Ohhh haha dat is een hele typische he?! Ik merk ook dat ik heeel goed ruik, loop de hele dag te snuffelen omdat ik van alles opvang Ik draag voornamelijk rokjes, die kan ik soms net iets hoger of lager dragen en dan gaat het nog redelijk… wil gewoon niet met 5 weken al zwangerschapskleding dragen. Maar het zou wel lekkerder zitten denk ik. Ik hoop echt dat het zometeen toch weer even iets minder wordt. Al is het natuurlijk ook mijn 4e kindje, dan groei je over het algemeen denk ik wel iets sneller…
Ja snap ik!! Je wordt er naar van, zo’n opgeblazen gevoel… als het nog erger wordt ga ik proberen toch wat op te letten welke voeding miss invloed heeft. Ik heb het idee dat het na mijn kwark ‘s ochtends bijv echt even erg is…
Hier ook obstipatie ja. En wat er wel komt heeft geen vorm. Ik kan nog geen buikje zien want tja die heb ik al, heb geen platte buik. Ga wel vanmiddag kleren kopen met moeders.. hopelijk pas ik mijn gewone maat kleren. Ooh wat ben ik blij als we die echo hebben gehad en ik het haar kan vertellen. Ze zit zo met smart dat het snel lukt bij ons.
Oeh, dat word ook lastig vanmiddag, denk ik? Want ga je nog nieuwe kleren kopen voor de komende weken dat het nog past?
Ik merk wel aan mezelf dat ik me in de ochtend/begin middag eigenlijk heel goed voel (wat me de zenuwen geeft dus wel nerveus) maar gedurende de dag beginnen dan toch mijn borsten weer gevoeliger te worden en komt het maagzuur meer om de hoek kijken. Vind het wel een beetje eng dat ik mijn baarmoeder totaal niet meer voel terwijl ik die juist in het weekend heel erg voelde groeien. Ik hoop maar dat het gewenning is
Wat spannend voor jullie na 2 miskramen zeg! Ik snap dat het je dan ook tegenhoud om het te zeggen voor de eerste echo. Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan deze keer en dat er in november een mooie baby ter wereld komt!
Denk dat het heel normaal is en je er vanuit mag gaan dat het inderdaad gewenning is Bij mij is de druk op mijn baarmoeder nu ook zo goed als weg. Het is lastig vertrouwen te houden hé..
Net nog even een test gedaan, omdat mijn symptomen wat bedaarde. Maar dit lijkt in elk geval overduidelijk
Haha ik ook niet hoor! Zeker niet naar 3 kids maar nu heeft mijn buik echt al zo’n ‘mooie’ ronde vorm weet je wel? Heel gek. Pff, lastig om kleren te kopen nu maar idd nog veel lastiger om het stil te houden tot de echo. Wat moet dat spannend zijn na 2 miskramen!!
Ik heb dat ook hoor, vanaf ca 7 DPO menstruatiepijn, tot ca NOD en nu niks meer. Alleen een beetje trekken als ik teveel doe. Die verschillen in klachten kunnen je gek maken he… ik heb verder ook heel weinig last van, alleen ‘s ochtends misselijk en wat sneller moe. Over een paar weken zouden we wensen dat we ons zo voelden als nu
Oh ik ben ook blij dat ik niet de enige ben die het voelt aan de baarmoeder als ik te gek aan het doen is. Als ik te heftig de bank af spring of de trap op ren wordt ik gelijk gestraft daaronder
Nou echt ja. Daarbij ook minder gevoelige borsten. En zeker omdat voor mij de enge dag eraankomt. Morgen ben ik 4+5 en dat de dag dat beide zwangerschappen zijn uitgelopen in een mk. Als morgen voorbij is en kleine plakker zit er nog dan ben ik al wat geruster. Maar goed ik merk dan m'n energie nog wel lager is dan dat ik gewend ben, heb nog steeds oprispingen en boer wat af. Wat ik normaliter niet Hoop dat het nu gewoon 3 maal is scheepsrecht is wie weet wens ik inderdaad over een paar weken naar deze dagen terug
Wat bizar dat het beide keren met 4+5 misgegaan is! Snap dat dat dan een erg beladen termijn is voor je. Spannend, ik duim!!
Pff dan zal morgen echt een pittige dag worden Laten we er vanuit gaan dat het gewoon helemaal goed zit inderdaad en je over een paar weken terug wenst naar die 'heerlijke dagen zonder symptomen'. Ik duim voor je
Bij mij verschilde het per zwangerschap hoe snel ik aankwam en dikker werd. Ik ben slank van mezelf en heb een platte buik. Ik kon de buik bij mn 1e rond 10 week al echt zien uitsteken op baarmoeder hoogte. Bij 2e vergelijkbaar, maar toen kon ik mn eigen kleren wel veel minder snel aanhouden. Bij de derde had ik tot 18wk mn eigen kleren nog aan hahaha, soms halverwege de dag met de knoop open kortom: ik was niet standaard elke zwangerschap dikker, omdat t mn 2e of 3e kindje was. Sterker nog: bij mn 1e was ik uiteindelijk het dikst en t kindje t zwaarst. Ze werden steeds kleiner en lichter haha zegt niet altijd wat dus
Mijn kwaaltjes verschillen ook per dag. Baarmoeder had ik vooral tussen 11 en 15dpo last van, qua groei waarschijnlijk. Daarna niet meer eigenlijk. Dus herkenbaar!!
Klinkt stom maar doet zo goed herkenning te zien. Iemand ook toevallig waterige afscheiding? Moet daar zoooo aan wennen, het voelt soms hetzelfde als bloeden