Mijn misselijkheid is hier op vakantie redelijk in toom te houden, gelukkig. Ik drink liters ginger ale, dat helpt enorm. En het is fijn alle keuze te hebben in voedsel, al merk ik nog steeds wel dat heel veel me tegen staat. Gisteren behoorlijk normaal kunnen lunchen en dineren, zelfs met toetje, dus gisteren was een goede dag. Ben wel benieuwd hoe ik dat straks thuis weer ga oplossen. Mijn darmen werken niet mee, thuis drink ik daar Yakult voor dus hoop dat als ik dat straks terug oppak, dat weer onder controle is. Verder sinds gisteren pijnlijke borsten! Werd er 's nachts zelfs wakker van toen ik erop lag. Zijn ook wat gegroeid. Vermoeid ben ik ook, maar het valt me eerlijk gezegd nog mee. Wel meer slaap nodig dan normaal en wat moeilijk om die daadwerkelijk te pakken. Verder merk ik dat ik emotioneel niet lekker in mijn vel zit. Ik ben een beetje sip en zou zo graag gewoon even lekker willen janken, maar zo ver komt het nooit. Nouja, er zijn ergere dingen
Zo herkenbaar allemaal! Fijn dat je toch kan genieten op de vakantie, @Pietjepuk123 ! Hoe je dat thuis weer doet straks, is een zorg voor later ^^ Succes vandaag met de echo ('s?) ! @Caramel3 : dat het je soms overwhelmed is logisch met de kids. Ondanks dat mijn andere 3 kids al een stukje ouder zijn, vergis ik me ook echt in de klachten en vind ik t heel zwaar om thuis te komen na het werken. Huishouden te doen. Kids vermaken en aandacht geven. Koken. Boodschappen. Etc. Ondanks dat mijn man ook veel doet, we doen t echt samen allemaal, heb ik eigenlijk geen energie voor iets anders dan: de dag doorkomen en werken. Wel weet ik dat dat op den duur beter word! Ik las ook iets over zware emoties, sippe gevoelens ed. Ook dat is begrijpelijk! Wees lief voor jezelf!
Voor mij voelt t nu als overleven. De vermoeidheid is heel erg (wss deels icm mijn auto-immuunziekte. Energie is voor mij sowieso al beperkt). De misselijkheid komt en gaat. Als ik druk ben, gooi ik t er automatisch weer een keer uit. Echt een signaal van mn lichaam die zegt: ho! Dit gaat te snel! Mijn borsten zijn al minimaal 1 a 2 cups gegroeid, wat ik niet erg vind want ik had na 3 zwangerschappen niet meer dan een AA overgehouden ipv de oorspronkelijke B maar de gevoeligheid valt me vies tegen. Kan er niet op liggen, kleren zijn pijnlijk en bh's heb ik überhaupt niet meer die passen. Moet ik nu al nieuwe halen en dan over 2 maand weer? En vlak voor bevalling weer? Hoe doen jullie dat? Mijn huid is ook super trekkerig. Enorme jeuk op buik en rug (weer). Had ik bij veel zwangerschappen ook. Heel irritant. Goh. Wat nog meer dit zijn de rotste dingen denk ik... donderdag afspraak in zkh. Hopelijk zien we dan waar we het allemaal voor doen. Fijne week, allen!!
Waarschijnlijk hoor ik nu niet meer in deze groep (gezien tweeling zal ik eerder bevallen), maar ik blijf hier wel graag hangen omdat ik wel het idee heb dat ik hier nu thuishoor Hier nog hele dagen misselijk, ene moment gaat het redelijk en andere momenten sta ik kokhalzend voor de koelkast of komt mijn ontbijt er tijdens het eten weer bijna uit. Medicatie helpt wel moet ik zeggen, maakt het iets verdraaglijker, maar weg is het zeker niet. Ook ontzettend moe en af en toe ga ik bijna van me graat. Ben best jaloers op degene die nauwelijks symptomen hebben haha (al snap ik dat dat af en toe ook vervelend is). Succes komende week voor degene die de eerste echo's hebben!
Wat rot dat jullie allemaal zo'n last hebben van misselijkheid en vermoeidheid, meiden Ik zei van het weekend wel dat ik minder kwaaltjes had, maar betwijfel of dat waar is. Aangezien ik iedere avond om 8 uur op de bank in slaap val deze ochtend ben ik ook wel best misselijk. Maar bij m'n dochter was ik echt doodziek, veel spugen en medicatie tegen spugen. Ik denk dat ik daar te veel mee vergelijk. Ik ben ontzettend zenuwachtig voor de echo morgen, maar tegelijk kan ik me ook niet voorstellen dat het mis zit. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik in november gewoon beval
Natuurlijk blijf je hier! ^^ hartstikke leuk juist... aantal wk zwangerschap zal gelijk oplopen. Ook zonder tweeling komt t voor dat mensen eerder bevallen, that's totally fine! Het zal afhangen hoe mijn zwangerschap gaat, maar mogelijk gaan ze mij ook zsm inleiden, ivm gevaren van mn auto-immuunziekte.. ik ben blij dat je blijft
Oh wat herkenbaar allemaal! Alle symptomen, man wat gebeurt er toch veel met je lichaam als je zwanger bent. Inderdaad van de borsten herken ik ook @Skymar, ben uit al mijn bhs gegroeid inmiddels. Op vakantie zwanger zijn is ook nog een uitdaging ja @Pietjepuk123, fijn dat er ook goede momenten zijn en je lekker hebt kunnen genieten van je eten! Denk dat het veel leuker is als je met een groepje mee praat die in dezelfde weken van zwangerschap zit inderdaad @Bloempje11, zou lekker blijven hoor Ik vind het een heel fijn clubje hier inmiddels @Millie92 Hoe is jullie echo geweest vanochtend? Ik moet steeds aan jullie denken. Hoop echt dat jullie goed nieuws gehad mogen hebben!!
Hé meiden, Lief dat jullie aan me dachten! helaas slecht nieuws hier. Hartje is gestopt. Vruchtje was 7mm, dus niet meer veel gegroeid sinds vorige week. Ik heb even goed gehuild, maar kan het al wat plaatsen. Het was gewoon geen vitale embryo en dat is kut. Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap en schattige baby’s toe! Dikke knuffels x
Oh man wat ontzettend verdrietig Pff geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst. Neem de tijd om het allemaal even een plekje te geven ♡♡
Oh jeetje meid, wat ontzettend verdrietig en heftig ik had zo gehoopt op ander nieuws voor je! Hele dikke knuffel en sterkte!
Ik had zaterdag nog geklaagd over het missen van symptomen.. ik zal nooit meer klagen ik ben zo ontzettend misselijk vandaag, m'n borsten doen pijn en puilen uit de bh en ik tel af tot ik naar bed kan
Een hele dikke knuffel. Wat een naar nieuws. Ik had het zo anders voor je gewild. Hopelijk lukt je lief voor jezelf te zijn en alles er te laten zijn.
O echt… wat naar !! Het komt en gaat echt dan hè? Jij moet morgen voor een extra check toch?? Denk aan je en succes!! Hopelijk goed nieuws morgen♡!
@Bloempje11 hoe sta je nu in het gevoel een 2ling te krijgen?? Alles is goed hè!!! @Skymar bij de HEMA hebben ze hele fijne topje die ook echt wel ondersteunen (want dat is bij zere borsten of wat grotere borsten ook wel fijn) geen idee of de link werkt. Hij is in verschillende kleuren trouwens, je kan ook zoeken op top (7 euro) https://www.hema.nl/1000024179.html Ik gebruikte deze topjes in de nacht ivm borstvoeding. Ik had altijd pads in omdat ik nogal kon lekken )