Super lief dames! Dank je wel! Dit doet me goed.♡ Het enge vind ik dat ik gewoon naar mijn idee maar heel weinig klachten heb. Waardoor ik dan denk zie je mijn hcg stijgt gewoon niet en blijft weer hangen. Natuurlijk dan ook vandaag weer veel minder gevoelige borsten Misschien dat ik zaterdag ga testen maar tegelijk weet ik dat zo'n test me niet meer of minder zwanger maakt. Deze dagen duren zooo ongekend lang. Gisteravond dacht ik nog van tja inderdaad al zou ik niet bloeden en niet had getest dan zou ik amper merken dat ik zwanger ben dus ik snap dat er dus dan vrouwen zijn die niet weten dat ze zwanger zijn. Enkel aan mijn borsten en minder eetlust maar verder merk ik weinig.. Geen stemmingswisselingen, geen hoofdpijn, niet misselijk... voel me vandaag ook niet moe. En daar vind ik helaas nergens antwoorden op. Inderdaad genoeg dames die vloeien, zelfs helder bloed met stolsels maar er staat niks over of zij ook weinig zwangerschapskwalen hebben. Van mij mag het vandaag de 11e zijn hoor
Ja is ook wel leuk om even je zinnen te verzetten en samen te genieten, maar als je ziek bent is dat natuurlijk veel minder leuk - niets zo erg als je niet goed voelen en niet lekker in je eigen bedje te kunnen liggen. Misschien goed om nog een paar dagen af te wachten en dan te beslissen
Ik heb ook niet heel veel kwaaltjes of symptomen. Maakt me ook onzeker, maar we moeten maar denken: iedereen is anders en elke zwangerschap is dat ook. Sommigen zijn al misselijk voor 4 weken, anderen worden nooit misselijk...en zo is dat met alle kwaaltjes denk ik.. Had ook ergens gelezen dat je soms wat vlagen van kwaaltjes kan krijgen als je HCG weer even de hoogte in gaat. Hierdoor heb je misschien sommige dagen meer last dan anderen?
Ik vind het zo vervelend voor jou. En natuurlijk zijn wij hier zodat je gewoon je hart kan luchten. Ik denk dat niemand denkt komt zij weer. Daar zijn wij voor. Hopelijk zit jullie kleintje er nog. Je doet het zo goed! Ik ben in ieder geval trots op je door hoe je ermee omgaat. Een dikke knuffel
Ik snap dat je hier heel onzeker van kan worden, heftig hoor Ik heb een collega die ook 0 symptomen had, zij had regelmatig ook echt de twijfel of ze wel zwanger was, ze merkte helemaal aan niks dat ze zwanger kon zijn. behalve de positieve test, en na 8 weken de echo. Misschien kan dit je nog wat geruststellen.
Hier zelf nu echt met de dag misselijker. Vandaag kon ik nauwelijks mijn bed uit komen. Begonnen met een cracker weg te werken, daarna half uur nog gelegen en toen mij bed uit. Heb me de eerste uren echt als een zombie gedragen, zo min mogelijk bewogen, want naar mijn idee kon ik van elke kleine beweging al gaan overgeven. Tegen een uur of 11 is het wat beter, ik probeer elke 1,5 uur iets van een cracker of wat fruit naar binnen te werken, omdat het anders nog erger wordt naar mijn idee. Ik weet niet hoe ik dit moet doen op dagen dat ik naar werk moet. Hebben jullie enig idee hoe hiermee om te gaan? Ik ben aan het twijfelen om de dokter te bellen om te vragen of ze iets van medicatie tegen misselijkheid hebben, zodat ik weer enigszins kan functioneren. Hoe denken jullie hierover, ik wil me ook niet aanstellen..
Dat verandert de zaak! Dan inderdaad rustig even afwachten en last-minute iets boeken, als je je nog steeds goed voelt tegen die tijd.
Dat is zo ingewikkeld inderdaad, iedereens zwangerschap is anders. De één heeft 0 symptomen, de ander super veel. Het kan natuurlijk prima zo zijn dat je in die eerste groep hoort. Maar met jouw verleden en het bloeden lijkt het me verschrikkelijk moeilijk dat je tot de 11e moet wachten. Hopelijk heb je de komende tijd een beetje afleiding en gaan de dagen snel!! ❤️
Oh de misselijkheid ja ik voel hem ook... Vanochtend kotsmisselijk wakker... En toen moest ik naar een sollicitatiegesprek De hele weg naar het gesprek ook misselijk. Zat alleen maar te denken dat ik echt niet kon overgeven in dat gesprek Pff heb het overleefd gelukkig.
Allemaal echt dank je wel voor jullie lieve en troostende woorden♡ Gelukkig net lekker even kunnen uithuilen bij mijn moeder. Zo blij dat we op hetzelfde erf zitten. Ze zag me thuis komen en had meteen door dat ik niet lekker in mijn vel zat. Even lekker als een klein meisje in de armen van je moeder zitten.♡ Er is inmiddels alweer een week voorbij en ik hoop echt dat het bloeden gaat stoppen. Ik heb vorige week woensdag langdurig een scherpe steek gevoeld van beneden in de schede tot bovenin mijn baarmoeder en ben de dag erop begonnen met oud bloed te verliezen. Ergens hoop ik dat het komt door groei en dat er toen een vaatje geknapt is die maar niet wil stollen en langzaam blijft doorsudderen.
O maar je stelt je helemaal niet aan hoor! Misselijk zijn lijkt me echt helemaal niet leuk. Ik zou zeker eens bellen en vragen voor wat medicatie. Hopelijk ben je daar snel beter van!
Je stelt je zeker en vast niet aan. Functioneren met deze misselijkheid is echt een hel.. Ik heb er ook veel last van. Ik ben nu navalit aan het nemen, 2 voor ik ga slapen zodat ze in de ochtend werken, is echt een life saver en helpen mij echt!
Pfff, de misselijkheid is hier ook gearriveerd hoor. Afgelopen dagen alleen ‘s ochtends maar man, vanochtend was het raak. Wat word je dan ellendig wakker. Uit onze koelkast komt opeens een geur die niet te harden is (salami, wie bedenk) dit?! En eten over het algemeen ziet er maar vies uit. Van mijn vorige zwangerschappen weet ik nog dat op een gegeven moment alleen fruit ‘veilig’ voelde om te eten. Heb destijds onze chips-voorraad weggegeven omdat ik er gewoon niet tegen kon om het te zien. Maak me al zorgen over het avondeten koken. Ik dacht dat kipburgers een goed idee zouden zijn voor vandaag. What was I thinking?! Verder moe moe moe. Denk de hele dag aan mijn bed. Stel me voor dat ik lekker mijn bed in kan kruipen. Lekkere desilussie telkens hoe kun je zo moe zijn he?! Ik heb trouwens weinig last meer van een opgezette buik. Moficolon helpt denk ik maar misschien zijn mijn darmen ook wat meer gewend. Hoe dan ook, ik heb weer wat minder buik te verstoppen. Geen bloedverlies meer gehad. Gezien de enorme misselijkheid van vandaag denk ik toch dat het vast wel goed zit allemaal. Het blijft spannend… maar heb er wel weer een goed gevoel bij. Hoe is het bij jullie?!
♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥ 16 november - 17 november - 18 november - 19 november - 20 november Bloempje 11 - 1e kindje 21 november - 22 november Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje 23 november - 24 november - 25 november Sky - 31 jaar - 4e kindje Millie92 - 31 jaar - 1e kindje Caramel3 - 4e kindje 26 november - 27 november - 28 november Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje Audrey - 29 jaar - 1e kindje Joylynn - 35 jaar - 2e kindje 29 november - 30 november Joefmom - 30 jaar - 2e kindje 1 december - 2 december Vederlicht - 41 jaar - 2e kindje 3 december - 4 december Faleida - 39 jaar - 3e kindje Pietjepuk123 - 31 jaar - 1e kindje 5 december - 6 december Peeaa - 32 jaar - 2e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ——————————————————————— ♥ Afspraken ♥ April 8 april - Millie92 - vitaliteitsecho 9 april - Caramel3 - vitaliteitsecho 11 april- Joylynn- vitaliteitsecho ZH 11 april - Bloempje11 - vitaliteitsecho 12 april - Zazoo21 - vitaliteitsecho 17 april - Joefmom - vitaliteitsecho 18 april - Sky - vitaliteitsecho/1e afspraak Gynaecoloog 18 april - echo + intake VK 19 april - Pietjepuk123 - vitaliteitsecho (7weken) 22 april - Audrey - vitaliteitsecho 22 april - Vederlicht - vitaliteitsecho 22 april - Aschanti - termijnecho 23 april - caramel3 - intake Mei 2 mei - Pietjepuk123 - intake verloskundige & 2e echo 7 mei - caramel3 - termijnecho 13 mei - Aschanti - 12 weken echo & Niptest 14 mei - Pietjepuk123 - termijnecho ——————————————————————— HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie’
Oh wat heftig tijdens een sollicitatiegesprek haha, dat lijkt me echt verschrikkelijk! Is het buiten de misselijkheid een beetje goed gegaan?
Ja dat zorgt wel voor een extra lading spanning haha als je bang bent over te geven tijdens het gesprek. Ging wel goed! Morgen hoor ik meer, heel spannend
Heh wat fijn dat het bloedverlies nu gestopt lijkt! Hopelijk dus echt vals alarm. Haha van die chips ook herkenbaar hoor. Al het eten staat me tegen sommige momenten.
Ik hoop het ook!! Heb er nu wel weer wat meer vertrouwen in. Had ik ook eigenlijk wel maar bloedverlies ondermijnt alles… nog een paar dagen, dan weten we hopelijk meer. Pff haha ja echt zo typisch zwanger is dat he?! Ook dat het gedurende de dag wisselt… Ik heb dus dat ik dit allemaal een beetje romantiseerde toen ik heel graag zwanger wilde worden. Het leek me ‘leuk’ om wat misselijkheid te voelen door een zwangerschap. En dat bij de vierde. Haha. Er is soms weinig romantisch aan he…