Uitgerekend 16 t/m 30 november '24

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Skymar, 15 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Wat een gedoe he, wat kun je onzeker worden. Heb je nog steeds bloedverlies? En weinig of geen krampen he? Nog een paar dagen… kun je niet iets eerder terecht ivm bloedverlies? Ik zou miss volgende week al mogen als het blijft.

2. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ik heb trouwens wel aardig wat bruin bloedverlies nu… zit me totaal niet lekker, ook al heb ik geen buikkrampen. Echt balen. Misschien toch de vk nog maar een keer bellen of we wat eerder terechtkunnen…

3. Millie92

Millie92 Lid

3 jan 2024
    67
    66
    18
    Vrouw
    snap ik dat je daar toch onrustig van wordt! Ik zou zeker de vk bellen - ze kan je misschien ook wat geruststellen..
    Ik kan je enkel geruststellen met een verhaal van een vriendin van me.. ze had de eerste weken van zwangerschap regelmatig bruinverlies en dit is helemaal goed gekomen :) xx

4. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ahh, kijk, dank je wel!! Dat zijn de verhalen die ik graag hoor;) ik heb net even gegoogelt, had ik beter niet kunnen doen:rolleyes:
    Wat ik zo raar vind… het begon gisteren met letterlijk 1 druppel helderrood bloed op een inlegkruisje (sorryo_O). En gisteravond wat bruin en nu helaas toch echt meer bruin. De volgorde vind ik gek. Alsof er gisteren iets gebloed heeft en vandaag niet meer, alleen nog het oude bloed naar buiten komt. Maar ik vind het bruin niet echt in verhouding met die ene druppel. Ga toch de vk nog eventjes bellen zo. Maak me zo’n zorgen!

5. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Oh jeetje meid, wat een rollercoaster zo! Jij hebt ook de 11e je echo toch? Al vroeg op de dag of moet je nog de dag zien door te komen?

6. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Gewoon even bellen idd! Hier zei de VK dat ik ook altijd even mocht bellen als ik onzeker was of vragen had. Want kan me heel goed voorstellen dat je nu even erg onzeker bent! Hoe ver ben je nu?
    En anders zeggen dat je heus wel begrijpt dat er nog geen hartje te zien is, maar dat je graag geruststelling wilt dat er überhaupt iets zit en geen leeg vruchtzakje ofzo?

7. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Lief, dank je wel. Ik heb idd even gebeld. De assistente gaat met de vk overleggen wat ze kunnen doen. Ze gaf meteen aan dat het echt nog te vroeg is voor een echo (al vind ik je tip om te zeggen dat ik het puur even voor de geruststelling zou willen, om te weten of er überhaupt iets zit, een goeie). Ga ik proberen voor elkaar te krijgen.;) Ik ben nu 6+2. Het maakt zo enorm onzeker en je wordt er ook gewoon lichamelijk lamlendig van. Ik ben al misselijk (joh haha) maar ga me echt ellendig voelen nu. Nog een week, of zelfs twee, afwachten vind ik echt bizar... Tis toch heftig, waar wij maar gewoon even doorheen moeten met zn allen, of niet?;)
    Ik overweeg een CB digitaal te doen, maar win ik daar iets mee? Als het mis is, zou het HCG dan al zover gedaald zijn dat ik geen 3+ meer te zien krijg? Vraag ik me af... Vind ze erg prijzig haha.

8. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik had bij mijn dochter ontzettende buikkramp en toen kreeg ik op 5+4 al een echo om te kijken of het op de goede plek zat. En nu stelde het ziekenhuis wegens miskramen voor om al met 6 weken een echo te maken, ze zeiden "je hoort dan nog geen hartje maar we kunnen wel zien of er überhaupt iets zit in je baarmoeder". Dus vandaar dat ik het dan stiekem raar vind dat ze jou niet even laten komen ter geruststelling :oops:
    Je kan ook gewoon een goedkope van de Action doen eerst? Kijken of die nog een duidelijke streep geeft?

9. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Oh wauw, zo vroeg al!! Dat zou me idd echt al wel geruststellen. En gewoon even naar binnen mogen spieken, wat is er te zien, zit er überhaupt iets… ik hoop stiekem dat ze toch daarmee komen en het even mag!
    Ik had alleen ovulatietesten, heb er gisteravond eentje gedaan en die knalde enorm. HCG is er dus zeker. Heb eigenlijk heel weinig zin om weer met zwangerschapstesten aan de slag te gaan, tenzij iemand dringend adviseert om dit te doen door eigen ervaring oid.;)
    Op het moment geen bloedverlies. Wel beetje een menstruatiegevoel en wat lage rugpijn. Ziet er denk ik niet denderend uit. Ik wacht eerst de vk maar even af…

10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik heb ook wat menstruatie gevoel en lage rugpijn. Die rugpijn heb ik wel vaker. Dus dat hoort er gewoon bij, vind ik :D

11. Aschanti

Aschanti Lid

6 mrt 2024
    69
    74
    18
    Vrouw
    Hey! Ik heb inderdaad vorige week een echo gehad, ik was toen maar 5weken & 5 dagen dus er was nog geen baby te zien. Wel een vruchtzak & dooierzak. Gisteren ben ik dan mogen terug gaan & er was een baby te zien & ik heb het hartje horen kloppen :rolleyes: Dus alles is enorm goed!! Hoe gaat het met jou?

Millie92, Joylynn, Skymar en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Aschanti

Aschanti Lid

6 mrt 2024
    69
    74
    18
    Vrouw
    Ik heb dat gisteren ook gehad. Echt enorme krampen, blijkbaar zou dat bandenpijn zijn, niet zo een prettig gevoel want je denkt 'het kan elke moment gaan gebeuren'. Een vriendin van het meisje dat meter wordt van ons kleintje heeft veel rood bloed verloren & is naar het ziekenhuis gegaan, daar zeiden ze tegen haar dat het niet iets was waar ze zich zorgen over hoeft te maken want dat dat wel vaker voorkomt. Maar ik kan me voorstellen dat als je naar de wc gaat en je ziet bloed dat je dan wel even panikeert. Vind het alleen enorm gek dat ze zeggen dat het nog te vroeg is voor een echo terwijl ik de mijne op 5w5d heb gehad & op 6w4d.

13. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63
    Hé wat naar… vorige zwangerschap ook gehad rond 6 weken. Toen vk gebeld en kregen een echo. Was echt fijn want dan weet je toch meer dan nu. Misschien een idee om die toch even te gaan vragen?

14. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63
    Ik ben tevreden met de oploop. Ik stop met testen nu. 22 april echo met 8 weken… voor mijn gevoel duurt dat nog heeeeel lang

Bijgevoegde bestanden:

Millie92 en Joylynn vinden dit leuk.
  15. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63
    Wat fijn!!!

Aschanti vindt dit leuk.
  16. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63

wat schrijf jij heerlijk! herken je symptomen wel... behalve de borsten niet. maar.... de vorige keer kwam dat wat later, dus ik wacht geduldig af.

Skymar vindt dit leuk.
  17. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Om 3 uur smiddags. Dus moet die dag nog even extra geduld hebben.
    De echte spanning zal komen wanneer ik dan dat kamertje binnen mag. Dan komt echt het grote moment daar.

Joylynn vindt dit leuk.
  18. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

2 feb 2024
    308
    262
    63
    Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥

16 november

-
    17 november
    -
    18 november
    -
    19 november
    -
    20 november
    Bloempje 11 - 1e kindje

21 november
    -
    22 november
    Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje

23 november
    -
    24 november
    -
    25 november
    Sky - 31 jaar - 4e kindje
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje

26 november
    -
    27 november
    Caramel3 - 4e kindje

28 november
    Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje
    Audrey - 29 jaar - 1e kindje

29 november
    -
    30 november
    Joefmom - 30 jaar - 2e kindje

1 december
    -
    2 december

Vederlicht - 41 jaar - 2e kindje

3 december
    -
    4 december

Faleida - 39 jaar - 3de kindje

5 december
    -

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()
    ♥ Afspraken ♥
    27 maart - Aschanti - Vitaliteitsecho
    8 april - Millie92 - vitaliteitsech
    11 april - Bloempje11 - vitaliteitsecho
    12 april - Aschanti - termijnecho
    12 april - Zazoo21 - vitaliteitsecho
    16 april - Caramel3 - vitaliteitsecho
    17 april - Joefmom - vitaliteitsecho
    18 april - Sky - vitaliteitsecho/1e afspraak Gynaecoloog
    22 april - Audrey - vitaliteitsecho
    22 april - Vederlicht - vitaliteitsecho
    23 april - caramel3 - intake
    7 mei - caramel3 - termijnecho

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

19. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    @Aschanti : fijn dat de eerste echo's goed waren! Prachtig nieuws!

@Vederlicht: testen zien er goed uit. <3 Blij dat je je herkend in mijn bericht - wij allemaal trouwens. Want ik vind het zelf wel fijn om hier herkenning te zien en te lezen! Ook door anderen.

Blij met jullie ;)

20. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Oh wat fijn!! Wat een goed nieuws, top!! Heel blij voor je!!

Aschanti vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina