Uitgerekend 16 t/m 30 november '24

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Skymar, 15 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie zo'n enorm steunnet om jullie heen hebben <3 Zo belangrijk in zulke tijden

MaaikeLS vindt dit leuk.
  2. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63
    Hey meiden, mag ik hier even inbreken? In de uitgerekend lijst van december is nog niet zoveel activiteit… afgelopen maandag was mijn NOD. Testen toen licht positief . Ben benieuwd hoe jullie aankijken tegen mijn oploop.(vandaag19 dpo)

Verder lees ik al best wat verdrietige verhalen hier en in de NOD groep, merk dat ik daar onzeker van word.

Verder zou ik het wel leuk vinden met jullie verder te kletsen omdat best een aantal in deze zelfde nod groep zaten…. Hoe kijken jullie daar tegen aan?

Bijgevoegde bestanden:

Millie92 vindt dit leuk.
  3. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Welkom hier, gezellig dat je hier mee komt kletsen! Ik vind je oploop er netjes uitzien hoor!
    Ik herken het wel, dat onzekere door alle verhalen. Maar ik probeer mezelf voor te houden dat het grootste gedeelte altijd nog wel goed gaat :)

Vederlicht vindt dit leuk.
  4. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Hoihoi, wat mij betreft ook welkom hier :D Je oploop is heel netjes, soms zie je wel al donkere streepjes hij 19DPO. Maar iedere zwangerschap werkt anders en zo opbouw van HCG ook natuurlijk, zolang je oploop maar mooi is en die is wel echt keurig vind ik!

Ja, ik herken dat ik naast het meeleven met de verdrietige verhalen er ook wat van kan gaan twijfelen. Maar inderdaad, de kans dat het goed gaat en gezond is, is nog vele malen groter dan dat het mis gaat. Ik probeer los te laten wat ik niet in de hand heb, en mijn best te doen met de dingen die ik wel in de hand heb (goed voor mezelf zorgen). Dat laatste geeft me nog een gevoel van controle.

5. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Welkom hoor!! Mooie testen, idd mooie oploop!

6. Millie92

Millie92 Lid

3 jan 2024
    67
    66
    18
    Vrouw
    welkom!! :)
    Ik vind je testen er goed uitzien hoor! :thumup:
    Ik probeer me ook niet te druk te maken om alle droevige verhalen. We hebben helaas toch niet alles zelf in de hand.. Ik probeer dankbaar te zijn voor elke dag en rust te vinden in het feit dat inderdaad het merendeel van de zwangerschappen wel goed lopen.
    Hoop dat we allemaal samen de finish halen xx

7. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Welkom :)
    Prachtige testen!
    En ik snap dat mijn verhaal je doet laten twijfelen. Ik hoop dat je een prachtige zwangerschap heb ♡

Heb je al gebeld met een verloskundige?

8. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥

16 november

17 november

18 november

19 november

20 november
    Bloempje 11 - 1e kindje

21 november

22 november
    Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje

23 november

24 november

25 november
    Sky - 31 jaar - 4e kindje
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje

26 november

27 november
    Caramel3 - 4e kindje

28 november
    Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje

29 november

30 november
    Joefmom - 30 jaar - 2e kindje

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

27 maart - Aschanti - Vitaliteitsecho
    8 april - Millie92 - vitaliteitsech
    11 april - Bloempje11 - vitaliteitsecho
    12 april - Aschanti - termijnecho
    12 april - Zazoo21 - vitaliteitsecho
    16 april - Caramel3 - vitaliteitsecho
    17 april - Joefmom - vitaliteitsecho
    18 april - Sky - vitaliteitsecho/1e afspraak Gynaecoloog
    23 april - caramel3 - intake
    7 mei - caramel3 - termijnecho

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

9. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

Hier helaas alweer foute boel, heb me vast van de lijst gehaald. Woensdag de echo nog even afwachten met de bevestiging, maar verwacht er niks meer van.

Heel veel succes met jullie zwangerschappen en ik hoop voor jullie allemaal een heel mooi kindje in november!

10. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Oh nee wat onwijs verdrietig :cry::(Heel erg veel sterkte voor jullie

Niemand95 vindt dit leuk.
  11. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Een hele hele dikke knuffel! ♡♡

12. Millie92

Millie92 Lid

3 jan 2024
    67
    66
    18
    Vrouw
    Meid, super erg voor jullie :( dikke knuffel

13. Joefmom

Joefmom Actief lid

4 jan 2023
    176
    247
    43
    Vrouw
    Physician assistant
    Aaah knuffel

14. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Hoe spannend ook: We hebben vanochtend een eerste buikfoto genomen :rolleyes:

Toch gek voor de eerste echo al is geweest, maar het lijkt me heel leuk om het buikje vanaf begin af aan op de foto's te kunnen zien groeien!

Ik heb ook een dagboekje gekocht om in te schrijven en de foto's allemaal in te gaan plakken. Zit al helemaal te dromen over wat ik allemaal nog ga beleven tijdens de zwangerschap en wat ik er nog in ga plakken. Sowieso de fotos van de (schoon)ouders met de shirts 'ik wordt opa/oma' aan, en in de zomer gaan we nog naar de formule 1 dus met het buikje op de foto met de auto van max verstappen :D

Het voelt heel 'fout' ergens om zo ver vooruit te dagdromen tegelijkertijd als het mis gaat, kan ik er maar beter van genoten hebben van deze tijd ipv mezelf tegen te houden.

Gaan jullie ook foto's nemen van de buik door de zwangerschap heen?

15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Nee meid toch, wat ontzettend verdrietig :( begon je ineens te bloeden? Dikke knuffel!

16. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Leuk! Ik heb ook al een foto genomen van m'n buik :) en heerlijk om zo te fantaseren hé?! Hier ook al. Ik zit ook al lekker kleding te zoeken voor als m'n buik dikker word enzo :D

Zazoo21 vindt dit leuk.
  17. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Nee! @Niemand95 .. schrik ik toch even van. Komt akelig dichtbij zo, maar mán.. ik leef enorm mee! Al snap ik dat je daar niks aan hebt. ♡♡

@Vederlicht : uiteraard ben je welkom. Oploop ziet er goed uit hoor ^^

18. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63
    Dank voor de lieve woorden. Vandaag was ik moe en verdrietig… dan gaat de doemdenker in mij aan. Echt fijn dat jullie er zijn ♥.

19. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63
    Wat lief jouw reactie .
    Want je hebt het zelf al zo pittig…. Hoe voel jij je nu? Dikke knuffel

Verloskundige van de week gesproken en 1 e afspraak staat gepland. Duurt nog ruim 3 weken.

20. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Ik heb weer een pittige zwangerschap ja maar dat maakt niet minder dat ik het een ander zo gun.

Vanochtend had ik het wel even zwaar, wilde het huis niet uit maar ben toch even te werk gegaan. Mijn collega's en werkgever zijn super behulpzaam en mocht als ik wou ook gewoon lekker thuis blijven.

Het bloeden is bij mij nog niet gestopt, ook niet erger geworden en niet helder rood.
    Soms als ik aan het werk ben geweest of als mijn darmen opspelen dan heb ik een beetje last van zeurende krampachtige druk onderin maar verder is het stil daar beneden.
    Vandaag weer meer gevoelige borsten.

Grotendeels van de dag kan ik mijn gedachte wat verzetten. Zit met smart te wachten op de 11e. Ook al zit er mogelijk niks meer dan weten we iig iets.

Zazoo21, Joylynn en Skymar vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina