Uitgerekend 16 t/m 30 november '24

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Skymar, 15 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Heeel mooie oploop!! Kun je trots op zijn!<3 en ja, wachten duurt zooo lang he…:(

Vederlicht vindt dit leuk.
  2. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ahh dank je wel!! Zo’n berichtje doet de zaken goed;) ik word als het goed is zometeen teruggebeld, ze gaan even overleggen… wie weet, mag ik toch voor een echo komen. Maar ze was eigenlijk vrij duidelijk dat het echt nog te vroeg is.
    Wat een achtbaan in je hoofd dit. Ik was zó zeker dat alles prima ging. Dan zie je bloed en meteen stel je alles bij, oke, niet zwanger op vakantie, zwangerschapsrok die al besteld is dus niet binnenkort aan, geen mooi nieuws voor de kids etc etc… vervolgens komt er opeens geen nieuw bloed meer. Wel beetje zeurende buik. Ik probeer maar zo te denken, de eerste klap is in the pocket. Als het mis is kan ik het aan en ben ik er zelfs al een beetje aan gewend… thanks voor het meeleven allemaal!!<3

3. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat een goed nieuws! :D

Aschanti vindt dit leuk.
  4. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥

16 november

-
    17 november
    -
    18 november
    -
    19 november
    -
    20 november
    Bloempje 11 - 1e kindje

21 november
    -
    22 november
    Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje

23 november
    -
    24 november
    -
    25 november
    Sky - 31 jaar - 4e kindje
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje

26 november
    -
    27 november
    Caramel3 - 4e kindje

28 november
    Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje
    Audrey - 29 jaar - 1e kindje
    Joylynn - 35 jaar - 2e kindje

29 november
    -
    30 november
    Joefmom - 30 jaar - 2e kindje

1 december
    -
    2 december

Vederlicht - 41 jaar - 2e kindje

3 december
    -
    4 december

Faleida - 39 jaar - 3de kindje

5 december
    -

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()
    ♥ Afspraken ♥
    27 maart - Aschanti - Vitaliteitsecho
    8 april - Millie92 - vitaliteitsech
    11 april- Joylynn- vitaliteitsecho ZH
    11 april - Bloempje11 - vitaliteitsecho
    12 april - Aschanti - termijnecho
    12 april - Zazoo21 - vitaliteitsecho
    16 april - Caramel3 - vitaliteitsecho
    17 april - Joefmom - vitaliteitsecho
    18 april - Sky - vitaliteitsecho/1e afspraak Gynaecoloog
    18 april - echo + intake VK
    22 april - Audrey - vitaliteitsecho
    22 april - Vederlicht - vitaliteitsecho
    23 april - caramel3 - intake
    7 mei - caramel3 - termijnecho

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

5. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Trouwens, wat een heeerlijk berichtje van jou, Sky!:D Gewoon echt echt zwanger he. Moodswings, moe moe moe en die borsten…
    Ik had je verhaal over wel of niet vroeg met kids delen even verkeerd gelezen. Jij neigt naar wel om eea te kunnen uitleggen. Snap ik ook supergoed!! Als de vitaliteitsecho goed is, is de kans dat het goed gaat 95% toch? Dus waarom zou je ook eigenlijk niet. Ik vind mijn kids echt te klein maar de jouwe zijn toch een stukje ouder… misschien voelen ze zich ook wel extra ‘trots’ als ze zo’n groot geheim een tijdje mogen meedragen. Ben benieuwd tot welke conclusie jullie komen!

6. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Oh dat was vast een heerlijk gevoel! Wat fijn voor jullie :D

7. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Nog steeds bruin bloed verlies. Heb geen maandverband nodig gelukkig. Het is met afvegen.
    Met het zh besproken en ze vertelde me gezien mijn situatie en dat ze echt flink druk moeten gaan zetten om te zoeken naar een heel klein vruchtje ze het niet willen doen. Kans is dan te groot dat de extra druk meer kwaad kan dan goed. De 11e ben ik dan 6+6 dus meer kans dat er duidelijk wat te zien is zonder veel te moeten zoeken.

Ik waardeer hun eerlijkheid. Ik wil het risico ook zeker niet nemen. Denk er nu thuis ook goed om. Ik til niks. Mijn man mag alles voor me tillen:roflmao:

Skymar vindt dit leuk.
  8. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ah ja ik begrijp goed dat ze niks doen wat misschien nadelig voor de zwangerschap is.
    Maar kan bijv te zwaar tillen schadelijk zijn in jouw geval? Ik lees/hoor overal dat dat in principe geen miskraam kan veroorzaken… maar het zekere voor het onzekere he, begrijp je helemaal!

9. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Het wordt een spannende week volgende week met 5 echo's! Wat mij betreft mag de tijd wel iets sneller gaan hoor...

Mijn misselijkheid is inmiddels veranderd. Eerst werd ik vooral misselijk als ik langer dan 2 uur niks gegeten had, en eten lostte het op. Nu wordt ik eigenlijk misselijk en ga ik kokhalzen van de gedachte aan eten en drinken. Ik kan de geur of gedachte van dingen heel slecht verdragen. Méga irritant. Moet een nieuwe strategie gaan bedenken dus. Boodschappen doen in de winkel of online triggert het zelfs al :confused: Hebben jullie er ook zo'n last van? Ik zit te overwegen om B6 bij te gaan slikken om te kijken of het helpt.

10. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Ah wauw wat erg… dat is best extreem ja! Zo erg is het bij mij niet, ik ben ‘s ochtends misselijk en heb wel echt een afkeer van bepaalde dingen. Ik hoop voor je dat het tijdelijk is, dit is wel heel zwaar zo!

11. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Het online boodschappen doen of aan eten denken triggert bij mij ook. Ik heb gisteren kokhalzend Picnic besteld voor onze weekboodschappen. Niet te doen :p Ook bij mij was het normaal weg, zolang ik maar elke 2 uur wat at. Maar idd - vanaf gisteren merk ik dat dat niet meer voldoende is en ik bijna de hele dag een weeïg gevoel behoudt.

En JUIST daarom, wil ik het graag na een goede vitaliteitsecho het de kids vertellen. Die gaan opmerken dat mama ziek is, niet fit, niet lekker. Ze zijn altijd al zo lief voor me door mijn auto-immuunziekte. "Mam, heb je pijn in je handen? Zal ik even tillen?" of "Ben je moe? Zullen we even boven gaan spelen, dan kan je even rust krijgen." En ik wil dat ze nu weten dat het niet daardoor komt - dat het iets 'goeds' is :thumup:;)

12. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Zijn er trouwens meer die het zo KOUD hebben? Ik loop letterlijk de hele dag te rillen, al een week ofzo. Kan gewoon niet warm worden. Alleen een warme douche helpt…

13. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Aaahh wat een lieve kids heb jij!! Snap het extra goed dan, tis niet leuk als ze zo bezorgd om je zijn…

Skymar vindt dit leuk.
  14. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Ja! Ik slaap met 2 dekens en vannacht zelfs met kruik! Ik heb het normaal nooit zo koud. Enkel koude voeten die ik lekker bij m'n man mag warmen

15. MaaikeLS

MaaikeLS Lid

4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Kan gewoon tillen hoor maar durf het momenteel gewoon niet meer. En manlief helpt maar al te graag. Kan hij de prins op het witte paard uithangen he:roflmao:.
    Vandaag wel gewoon te werk waarbij ik best veel moet bukken en wat licht tilwerk doe.
    Maar ben nu wel stuk:rolleyes: nu lekker op de bank met de hondjes.

Vederlicht en Zazoo21 vinden dit leuk.
  16. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Ik heb het altijd koud. Niks nieuws onder de zon hier :roflmao:

Zazoo21 vindt dit leuk.
  17. Millie92

Millie92 Lid

3 jan 2024
    67
    66
    18
    Vrouw
    Oh wauw hoe leuk!!!!! Hoe voel je je ondertussen?

Aschanti vindt dit leuk.
  18. Millie92

Millie92 Lid

3 jan 2024
    67
    66
    18
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk niet zo heel veel last van kwaaltjes.. maak me er soms ook wel wat zorgen over. Ik heb wel wat gevoelige borsten (ene dag al wat meer als de andere), soms veel waterige afscheiding, soms wat menstruatiekrampen en heel af en toe een klein vlaagje misselijk (maar eigenlijk niets noemenswaardig).
    Voel me best wel goed eigenlijk. Geen felle misselijkheid, hoofdpijn, moeheid of last van hormonen. Voel me precies wat te stabiel :roflmao:
    Soms vraag ik me af of het wel echt is haha :$

MaaikeLS vindt dit leuk.
  19. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Agos wat een lieverds. Ik snap dat je het wilt vertellen, zal voor hun ook veel op de plek gaan vallen dan. Heel lief dat ze zo voor je zorgen en op je letten.

En met de misselijkheid, vervelend dat jij het ook zo hebt! Zal wel door de HCG komen die weer een sprong maakt dat het nu wat intenser wordt allemaal. Hopelijk over een paar weekjes er vanaf.

Zal me in ieder geval met de echo volgende week helpen om te zien voor wie ik het doe :rolleyes: Ik probeer maar naar binnen te krijgen wat lukt.

20. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Dit dus :|

Mijn man legt sinds ik zwanger ben iedere avond een warme kruik klaar in bed. Heerlijk bij mijn voetjes dan val ik zo in slaap :oops: Iets met verwend :rolleyes:

Vederlicht, MaaikeLS en Skymar vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina