Mijn ouders hebben de familie (groot gezin) in houten poppetjes op een plankje staan. We gaan ze nog een babypoppetje geven Oh zo extreem misselijk, tot aan overgeven toe? Is wel echt naar he… zo erg is het hier nog niet. Hebben jullie al bepaalde cravings? Dingen wel/niet lusten die normaal juist andersom zijn?
Slecht. Ik bloed nog steeds en voel me totaal niet zwanger meer. Geen opgeblazen buik, geen diarree meer. Water smaakt gewoon weer naar water ipv een heerlijk drankje. Nog wat gevoelige borsten en tepels maar dat zegt niks. Mijn baarmoeder hangt er maar een beetje bij zo voelt het. Ze doet niks.. geen krampen oid. Zo kan ik lachen en zo jank ik. Ik denk echt dat ik weer een zol te pakken heb. Als ik zo mijn lichaam voel en terug denk aan mijn vorige zol. Bizar hoeveel ongeluk wij treffen.
Ach wat een ellende. Ik heb ZO met jullie te doen!!! Nog niet alle hoop opgeven he… bloedverlies zonder krampen hoeft niet alles te zeggen. En symptomen kunnen erg wisselen he!! Ik moest eerst even googlen wat een zol precies is. Gaat er nu helemaal niks gebeuren verder? Gaan de ervanuit dat (als het mis is) je lichaam dit zelf oplost? Wat bizar dat het nu gewoon al de derde keer zou zijn. Veel sterkte voor jullie!!
Mooie testen! ik had gisteren op 5 weken ook nog een clearblue gedaan, maar deze bleef ook nog op 2-3 hangen. Ik heb hem wel uit elkaar gehaald om naar de streepjes te kijken
Wat leuk!! En super leuk met zo'n poppetje! Ik ben nu 2 dagen wel licht misselijk. Ik ging net samen met mijn man lunchen, ik had een broodje spareribs besteld maar werd kotsmisselijk bij het aanzicht van het broodje.. ook ben ik wel wat vermoeid en de hele week al in de avond misselijk. Dit is pas de 2e dag dat ik het overdag ook ben.
Jeetje meid, wat ontzettend k.t en dat gewoon voor de 3e keer al. Zo oneerlijk! Ik hoop echt dat het geen zol is! Moet je gewoon nog steeds afwachten van ziekenhuis? Kan je niet een verloskundige benaderen, die zijn altijd stuk meewerkender dan een ziekenhuis heb ik al ervaren.
Mijn man heeft een dagje vrij en dochter moest gewoon naar school vandaag, dus zijn wij even ochtendje samen op pad geweest. Wezen wandelen en lunchen. Mijn ouders nemen ons over 3 weken mee uit eten, wegens hun huwelijks jubileum. Mijn man wilt het heel graag dan daar vertellen. Ik twijfel nog, want m'n moeder gaat vast huilen en dan in zo'n vol restaurant... ik weet niet
Nog niet echt craving, al merk ik wel dat ik graag toetjes eet, terwijl ik nooit yoghurt of vla eet. Ik merk wel dat ik hele dag wil eten en honger heb, maar tegelijk nergens echt trek in heb en niks lekker vind. En jij?
Ja dat herken ik enorm! Ik heb als ik zwanger ben een enorme haat/liefdeverhouding met eten en ben er ook heel veel mee bezig. Als in, bedenken of ik het juist wel of juist niet zou eten. Ik had een zoete cake gebakken en werd misselijk van het idee van de roomboter… net wilde ik een gekookt ei eten maar eenmaal op mijn bord toch echt niet. Bijzonder hoe dat gaat
Tot nu toe is mijn ervaring is dat het ziekenhuis meewerkender is dan een verloskundige. Ik kijk dit weekend even aan. Had wel te horen gekregen dat het wel mogelijk is om eind volgende week een echo te doen omdat ik dan 6 weken ben. En ik weet nu al ik ga ze dinsdag bellen voor die echo. Paasweekend zit er ook nog eens tussen natuurlijk. Ergens denk ik nou toe hop zet dan door en klaar.. in deze fase hangen is killing, niet alleen voor mij maar ik zie wat het doet met mijn man en dat is helemaal killing. Zo erg om hem zo verslagen te zien. En toch.... zit er een klein beetje hoop in mijn achterhoofd dat er 11 april gewoon een kleintje zit. Ook al voel ik me echt niet zwanger meer.
Ah wat leuk! Gewoon even met zn tweetjes, heerlijk… Ik snap je punt ja. Kun je niet na het uit eten nog of naar hun huis of naar jullie huis gaan samen en het daar vertellen? Dan pak je wel het moment maar niet het overvolle restaurant…
Ja, ik dacht idd ook om even te vragen of we anders van te voren even een stukje taart al kunnen eten bij m'n ouders thuis. Maar ik moet echt m'n man nog even overtuigen
Oh man ik vind dit zo rot voor jullie. Ik zou jullie een ander verhaal gegund hebben, een zorgeloze zwangerschap. Deze kan nog goedkomen en daar blijven we voor duimen, wie weet op 11 april worden jullie weer terug gezet op jullie roze wolk Je man zo zien is ook pittig. Wist iemand al van de prille zwangerschap, kunnen jullie met iemand erover praten?
Oja de poppetjes! Dat was het, leuk Ik heb nog niet daadwerkelijk overgegeven, maar past keer op punt gestaan, dus wel al naar de wc gerend maar dan zakte het toch weer. Ik heb enorme honger maar in niet zo veel dingen zin, haha! Het is wel een heel mooi moment! En tranen horen bij het leven, denk ik dan maar. Ik zou mezelf er niet aan kunnen storen als iemand huilt in een restaurant. Maar jullie moeten je zelf er prettig bij voelen! Beetje raar misschien maar dan ben ik blij dat ik niet de enige ben die nog geen 3+ krijgt! Ga jij nog een wekenindicator doen later?
Eerst afwachten wat de echo ons gaat laten zien. Vanuit daar verder. Dat de kwaaltjes wisselen klopt dat heb ik ook wel gehad de afgelopen week maar nu voel ik echt dat de kwaaltjes gewoon verdwijnen. Als het inderdaad weer een zol is dan is het bespreken wat de plan van aanpak wordt. Pillen om een miskraam op te wekken kunnen bij een zol schade toebrengen als die toch op een verkeerde plek zit. Gezien mijn eerdere ervaring waarbij mijn gevoel toch op het juiste zat, ga ik toch weer af op mijn gevoel. Ik zeg net tegen mijn moeder, wij keken nooit gtst maar we leven er wel in
Ja die vent van mij is een geweldige man. Hij heeft eigenlijk nooit een kinderwens gehad en draaide 180° om toen wij een stel werden. Een kleine meid op zijn arm is zijn grootste wens. Mee met pappa achter de bar staan op de kermis, daar kijkt hij echt naar uit. Enkel mijn schoonzusje wist het voor het fout ging. Dat ik bloed ontdekte ben ik meteen naar m'n moeder gelopen (we wonen op hetzelfde erf). Smiddags een goede vriendin geappt en de rest van onze fam op de hoogte gebracht aangezien we komend weekend paasbrunch hebben. Ook op mijn werk wisten ze het al, juist omdat het de afgelopen 2x fout is gegaan. Ik heb net 4 nieuwe testen binnen gekregen op die manier ga ik een beetje in de gaten houden of het hcg afzakt. Verder kan ik niks anders doen dan even wat afleiding zoeken, lekker met mijn moeder kletsen of met vriendinnen aan de telefoon te hangen. Gelukkig steun van alle kanten. En natuurlijk wens ik het aller aller beste voor jullie allemaal. Dat ieder een mooie zwangerschap hebben en straks een prachtig kindje krijgen!
wat fijn dat je zo een goed opvangnet hebt als je je even wat minder voelt - heel belangrijk! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt xx
Geen kwaaltjes, toch nog even de 2e test gedaan hihi. Ik ga het vanavond een vriendin vertellen en zondag de familie. Zo spannend.