Ik had haar uitgenodigd Ik heb het lijstje begin december waar faleida, pietjepuk en ik op stonden laten sluiten door beheer. Komt vast een nieuwe groep.
@Vederlicht : hartstikke goed! Ik bedoelde het absoluut niet verkeerd, dames. Sorry als het zo overkwam <3 Wilde juist zeggen: laat je niet leiden door de data bovenaan dit forum. Voel je pls welkom..
Welkom aan alle nieuwe meiden! Ik vind het wel een heel gezellige bende worden zo ik ben zoooo aan het aftellen naar de echo volgende week nog 5 dagen - but who’s counting
Geen excuus nodig!!! Kwam over zoals je bedoeld. Dacht alleen, misschien even handig om toe te lichten. Haha ik nodig verder geen dames meer uit
Oh wat rot dat je je niet fit voelt! Zou je echr iets onder de leden hebben? Voor mij klinkt het herkenbaar als wat ik ook voel van mijn zwangerschap. Dat laatste stuk: Au pijnlijk herkenbaar . Sommige dagen voel ik me zo ellendig en dan denk ik jeetje ik heb een hekel aan zwanger zijn, worden 8 lange maanden zo. Maar dan gelijk sla ik mezelf weer voor mijn hoofd dat ik dat durf te denken. Inderdaad dik schuldgevoel gelijk. Die tranen moeten we voor lief nemen denk ik Ik hoop gewoon dat het het allemaal dubbel dik dwars waard gaan zijn door dat gezonde kindje in onze armen eind van het jaar!
Welkom allemaal!! Gezellig hoor!! @Skymar feel you!! Die misselijkheid, zo extreem moe etc etc en dan denken ‘oke, nog 8 maanden, hou ik noooit vol. Waarom ook alweer?!’ En vervolgens de schuldgevoelens… wat een ellende he. Hopelijk kunnen we elkaar hier een hart onder de riem steken!!
Pff gister had ik er weer vertrouwen in dat het mogelijk toch goed kwam. Bloeden werd echt minder. Ben nu die vertrouwen weer kwijt. Nu toch weer meer en donkerrood van kleurGeen krampen. Wel gisteravond de hele avond zeurende doffe pijn in mijn linkerlies. Altijd alleen maar links. Sorry voor de dames die lezen en denken begint ze weer... ik moet echt even mijn gedachte kwijt
Nee joh, daarvoor zijn we er!! Je mag zoveel erover praten als je wilt. Hopelijk kunnen we je samen een beetje opbeuren Gisteren vertelde mijn moeder nog dat ze bij haar tweede zwangerschap wekenlang gevloeid heeft, net zoals een vriendin, hele maandverbanden vol… en alles was goed. Zolang je geen kramp hebt kan echt prima goed zitten hoor!! Die pijn herken ik. Heb ik ook regelmatig. Bandenpijn misschien?
Och Maaike, wat ontzettend onzeker! En juist goed om hier te delen!! Snap je zorgen zo met jouw geschiedenis…. Wat duurt het wachten zo ook ontzettend lang… durf je nog een x te testen om te zien of die oplopen? Het bloeden kan er echt bij horen hoor !!!! Maar het maakt super onzeker . Stekte
Welnee, dat denken wij helemaal niet! Want wij kunnen ons allemaal heel goed voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Dus je mag hier altijd je gedachten kwijt, daar zijn wij ook voor! Maar wat ontzettend rot zeg! Wat een slopende onzekerheid zo mijn schoonzusje heeft ook flink gebloed dagenlang, maar toch gewoon een gezond kindje gekregen. Dus ik blijf hoop voor jou houden!
Welkom nieuwe meiden! Leuk juist dat jullie hier ook mee komen kletsen! Ik vind in deze groepjes sws de data wel kort hoor. Met NOD groepjes snap ik het, maar met zwangerschap mag er wel wat meer dagen tussen zitten Over dat denken van die zwangerschsp herken ik ook. Ik ben ruim 2 jaar bezig geweest, 1.5 jaar in een ziekenhuis traject en ik denk nu ook al soms "waarom?? Waarom wilde ik dit?" Ik heb sinds gisterochtend flink last van m'n buik en rug. Nu m'n baarmoeder en gisteren aan de zijkanten van m'n buik, dus ik denk bandenpijn?
Ik heb sinds een paar dagen enorm veel last van bandenpijn. Dat begon eergisteren opeens en ik dacht echt dat ik ons kleintje ging verliezen. Maar het waren dan weer geen menstruatiekrampen, kan het moeilijk beschrijven. Het is zo'n gevoel/pijn waardoor je over je hele lichaam kippenvel krijgt. Niet fijn dus, de misselijkheid is er ook in gekikt, wat is het toch fijn om zwanger te zijn Al een geluk is het maar afzien voor even, voor de liefde voor het leven. Dat het maar snel het tweede trimester is Alhoewel ik daar ook veel van hoor, dat vrouwen amper slapen, vooral in trimester 3... En dan denk ik 'oei, hoe moet ik dan elke dag opstaan om te werken als ik amper ga slapen '. Achja, zien we dan wel weer. Morgen alweer 7 weken! Wat vliegt de tijd toch.
Ik ben ook lekker aan het twijfelen over iets stom... mijn man vroeg of we volgend weekend een weekendje weg gaan naar een bungalowpark met z'n 3en. Even er tussenuit. Maar vorige keer werd ik vanaf de 6e week zo misselijk, ik kon alleen maar plat liggen en spugen. Dus ik durf niet goed nu iets te boeken. Ook al kan het dit keer anders zijn natuurlijk. Wat maak ik het mezelf toch altijd moeilijk met alle twijfels
Wat vervelend dat je dit voelt. Ik wilde net mijn berichtje typen dat ik wat hoger in mijn buik nu zo een trekkende pijn voel en voelt als een soort banden pijn. En toen las ik dit. Ik ben net 6 weken vandaag. haha het is echt een rollercoaster. Gelukkig zijn we niet alleen. Hopelijk went je lichaam aan de wisseling van hormonen waardoor de symptomen een beetje zakken. Het tweede trimester mag gister komen AHHAHA
♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥ 16 november - 17 november - 18 november - 19 november - 20 november Bloempje 11 - 1e kindje 21 november - 22 november Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje 23 november - 24 november - 25 november Sky - 31 jaar - 4e kindje Millie92 - 31 jaar - 1e kindje Caramel3 - 4e kindje 26 november - 27 november - 28 november Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje Audrey - 29 jaar - 1e kindje Joylynn - 35 jaar - 2e kindje 29 november - 30 november Joefmom - 30 jaar - 2e kindje 1 december - 2 december Vederlicht - 41 jaar - 2e kindje 3 december - 4 december Faleida - 39 jaar - 3e kindje Pietjepuk123 - 31 jaar - 1e kindje 5 december - 6 december Peeaa - 32 jaar - 2e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ——————————————————————— ♥ Afspraken ♥ April 8 april - Millie92 - vitaliteitsecho 9 april - Caramel3 - vitaliteitsecho 11 april- Joylynn- vitaliteitsecho ZH 11 april - Bloempje11 - vitaliteitsecho 12 april - Aschanti - termijnecho 12 april - Zazoo21 - vitaliteitsecho 17 april - Joefmom - vitaliteitsecho 18 april - Sky - vitaliteitsecho/1e afspraak Gynaecoloog 18 april - echo + intake VK 19 april - Pietjepuk123 - vitaliteitsecho (7weken) 22 april - Audrey - vitaliteitsecho 22 april - Vederlicht - vitaliteitsecho 23 april - caramel3 - intake Mei 2 mei - Pietjepuk123 - intake verloskundige & 2e echo 7 mei - caramel3 - termijnecho 14 mei - Pietjepuk123 - termijnecho ——————————————————————— HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie’
Hoi hoi! Gezien de december groep nog erg leeg is hoop ik hier mee te mogen lezen en kletsen! Ik ben echt nog super pril zwanger en in afwachting van oplopende testen. 6 december zou ik uitgerekend zijn als ik dit goed heb berekend ik heb echter sinds 2 jaar geleden een TVT-O bandje dus een natuurlijke bevalling wordt lastig. Daarom ga ik er ook vanuit dat ik, mocht alles goed blijven gaan, eind november zal bevallen middels een keizersnede.
Ik zou toch lekker gaan. Je kunt thuis misselijk zijn, of tijdens je weekendje weg. Uiteindelijk verandert dat weinig. Maar als het meevalt, ben je wel heerlijk even er tussenuit! Je kunt 9 maanden lang wel een slag om de arm houden maar je moet er ook lekker van genieten als het wel kan!
Heb je ook wel helemaal gelijk in nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik een angst stoornis heb en altijd bang ben om ziek te zijn buiten huis. Maargoed, we hoeven nu nog niet te beslissen natuurlijk. Want het maakt ons niks uit waar we heen gaan en volgende week zijn er vast nog wel vakantiehuizen in Nederland te boeken
Oh meid, daarvoor zijn we er toch! Ik hoop echt dat jullie kleintje er nog zit. Jammer dat je niet even binnen kan piepen om te kijken of alles wel goed gaat. Nu maak je je zoveel zorgen. Hopelijk stopt het snel. Dikke knuffel xxx