 - vitaliteitsech
    11 april - Bloempje11 - vitaliteitsecho
    12 april - Aschanti - termijnecho
    12 april - Zazoo21 - vitaliteitsecho
    16 april - Caramel3 - vitaliteitsecho
    18 april - Sky - vitaliteitsecho/1e afspraak Gynaecoloog
    23 april - caramel3 - intake
    7 mei - caramel3 - termijnecho

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
    [/QUOTE]

13. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Fijn dat je 11 april terecht kan, laat de dagen maar snel gaan tot dan!
    Volgens mij kan je oploop niet vergelijken tussen twee verschillende testen omdat ze andere gevoeligheid hebben en anders kleuren! Ik zou op basis van deze twee testjes geen conclusie trekken. Heb je nog een van de clearblue die je nog een keer kan doen? Of anders overmorgen weer met de kruidvat, dan krijg je een eerlijker beeld denk ik.

Pff wat maakt het allemaal onzeker hé die eerste spannende weken

MaaikeLS vindt dit leuk.
  14. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Als ik dit zo lees klinkt het helemaal niet aardig, zo was het zeker niet bedoeld hoor! Sorry daarvoor. Ik wilde je juist een hart onder de riem steken <3

15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Fijn dat je de 11e terecht kan! Maar met 2 testen kan je ook niet vergelijken, de ene is gevoeliger dan de ander. Ik zou over 2 dagen gewoon weer kruidvat doen. Mijn ervaring is dat kruidvat toch moeilijker donker word en dan ineens flink donker. Ik ga voor je duimen! Succes/sterkte met die onzekerheid!

MaaikeLS vindt dit leuk.
  16. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Aha:roflmao: heb nog niet eerder testen na elkaar gedaan. Bij m'n andere 2 zwangerschappen was het gewoon "hij is positief dus ik ben zwanger" :D

Morgenochtend dan de clearblue nog een keer;)

Skymar, Zazoo21 en Caramel3 vinden dit leuk.
  17. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Ik vatte het niet als gemeen op! Maar inderdaad als een opsteker:thumup::D

18. Niemand95

Spannend! Fijn dat op 11 april al mag komen voor een echo. Hoe ver ben je dan?

19. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ik mag gelukkig ook wat eerder komen. Eigenlijk pas 23-04, met 9 weken… nu 16-04 al, scheelt toch weer een week;) zo spannend allemaal!

Millie92, Zazoo21, MaaikeLS en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Niemand95

Fijn dat je ook wat eerder mag!

MaaikeLS en Caramel3 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina