Ach meid wat naar!! Knuffel voor jou!! Inderdaad, zolang het geen helderrood bloed is hoeft het echt niks te betekenen he… ik heb nog van niemand gelezen waar een miskraam begin met dat soort afscheiding eerlijk gezegd, en ik heb echt veel ervaringsberichten gelezen. Je test is superpositief, hopelijk lukt het je om een beetje daarop te vertrouwen!
Jullie zijn lief. Toch fijn, zo'n plek hier! En super fijn dat @Niemand95 al ietsje verder is en ik kan sparren met jou hoe het ook alweer was. Wat ik kan verwachten over 5 a 7 dagen.. ♡ thanks!
Daarvoor zijn we er ja!! Tis ook superfijn, mijn man is ook heel blij maar ik merk dat ik er heeeel graag non stop over praat en voor hem is het toch veel verder weg. Dus fijn om hier wat te kunnen delen. @Skymar hoe is het nu? Nog meer afscheiding verloren of rustig?
Nou, dat dus @Caramel3 .. mijn man kan er nog niks mee. Tis te vroeg. Hij snapt ook niet goed "waarom ik er zoveel mee bezig ben.." we moeten toch afwachten, zegt hij. We hebben al drie kids, je weet toch hoe het gaat en wat wel/niet normaal is? Mánnen tis goed bedoeld, maar ik snap wel dat t zo voor hem voelt. Er gebeurd niks in zijn lichaam.. en elke x is weer anders, dus nee. Niks went in dit thema ^^ Ik heb 2x wat huidskleurige afscheiding verloren. Net gedoucht en toen tot mn baarmoeder gevoeld en daar zat ook nog een klein beetje. Alles wat nu dus nog komt is "nieuw".. morgen wordt mn jongste 7.. ik hoop dat we dan goed nieuws hebben met een mooie oploop. ♡
Ohja zó herkenbaar! Wij gaan binnenkort verbouwen, doet mijn man zelf (en nee, eind november zijn we niet klaar…) en hij is daar gewoon heel druk mee. Idd, we hebben al drie kinderen, als het goed gaat is hij er heel blij mee maar mocht dit toch niet goed aflopen is hij een stuk nuchterder dan ik. En idd, het zit toch in mij, ik voel me ook echt heel zwanger (misselijk, gammel, moe) dus ben er heeel veel mee bezig op zich klinkt het niet verkeerd bij jou denk ik he? Had je tot nu toe zeg maar afscheiding? Ik helemaal niks, in tegenstelling tot als ik ongesteld word. Maar heb net wel gemetkt dat er nu afscheiding komt, ook cremig. Mijn baarmoedermond is ook wat gezakt (wat ik overigens ook een beetje spannene vind) maar misschien hoort de afscheiding een beetje bij deze termijn? Maar ik snap heeel goed dat je je zorgen maakt over de grotere ‘klonten’!! Duim enorm voor je dat je morgen goed nieuws krijgt, zeker ivm de verjaardag!! Weet je al wanneer jullie het de kids willen vertellen? Bij jou kunnen ze het vast wel een tijdje stilhouden of niet? Hier zijn ze nog zo klein dat we denk ik gewoon wachten tot een dag voordat we het met iedereen delen oid.
Wij verbouwen al zo'n 8 jaar af en aan ons huis ook grotendeels zelf. En ik ken de hectiek ook dit jaar zullen er binnen en buiten klussen gedaan gaan worden, hopelijk met goede planning geen last van. Succes! Het klinkt allemaal niet per se verkeerd bij mij, maar tot ik een goede oploop zie en geen afscheiding anders dan wit/waterig, zal ik nog niet gerust zijn ^^ Normaal heb ik ook niet heel veel afscheiding nee. Ik maak in alle plekken van mn lichaam te weinig vocht aan, ook beneden maar gister moest ik echt een paar keer rennen naar de wc omdat t zooo waterig was en ik gewoon nat werd haha. Dus dat wijkt af van mijn normaal en dat is in dit geval goed, denk ik dan maar. Toch voel ik een bepaalde onrust in mn lijf en hoofd die ik niet kan plaatsen... komende testjes zullen duidelijkheid moeten gaan bieden vrees ik. Jullie nog aparte klachten gekregen of blijft t hetzelfde?
Btw. Ik wil nog niet nadenken over vertellen aan de kids ed sowieso niet vroeg, pas na de 1e of 2e echo. Maar laten we eerst deze wk maar doorkomen .. misschien komt deze keuze pas over een aantal maanden terug
Alvast gefeliciteerd met je jongste @Skymar Ik ben vooral moe, ik de ochtend licht wat misselijk. Veel honger en echt een weeig gevoel bij lege maag. Verder wat wiebelig. Maar goed, het is nog wat vroeg voor de echte kwaaltjes denk ik.
I feel you naar is het he! Voelt ook ergens een beetje flauw, het zit toch zeker in ons, mogen we dan ook weten wat er gaande is? Heb jij nog testen in huis? En ga je morgenochtend meteen testen of toch nog even wachten? Ik vraag me dus een beetje af… als dit niet goed afloopt, wanneer kan ik dan bloed verwachten? Vandaag of morgen is NOD, lijkt me dat de menstruatie dan toch zeker wat opschuift omdat er wel iets gaande is geweest? Het ene moment weet ik zeker dat alles goed is omdat ik me zó zwanger voel. Het andere moment denk ik aan de test van vanochtend en neem ik in mijn hoofd al afscheid van deze maand… Maar idd, afwijkend van normaal moet goed zijn! Weet jij nog iets van je vorige zwangerschappen? Ik weet dat echt niet meer… Ga morgenochtend Action-testen halen en doen. Ben benieuwd!
Oh wel echt van die typische kwaaltjes he!! Supergoed teken gelukkig!! Mag ik vragen hoe dit bij je miskramen was? Ook zo vroeg al of toch minder? Hier hetzelfde. Gammel, beetje duizelig en moe…
Herkenbaar idd. Oef. Vorige zwangerschappen zijn heul lang gelden voor mij, het voelt alsof ik t voor t eerst meemaak daardoor. Sommige dingen weet ik nog heeeel goed, maar de eerste weken zijn een waas voor me. Weet ik niet meer. @Niemand95
Goed. Dat was een per ongeluk enter. @Niemand95 , opzich is tegen 5wk aan helemaal niet te vroeg voor kwaaltjes! Hcg groeit in eerst tijd t snelste, dus van geen hcg naar wel is relatief de grootste verandering. Ik lees typische kwaaltjes, maar fijn dat t nog niet to the max is - daar hebben we alle tijd voor nog
Haha precies ja, hier net zo!! Het voelde de eerste twee dagen alsof de hele wereld op de kop staat, nu ben ik een klein beetje geland maar ja, nu die onzekerheid door die testen. Elke zwangerschap is gewoon een wereldwonder op zich he, en het kan ook zo verschillend verlopen…
Het is voor mannen sowieso echt wel heel anders, merk ik hier ook. Zo moeilijk te bevatten voor ze omdat het allemaal in ons lichaam gebeurd. Idem met de miskramen, voor hem een boodschap en daarna is het klaar, maar bij mij alle ellende omdat het er nog uit moet allemaal. Bij mijn miskramen lijkt het idd anders te zijn, met zo goed als geen oploop van symptomen. Maar goed, je vergeet dat ook snel weer. De honger is wel echt iets wat ik bij de goede zwangerschap ook had, maar kan het me niet zo goed herinneren van de miskramen, maar ik denk dat ik dat toen niet had.
Fijn dat je nu toch al redelijk wat symptomen hebt, dat geeft hopelijk ook een beetje rust. Heb je al een afspraak bij de verloskundige/gynaecoloog? Lijkt mij idd ontzettend moeilijk dat je een miskraam toch soort van ‘alleen’ moet doen. Een dikke buik ziet iedereen, bij een bevalling zijn iig de meeste mannen toch wel serieus aanwezig maar een miskraam is natuurlijk heel anders. Ik hoop echt zo voor je dat alles goed gaat, nu ik dit nog een keer lees…<3
Klopt hoor! Dat is ook iets wat blijft spelen: het moet er nog uit als het fout zou zijn. Voor je het weet ben je 2 of 3 maanden verder eer je weer "mag". Maar tot nu toe klein beetje nieuwe hoop: geen bruine afscheiding meer gehad! Wel beetje zeurend gevoel in mn onderbuik vandaag, maar dat is iets wat ik herken. Vooral in combi met de bruine afscheiding werd ik zenuwachtig. Als dit nu hierbij blijft, was t wss nog van de innesteling... Man gaat morgenochtend snel naar de winkel, zodat ik nog kan testen voor ik naar mn werk ga. Ik ga lekker slapen en chat vast morgen nog wel weer
Pfff, ik heb gedroomd over testen… met mooie lijnen, wist alleen niet welke lijn wat betekende ik ga zo ook meteen even naar de winkel. Idd, als dit misgaat, hoe lang zijn we dan bezig… speelt ook telkens door mijn hoofd. Al lees ik verhalen van een biochemische zwangerschap waar alles uiteindelijk maar een weekje opschoof. We zullen het zien. Fijn dat jij voorzichtig optimistisch kunt zijn, geen afscheiding meer… succes zo!!
Hopelijk hebben jullie straks een mooi lijntje op de test! @Skymar gelukkig geen afscheiding meer gehad. Kan echt nog van de innesteling zijn geweest! @Caramel3 hopelijk en voorspellende droom, bij mooie lijnen maakt het niet zoveel uit welke lijn wat is. Ik duim! Begrijp me niet verkeerd, mijn man was er echt voor me op die momenten, maar het is gewoon anders Ik durf kwa symptomen nergens op te rekenen, maar ik blijf positief, de kans dat het goed gaat is altijd groter zeggen ze ik heb begin april een afspraak voor de echo.
Bovenste gisteren, onderste vandaag. Aanzienlijk donkerder! Ik ben gerust gesteld... hoop ook een goed lijntje voor jou @Caramel3 ♡ ik sla morgen over met testen. Doe de laatste mid/eind vd week denk ik... Begin april schiet al op! Op naar goede echo's!!