Uitgerekend 16 t/m 30 november '24

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Skymar, 15 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Lief!! Dank je wel! Nee ik weet dat je gelijk hebt. Zo stom he, de kids groeien zo hard, de tijd gaat mij altijd veel te snel. Maar nu dus even niet haha.
    Fijn om te horen dat jij ook nog nooit een miskraam hebt moeten meemaken! Statistisch gezien ‘zijn we dan eens aan de beurt’, maar 3 gezonde zwangerschappen zegt ook wel iets. En we zijn jong (ik ben 28)…
    Steken zijn weg! Pijnlijke borsten nu en wat rugpijn. En jij?

2. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥

16 november

17 november

18 november

19 november
    Niemand 95 - 2e kindje

20 november

21 november

22 november

23 november

24 november

25 november
    Sky - 31 jaar - 4e kindje

26 november

27 november
    Caramel3 - 4e kindje
    28 november

29 november

30 november

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

3 april - niemand95 - vitaliteitsecho

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

3. Niemand95

Hoi allemaal,
    Ik kom me voorzichtig melden hier, zwanger van ons 2e kindje. Maar een verleden van herhaalde miskramen dus erg spannend!
    Ik lees dat jullie dit nog niet hebben hoeven meemaken gelukkig, hopelijk gaat het nu ook gewoon goed!

4. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Hoi, welkom!! Ach wat naar, dat moet je erg onzeker maken. Ik duim heel erg voor je dat deze keer alles goed mag gaan! Hoever ben je precies?

5. Niemand95

Dankjewel! Ja maakt zeker erg onzeker, gelukkig hebben we een gezond kindje dus dat geeft hoop. Ik ben nu 4+4 en ga van het positieve uit ♡

Voor jullie beide jullie 4e kindje, zo leuk!

6. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Hopelijk gaat deze keer alles goed! Hopelijk heb je wat afleiding van je kindje en kom je de tijd een beetje door…
    Mag ik vragen met welke termijn je de miskramen ongeveer had?
    Jaaa, zo leuk! Onze 3 zitten qua leeftijd heel dicht op elkaar dus dit wordt de eerste keer dat ze het echt bewust gaan meemaken, zeker natuurlijk de jongste. Kan niet wachten om het ze te vertellen!

7. Niemand95

Dat komt goed, de dagen vliegen wat dat betreft voorbij. Alle miskramen waren tussen de 5 en 6 weken, maar allemaal anders kwa verloop. Een vroege miskraam, een ZOL en 2x een MA.
    Dat is echt heel leuk als ze het bewust gaan meemaken, kan me voorstellen dat je het ze heel graag wilt vertellen. Heb je een idee met welke termijn je het wilt gaan vertellen? Hoe ver ben jij nu?

8. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ah wat naar! Dan heb je ook totaal geen houvast, als het elke keer anders is gegaan… ik hoop zo voor je dat alles goed gaat deze keer!!
    Ik ben nu ongeveer 3+6. Ik heb net weer getest en ik krijg een licht lijntje waar ik toch echt op een knaller had gehoopt:cry: word hier heel bang van, ik geloof niet dat dit nog goedkomt

9. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    De bovenste is van vrijdag, de onderste van net.

Bijgevoegde bestanden:

10. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    @Niemand95 , wat moeilijk als je 'ervaringsdeskundige' genoemd kan worden mbt miskramen. Het lijkt me zoo moeilijk en dan maakt t je extra onzeker.. ik duim en hoop op een goed plakkertje, net als de zwangerschap van jouw kindje die nu rondhuppelt ♡

@Caramel3 , officieel hoort de verdubbeling van hcg tussen 48 en 72 u plaats te vinden, het kan nog! Heb je ook eem vergelijkingsfoto met die van vrijdag en vandaag toen je de foto's net maakte? Dus niet met t indrogen?

11. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Oh btw @Niemand95 : gefeliciteerd natuurlijk!! :oops:

Niemand95 vindt dit leuk.
  12. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ohja, natuurlijk gefeliciteerd!!:)hoop zo voor je dat deze keer alles goed gaat!!

13. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Deze is van vrijdagmiddag, uur of 3… echt hetzelfde vind ik.

Bijgevoegde bestanden:

14. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    @Skymar wilde jij nou vandaag nog testen of wachten op morgen?

15. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Hmmm. Dat lijkt idd tzelfde. Maar ik heb in dit forum ondertussen begrepen dat 1e urine niet voor iedereen werkt. Ik zou dan toch vanmiddag nog een x testen als ik jou was! Misschien werkt dat voor jou nauwkeuriger!

Ik wilde eigenlijk morgenochtend testen (48u) maar nu krijg ik weer testdrang nu we t erover hebben... ;)

16. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Las ik idd ook, misschien moet ik nog niet alle hoop opgeven. Heb door de ingedroogde test even wat water laten lopen en nu lijkt de nieuwe toch wel iiiets donkerder. Voel me alleen niet misselijk vanochtend dus ik ben er bang voor. Heb geen test meer en kan vandaag niet naar de winkel:cry:
    Haha ja ik snap je!! Op een gegeven moment krijg je de kriebels en moet je gewoon testen he… succes!! Duim voor je!!

17. Niemand95

Ach meid, deze onzekerheid snap ik enorm! En zijn beide ochtendurine? En ook beide vegelijkbaar kwa concentratie? Dat kan in deze fase nog zoveel verschil maken. En ik heb al vaak gelezen dat de kruidvat testen niet meer zo mooi oplopen tegenwoordig.

18. Niemand95

Dankjewel, dat is zeker heel lastig. Ik probeer de positiviteit te laten overheersen, al is dat soms echt heel moeilijk.

Super lieve berichtjes van jullie beide ♡

Skymar vindt dit leuk.
  19. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Mijn man zei: eigenlijk wil ik wel graag dat je test, ik ben ook nieuwsgierig :D.. doe maar, dan haal ik maandag wel nieuwe op voor maandagmiddag of dinsdagochtend.

Maar, again. Test lijkt bijna niet anders - al is t lastig op de foto te krijgen allemaal. Geduld geduld geduld. Als ik niet ongesteld wordt of menstruatiekrampen krijg, zal t wel oke zijn.. denk ik. Hoop ik. Duim ik...:o:

Van boven naar onder: 10,11,12,13 dpo

Bijgevoegde bestanden:

20. Niemand95

Ja dank je! Jij ook gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina