Het meten is int begin nagenoeg onmogelijk. Mij is verteld dat ze bij het meten vaak pas conclusies mogen trekken met de termijnecho. Die is niet voor niets pas rond de 11 weken.. Maar dat je schrikt, snap ik uiteraard! Zowel van zulke opmerkingen (net iets te klein) als bloedverlies!
IK HEB EEN KLOPPEND HARTJE GEZIEN!! Ben compleet in shock, verbijsterd en blij. Had dit zo niet verwacht. Maar het zag er perfect uit voor dit termijn. Waar de bloeding vandaan komt, is nog een raadsel, maar niks ernstigs dus.
Giiiirl!!! Je wilt ni weten hoe blij ik ben voor jou!!! Nu kan je gerust verder! Een bloeding hoeft niet altijd slecht te zijn, maar voor paniek zorgen doet het zeker wel!!! Ik ben echt blij voor jou!!! Wat zij de verloskundige?
Dank je! De verloskundige was erg positief! Geen idee waar de bloeding vandaan kwam en dat het samen ging met flinke krampen, was gewoon toeval blijkbaar.
YESSSSSSS!!!!! OH wat ben ik blij voor je!!!! Hoop dat de duizeligheid snel weg is en misselijkheid afneemt.
Wat goed!!!! Echt super blij voor je wel genoeg paniek voor één zwangerschap! Hoop dat het vanaf nu enkel een grote roze wolk is voor je <3
Oh maannnnn wat ben ik blij voor jou Geweldig nieuws Nu een saaie zorgeloze zwangerschap voor de rest!!
@Caramel3 heel veel succes zo, ik duim voor goed nieuws voor je. Hoe laat ben je ookalweer aan de beurt?
Bedankt meiden! Het is zo onwerkelijk. Vanmiddag nog een echo in het ziekenhuis, dus dat is ook wel weer spannend. Hoe is het nu met jullie?
Bedankt!! 8:45 uur al aan de beurt, echt top… ik laat het jullie weten! Vind t zo spannend mijn hoofd draait overuren op het moment
Ik heb ook een hartje gezien!!!!! Zooo blij en dankbaar!!! Zo bijzonder om te zien weer!! Moet nog even landen… Het waren er twee in aanleg, daarom het bloedverlies.