Hey meiden, mag ik hier even inbreken? In de uitgerekend lijst van december is nog niet zoveel activiteit… afgelopen maandag was mijn NOD. Testen toen licht positief . Ben benieuwd hoe jullie aankijken tegen mijn oploop.(vandaag19 dpo) Verder lees ik al best wat verdrietige verhalen hier en in de NOD groep, merk dat ik daar onzeker van word. Verder zou ik het wel leuk vinden met jullie verder te kletsen omdat best een aantal in deze zelfde nod groep zaten…. Hoe kijken jullie daar tegen aan?
Welkom hier, gezellig dat je hier mee komt kletsen! Ik vind je oploop er netjes uitzien hoor! Ik herken het wel, dat onzekere door alle verhalen. Maar ik probeer mezelf voor te houden dat het grootste gedeelte altijd nog wel goed gaat
Hoihoi, wat mij betreft ook welkom hier Je oploop is heel netjes, soms zie je wel al donkere streepjes hij 19DPO. Maar iedere zwangerschap werkt anders en zo opbouw van HCG ook natuurlijk, zolang je oploop maar mooi is en die is wel echt keurig vind ik! Ja, ik herken dat ik naast het meeleven met de verdrietige verhalen er ook wat van kan gaan twijfelen. Maar inderdaad, de kans dat het goed gaat en gezond is, is nog vele malen groter dan dat het mis gaat. Ik probeer los te laten wat ik niet in de hand heb, en mijn best te doen met de dingen die ik wel in de hand heb (goed voor mezelf zorgen). Dat laatste geeft me nog een gevoel van controle.
welkom!! Ik vind je testen er goed uitzien hoor! Ik probeer me ook niet te druk te maken om alle droevige verhalen. We hebben helaas toch niet alles zelf in de hand.. Ik probeer dankbaar te zijn voor elke dag en rust te vinden in het feit dat inderdaad het merendeel van de zwangerschappen wel goed lopen. Hoop dat we allemaal samen de finish halen xx
Welkom Prachtige testen! En ik snap dat mijn verhaal je doet laten twijfelen. Ik hoop dat je een prachtige zwangerschap heb ♡ Heb je al gebeld met een verloskundige?
♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥ 16 november 17 november 18 november 19 november 20 november Bloempje 11 - 1e kindje 21 november 22 november Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje 23 november 24 november 25 november Sky - 31 jaar - 4e kindje Millie92 - 31 jaar - 1e kindje 26 november 27 november Caramel3 - 4e kindje 28 november Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje 29 november 30 november Joefmom - 30 jaar - 2e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 27 maart - Aschanti - Vitaliteitsecho 8 april - Millie92 - vitaliteitsech 11 april - Bloempje11 - vitaliteitsecho 12 april - Aschanti - termijnecho 12 april - Zazoo21 - vitaliteitsecho 16 april - Caramel3 - vitaliteitsecho 17 april - Joefmom - vitaliteitsecho 18 april - Sky - vitaliteitsecho/1e afspraak Gynaecoloog 23 april - caramel3 - intake 7 mei - caramel3 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier helaas alweer foute boel, heb me vast van de lijst gehaald. Woensdag de echo nog even afwachten met de bevestiging, maar verwacht er niks meer van. Heel veel succes met jullie zwangerschappen en ik hoop voor jullie allemaal een heel mooi kindje in november!
Hoe spannend ook: We hebben vanochtend een eerste buikfoto genomen Toch gek voor de eerste echo al is geweest, maar het lijkt me heel leuk om het buikje vanaf begin af aan op de foto's te kunnen zien groeien! Ik heb ook een dagboekje gekocht om in te schrijven en de foto's allemaal in te gaan plakken. Zit al helemaal te dromen over wat ik allemaal nog ga beleven tijdens de zwangerschap en wat ik er nog in ga plakken. Sowieso de fotos van de (schoon)ouders met de shirts 'ik wordt opa/oma' aan, en in de zomer gaan we nog naar de formule 1 dus met het buikje op de foto met de auto van max verstappen Het voelt heel 'fout' ergens om zo ver vooruit te dagdromen tegelijkertijd als het mis gaat, kan ik er maar beter van genoten hebben van deze tijd ipv mezelf tegen te houden. Gaan jullie ook foto's nemen van de buik door de zwangerschap heen?
Leuk! Ik heb ook al een foto genomen van m'n buik en heerlijk om zo te fantaseren hé?! Hier ook al. Ik zit ook al lekker kleding te zoeken voor als m'n buik dikker word enzo
Nee! @Niemand95 .. schrik ik toch even van. Komt akelig dichtbij zo, maar mán.. ik leef enorm mee! Al snap ik dat je daar niks aan hebt. ♡♡ @Vederlicht : uiteraard ben je welkom. Oploop ziet er goed uit hoor ^^
Dank voor de lieve woorden. Vandaag was ik moe en verdrietig… dan gaat de doemdenker in mij aan. Echt fijn dat jullie er zijn ♥.
Wat lief jouw reactie ♥ . Want je hebt het zelf al zo pittig…. Hoe voel jij je nu? Dikke knuffel Verloskundige van de week gesproken en 1 e afspraak staat gepland. Duurt nog ruim 3 weken.
Ik heb weer een pittige zwangerschap ja maar dat maakt niet minder dat ik het een ander zo gun. Vanochtend had ik het wel even zwaar, wilde het huis niet uit maar ben toch even te werk gegaan. Mijn collega's en werkgever zijn super behulpzaam en mocht als ik wou ook gewoon lekker thuis blijven. Het bloeden is bij mij nog niet gestopt, ook niet erger geworden en niet helder rood. Soms als ik aan het werk ben geweest of als mijn darmen opspelen dan heb ik een beetje last van zeurende krampachtige druk onderin maar verder is het stil daar beneden. Vandaag weer meer gevoelige borsten. Grotendeels van de dag kan ik mijn gedachte wat verzetten. Zit met smart te wachten op de 11e. Ook al zit er mogelijk niks meer dan weten we iig iets.