En, dames, niet vergeten dat we het vooral ook heel erg zelf zien! Anderen kijken lang niet zo precies naar ons lichaam als wij. Zelfs met een 20wk buik durfden mensen die mij niet zo goed kenden mij niet te vragen "of en hoever ik was" Terwijl ik heel slank ben en het al super duidelijk zichtbaar was Dus een paar weken wat meer opgezette buik zal anderen in verhouding minder opvallen dan ons. ♡
ik ben er wel heel zenuwachtig en bang voor eerlijk gezegd. Vond het ook niet de allerleukste ervaring de 1e keer. Soms heb ik het gevoel dat het wel goed zit en op andere momenten begin ik alles te analyseren en bedenk ik me dat ik eigenlijk echt niet zo veel symptomen heb en dat het wel niets zal zijn.. Ik ga ergens wel blij zijn als we gewoon wat duidelijkheid hebben
Oh ik herken dit zo goed hier dus precies hetzelfde, dinsdag ook terug omdat het pas 5 mm was met 6 weken en 5 dagen en dat was echt te klein. Dus ik ben ook wel zenuwachtig en bang en durf nu nog niet echt te genieten. Ik voel me sws ook anders dan bij m'n dochter, toch wat minder kwaaltjes. En als ik dan overal lees over broeken die niet meer passen enzo, dat heb ik ook niet. Hopelijk krijg jij maandag goed nieuws! Hoe laat mag je?
Ik mag gelukkig ‘s morgens al om 9u! Denk dat ik de onzekerheid op dit moment het vervelendste vind. Ik kan er niet van genieten, want het is misschien helemaal mis..maar op andere momenten denk ik van ‘hé nu ben je wel gewoon zwanger en dat is heel speciaal en daar moet je van genieten’..Een hele rollercoaster van emoties die hier op een dag passeren Ja ik lees ook alleen maar over misselijkheid, voedselafkeer, puistjes, moeheid,... heb ik allemaal niet.. Probeer me wat vast te houden aan het hartje wat wel goed klopte..en veel verhalen van verkeerde metingen in het begin..
Wel fijn dat je al vroeg mag! Hier had ik wel kwaaltjes, maar die worden steeds minder. Dat baart mij weer zorgen. Maar ik probeer idd ook vast te houden aan hartje wat goed klopt en verkeerde metingen enzo. Maar het is een rollercoaster aan emoties idd.
Wat fijn dat je zo vroeg al mag! Dat scheelt een hoop stress op de dag zelf. Ik vind het echt heel vervelend dat we een aantal dames zo onzeker hebben gemaakt door het praten over klachten daarom nogmaals, het kan zó verschillen pp en ook wisselend wel en niet aanwezig zijn… laat je er alsjeblieft niet gek door maken!! Hopelijk krijgen jullie na de echo de rust om echt te genieten van weinig kwaaltjes
oh nee hoor - moet je echt niet vervelend vinden! Is inderdaad heel normaal dat het bij iedereen verschillend is. Iedereen heeft hier zijn eigen verhaal en dat van iedereen mag gezegd worden ik lees graag over al jullie kwaaltjes en ervaringen <3
Oh nee meid, jullie maken mij absoluut niet onzeker! De arts maakt me onzeker door zo negatief te doen over de grootte van het vruchtje. En dan ga je bij alles onzeker worden, ook het minder kwaaltjes hebben dan bij m'n dochter. Maar hey, het baker praatje gaat toch dat je bij jongens minder kwaaltjes zou hebben.. dus jullie krijgen in november een meisje en wij een jongen Dus laat je alsjeblieft niet tegen houden, het ligt absoluut niet aan jullie maar aan die slechte groei.
Die rollecoaster aan emoties is heftig en zwaar op zijn tijd hè? En als we een kindje hebben willen we graag dat ze goed zijn en bijvoorbeeld niet gemiddeld en nu… willen we zo graag gemiddeld horen…. Want anders zijn er meteen zorgen. En dan snap ik echt. Hoop dat maandag die onrust weg genomen kan worden.
Mijn lichaam dacht.. doen er nog een schepje bovenop. Sta op vanochtend en ik heb wat bruinverlies.. pfff dat het maar snel morgen is
Oh wat vervelend Wat een rottige timing ook nu. Mijn verloskundige zei dat bruinverlies geen reden is tot zorgen, maar ik kan me voorstellen dat dat toch even niet lekker zit dan. Lekker afleiding zoeken vandaag!
Hè vervelend, dat wil je er nu niet bij hebben natuurlijk. Snap dat dat je onzeker maakt! Heb je vandaag afleiding? Hopelijk gaat de dag snel voorbij en krijg je morgen een mooie echo te zien!
Ja gelukkig wel een hele leuke dag gehad. Bruinverlies is ook heel snel gestopt, dus ben ondertussen terug kalm
hoi! Alles gaat hier. Hoe is het met jou? Mijn emoties zijn on a lovely rollercoaster. Mijn gedachtes schommelen meer naar negatief ( niet over de baby persé, maar kan over van alles zijn) dan positief sommige dagen. Dit komt vooral door de heftigheid aan symptomen op momenten. Ik klap hierdoor dicht merk ik en zonder mij eigenlijk af van mijn partner en andere mensen die ik lief heb. Ik ben ook een stuk onzekerder dan normaal, waardoor ik veel bezig ben met of ik negatief over kom of zeur. Heel vermoeiend haha. Fysiek gezien zijn mijn borsten en buik prima te doen, maar die misselijkheid. Mij niet bellen HAHA echt sign me out YESTERDAY. Ik geef gelukkig niet over. Ik voel mij wel heel erg goed over de zwangerschap en de baby. Dat is fijn. nou dat was een hele post vol. Omdat ik dus in reallife weinig met mensen deel en wel een prater ben, moest het er even uit. Thanks for reading. Hoe is het met de rest?
Hier gaat het zn gangetje. Sta misselijk op, soms bij tandenpoetsen een keer overgeven. Na het ontbijt is de misselijkheid wat afgezakt. Supermoe, zo moe dat ik soms amper mijn ogen open kan houden. Het zwaarst vind ik eind vd middag/avond, dan weer erg misselijk en opgeblazen gevoel + dikke buik. Ik ben nog steeds enorm dankbaar voor deze zwangerschap en het kloppende hartje!! Maar merk wel dat ik het best rooskleurig had gemaakt in mijn hoofd. In de praktijk is het ook ontzettend zwaar om zwanger te zijn en 3 nog vrij jonge kinderen te hebben. Soms vliegt het mij een beetje aan hoe ik alles zometeen moet gaan doen. Tegelijkertijd zie ik er zo naar uit om de kids met hun babybroertje/zusje te zien Maar nu vooral even moe