Uitgerekend 16 t/m 30 november '24

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Skymar, 15 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Welkom Joylynn en Aschanti!

Ik snap dat het spannend is, @Joylynn. Helemaal na die ervaringen. Ik hoop dat je ook mag ervaren dat het goed kan gaan! Lees mee, schrijf mee wanneer je wil en uiteindelijk delen we dezelfde fasen ♡ hopelijk vind je er ook steun in :)

2. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Hebben jullie al veel zwangerschapssymptomen, en zo ja, wisselt het of echt een steigende lijn zeg maar? Bij mij wisselt het erg, vandaag had ik bijna nergens last van en dat maakt mij erg onzeker:$

3. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

Ik ben bij de echo 7 weken! Duurt echt voor mijn gevoel nog zo lang haha

Ik snap je helemaal, ik heb het afgeleerd door de teleurstellingen. Dus vooral lekker doen! Want dromen en fantaseren is leuk :D

4. Niemand95

Oh meid wat onwijs goed dat je weer een positieve test hebt. Geen idee of je mij kent, maar ik volg het forum al een tijdje! Ik snap je spanning, heb zelf helaas ook al wat miskramen gehad. Meer dan blijven hopen en vertrouwen te hebben kunnen we niet doen. Mijn duimen draaien voor je!!!

Joylynn en Skymar vinden dit leuk.
  5. Niemand95

[/QUOTE]
    Welkom!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Aschanti vindt dit leuk.
  6. Niemand95

Hier ook niet echt hoor, wisselt ook heel erg en maakt ook heel onzeker :oops: daarom ook wat afwezig hier.

7. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Wel verstandig denk ik… ik kan het niet loslaten, ben er non stop mee bezig en dat wordt ook een beetje te gek. Ga proberen ook wat rustiger te blijven;)
    En ik zie nu pas mijn ‘steigende’ lijn haha, pfff… stijgende dus:D
    Maar ik lees dat het echt heel wisselend kan zijn, zeker aan het begin, daar probeer ik maar aan vast te houden.

Joylynn en Niemand95 vinden dit leuk.
  8. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Ik zie mn schoonzus er nog wel voor aan dat ze in enthousiasme direct kaartjes koopt :p Ik heb nu maar gezegd dat ik erg druk ben komende periode dus dat het mij leuk lijkt maar we het eerst even goed moeten plannen :p Hopelijk win ik wat tijd, want voor de 1e echo wil ik het nog niet delen om eerlijk te zijn!

9. Skymar

Skymar Actief lid

10 feb 2024
    254
    291
    63
    Vrouw
    Ook mijn kwalen wisselen per dag - maar dat ligt ook aan heeel veel andere factoren, zoals: hoe heb ik geslapen? Heb ik normaal gegeten/gedronken op een dag? Was mijn dag mentaal zwaar, of heb ik veel leuke dingen gedaan? etc. En ik weet dat dat tot een week of 6 nog wel zo blijft (normaliter bij mij).

Maar die vier weken grens was voor mij mentaal een hele belangrijke. Omdat als daar de test positief was, ik (ook als ik niet op 10dpo getest had) sowieso een positieve test in mn handen had gehad. En ik dus niet een mentale load had van een biochemische zwangerschap die ik had kunnen voorkomen zeg maar. Does it make sense, of praat ik poep? ;)

Hoe dan ook: het blijft enormn spannend, soms zenuwslopend en soms happy momenten als ik een klein beetje durf te fantaseren. Ik houd me vooral vast aan die laatste, wetende dat ik er geen invloed op kan uitoefenen - op welke manier dan ook. <3

10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik herken jouw naam idd, dank je! :) ik blijf onzeker eventjes, maar ik wil vrijdag weer een test doen en als die opgelopen is, dan voelt het vast wel echter.

Niemand95 vindt dit leuk.
  11. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik voel dus eigenlijk niks.. ik heb eens half uurtje flinke menstruatiekrampen gehad, maandag een vieze smaak in m'n mond en meer niet. Dus dat onzekere herken ik wel idd :oops:

12. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik snap je mentale grens wel. Mijn 1e zwangerschap was biochemisch, de testen liepen niet op. Toen de vorige keer m'n testen wel opliepen en donkerder werden dan de biochemische, kon ik het ook loslaten.
    Op gegeven moment wilde ik toen een Clearblue doen om te zien of ie 3+ aangaf en die zei toen ineens "niet zwanger". Dus nu merk ik dat ik gewoon heel graag die 3+ wil gaan zien.

Skymar vindt dit leuk.
  13. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik kon me niet inhouden en heb er toch nog een test tegenaan gegooid (had hem liggen, dus ja;)). Heel blij met het resultaat, elke keer valt er een last van mijn schouders!
    Wat jij zegt @Skymar , die mentale grens van 4 weken gehaald hebben heeft mij ook heel goed gedaan. Geen poep hoor, does make sense;) idd geen ‘eigen schuld, te vroeg getest’ meer, mocht het toch misgaan. Maar ook gewoon het idee, die grens is gepasseerd, ongesteld word ik iig niet meer.

Bijgevoegde bestanden:

Joylynn en Niemand95 vinden dit leuk.
  14. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Stom he! Terwijl het ook echt nog bizar vroeg is. Je hoeft nog laaang niks te voelen, je hoeft überhaupt niet eens misselijk oid te zijn. Maar het maakt het gewoon net wat realistischer. Ik duim voor je!!

Niemand95 vindt dit leuk.
  15. Niemand95

Mooie test! Dat is toch weer fijn die bevestiging :)

Caramel3 vindt dit leuk.
  16. Niemand95

Ja inderdaad, dat helpt wel! Knap dat je kan wachten tot vrijdag hoe ver ben je nu?

Ik heb elke dag getest tot knaltest en toen gestopt. Maar ik mis die houvast nu echt.

Nee kwa symptomen hoeft er zeker nog niks en soms überhaupt niks, maar je wilt ergens gewoon die bevestiging. Al zeggen symptomen daarin ook helemaal niks. Conclusie kan dus alleen maar zijn, afwachten :$

Caramel3 vindt dit leuk.
  17. Niemand95

Dit had ik toen gelezen, echt bizar dat je dan opeens niet zwanger krijgt :cry:

18. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Dat ziet er goed uit ja! Van welke dagen waren je andere testen?

19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik ben nu op dag 8 na een terugplaatsing, dus volgens mij komt dat overeen met 13DPO. Van het ziekenhuis mag ik pas officieel zondag testen.

20. Niemand95

Spannend! En heb je nu iets anders gedaan dan de vorige keer? Of hetzelfde recept kwa medicatie?

En zondag is dan vrij laat om officieel te testen, of is dat normaal in een traject?

Deel Deze Pagina