Oh pff dat is even een shock! Snap dat je daar niet in één keer op rekent en het even moet indalen allemaal. Als je je toekomst voor je zag met die ene baby november en opeens zitten er twee baby's in dat beeld. Dat is even mega schakelen kan ik me voorstellen en ik denk dat het heel normaal is daar even mixed feelings over te hebben. Maar wat geweldig goed dat er twee gezonde hartjes lijken te kloppen!! Geef het rustig de tijd om het te laten indalen
Bizar is het he. Ik heb ook het idee dat je pas echt (weer) weet hoe het voelt, als je zwanger bent. Is niet te vergelijken met buikgriep. Ik wist in theorie nog dat ik chips dus zo vreselijk vond maar nu ben ik er weer helemaal. Heb al moeite met het openen van de koelkast 's ochtends. We hebben vaak salami in huis en man, wat ruikt dat heftig. Ook heb ik nog een pakje gehakt wat gedeeld in de vriezer moet. Vraag ik mijn man vanavond even, ik kan dit echt niet aan nu. Merk dat vooral fruit en droge crackers 'veilig' voelt om te eten. Maar gistermiddag had ik opeens enorm veel zin in kroketten. Heb er twee in de oven gegooid en dan is het natuurlijk de vraag of je ze nog steeds wilt als als ze na 13 min klaar zijn tot mij verbazing wel, baalde al dat ik er maar twee had
zo herkenbaar. De 22ste is zo ver weg voor je gevoel. Ik heb hem ook de 22ste. En het gevoel van niet te blij willen zijn zodat de eventuele teleurstelling kleiner is, is zo herkenbaar. Hopelijk kunnen we alsnog genieten van de blijheid en rustig afwachten, met zo min mogelijk ongemakken, tot 22 April
Ja alles was wel goed, ik was iets minder ver dan ik dacht, maar verklaart wel dat ik al snel een positieve test door de extra hormonen. Kindjes waren ook netjes even groot en de hartjes waren goed actief zei de verloskundige. Ze dacht dat ik nu 7+2 zwanger ben ongeveer. Het is een twee eiige tweeling, wat verder ook helemaal niet voorkomt in mijn familie, dus wel heel bijzonder. Alle vervolgafspraken worden nu wel medisich in het ziekenhuis en niet meer bij de verloskundige. Moet het allemaal echt even verwerken, maar ben ook een beetje boos op mezelf dat paniek een beetje overheerst aan blijfschap momenteel nog. Je hebt gewoon altijd een bepaald beeld gehad over hoe het allemaal zou gaan en dat is nu even compleet op zijn kop. Even laten landen komende dagen denk ik maar haha
Oh wow meid, maar liefst 2! Ik snap dat je even compleet overdonderd en in paniek bent. Voel je alsjeblieft niet schuldig over je gevoelens, iedereen zou zo reageren als het er ineens 2 zijn. Wel super fijn dat je kloppende hartjes heb gezien!
Wauw! Gefeliciteerd, maar ook heftig denk ik inderdaad. Succes met het laten landen en wennen ♡ maar ook: wat een rijkdom!
Ooooooh!!!!! Wat speciaal - 2 zo blij dat het een mooie echo was! Snap dat dat even heftig en onverwachts is. Ik zou ook even niet weten wat voelen denk ik.
@Pietjepuk123 wat heerlijk, op vakantie! Heb je er beetje zin in, ondanks je kwaaltjes? Waar gaan jullie heen?
Krijg je trouwens van je vitaliteitsscan altijd een foto mee? Ik wilde een vriendin van me zaterdag daarmee gaan verrassen namelijk
Dat laatste!!! Hoe kunnen dingen zó snel veranderen ook inderdaad. Ik heb net op de luchthaven aan een kaasstengel geknabbeld en ik was zo zielsgelukkig dat het goed viel. Ik kon me hier inderdaad geen voorstelling van maken, het is zo anders dan elke andere vorm van misselijkheid! Wel heerlijk dat je gisteren hebt kunnen genieten van die twee kroketten!
Welnee, die paniek is super begrijpelijk! Maar dat ebt vanzelf weg als je gewend geraakt bent aan het idee!
We gaan een klein weekje naar Stockholm! De alcohol is daar super duur dus dat scheelt weer . Alleen beetje nerveus over de Zweedse keuken, zal wel veel vis zijn. Maar desnoods overleef ik de week op koffiebroodjes en gehaktballetjes. Wel zin in hoor!
Ik had zo'n naar moment vanmorgen op mn werk. Liep van buiten naar binnen, met mn jas stond ik in een heet hok wat over te dragen en ik werd heel misselijk, warm en dizzy. Kon nog net op een stoel plaatsnemen, voordat mn hoofd op t bureau ervoor knalde. Even een kleine black-out. Ben dr nog naar van. Ik heb lage bloedsuikerspiegel, lage bloeddruk van mezelf. En ik heb dit issue van makkelijk flauwvallen altijd in de zwangerschappen. Zo naar! Zucht. Ben dr nog beroerd van...
Oh jakkie Wat een vervelende ervaring zo. En wat een gelukje dat je nog kon gaan zitten net op tijd, ookal had je hoofd nog een knal. Kon erger geweest zijn. Hopelijk heb je niet een grote bult op je hoofd morgen.. Snoepjes/iets met suiker standaard in de tas? Ik had het ook laatst bij de fysio... Voelde mezelf beginnen weg te vallen toen ik net 3 minuten op de loopband zat. Liep 3,5 km per uur ook maar dus kon het niet zijn. Was de hele sessie waardeloos. Het is echt heel rot, mijn fysio zei ook het hoort erbij
He wat ellendig!! Dat is echt heel naar. Komt het dan vd lage bloeddruk of lage bloedsuiker? Dextro zou evt kunnen helpen, ik heb op het moment regelmatig last van suikerdips en dat is echt een aanrader. Maar voelt heel naar omdat je het niet in de hand hebt. Hopelijk heb je geen last van je hoofd nu (en ben je geen brildrager?). Kon je naar huis gaan van het werk!
O jeetje wat kan ik mij voorstellen dat dit je overdonderd!!!! Wat een gedachtes zul je hebben? Hoe reageerde je partner? edit: lees net over je gedachten. Echt niet schuldig voelen hoor!! Is toch echt heel logisch dat je je beeld moet bij stellen en snap ook de paniek modus wel. Zouden we denk ik allemaal hebben toch? Ondanks dat het ook heel mooi en speciaal is!