♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥ 16 november - 17 november - 18 november - 19 november - 20 november Bloempje 11 - 1e en 2e kindje 21 november 22 november Sky - 32 jaar - 4e kindje Aschanti - 25 jaar - 1ste kindje 23 november - 24 november - 25 november Caramel3 - 28 jaar - 4e kindje 26 november - 27 november Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 28 november Joylynn - 35 jaar - 2e kindje Joefmom - 30 jaar - 2e kindje 29 november Oddepotje12 - 29 jaar - 1e kindje 30 november - 1 december - 2 december Pietjepuk123 - 31 jaar - 1e kindje 3 december Koekjesmonster - 31 jaar - 1e kindje 4 december Faleida - 39 jaar - 3e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡/♡ Verrassing (1) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Peeaa ☆ van Niemand95 ☆ van MaaikeLS ☆ van Millie92 ☆ van Vederlicht ——————————————————————— ♥ Afspraken ♥ Juni 3 juni - Zazoo21 - Centering Pregnancy 4 juni - Pietjepuk123 - 13-weken echo4 juni - Oddepotje geslachts echo ( uitslag weet ik pas 12 juni in verband met gender shoot) 5 juni - Joefmom - hartje + metingen 6 juni - Joefmom - extra controle nekplooimeting Radboud Nijmegen 7 juni - Zazoo21 - Controle echo (15+2) 10 juni - Sky - controle zkh 11 juni - Aschanti - 16 weken echo (16+5) 18 juni - Pietjepuk123 - Afspraak VK 24 juni- Oddepotje hartje en controles ( geen echo) 25 juni - Sky - controle zkh 26 juni - Zazoo21 - Centering Pregnancy Juli 2 juli - Zazoo21 - 20 weken echo (18+6) 4 juli - Joefmom - 20 weken echo 8 juli- Oddepotje - 20 weken echo 8 juli - Zazoo21 - Centering Pregnancy 9 juli - Pietjepuk123 - 20-weken echo 29 juli - Zazoo21 - Centering Pregnancy Augustus 12 augustus - Zazoo21 - Centering Pregnancy 26 augustus - Zazoo21 - Centering Pregnancy September 9 september - Zazoo21 - Centering Pregnancy 16 september - Zazoo21 - Centering Pregnancy ——————————————————————— HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [tot en met de] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie’
Vandaag 13 weken echo gehad oooh wat heerlijk zeg! Alles ziet er goed uit, heel erg genoten. Alleen de navelstreng heeft 2 aders ipv 3 dus dat is iets om nog op te volgen met de 20 weken echo. Maar de VK zei dat het meer een variatie is dan een afwijking. Dus hoeft niks te betekenen. Ik start volgende week met de centering pregnancy. @Skymar ik zag dat je de kleur voor verrassing paars had gemaakt, maar gezien paars de kleur is van de sterrenkindjes voel ik me daar niet zo lekker bij. Ik heb er daarom groen/paars van gemaakt.
Vooral het idee dat we zo lang moeten wachten is naar. De richtlijn zegt 2-3 dagen maar door een tekort aan personeel moeten we 8 werkdagen wachten . Ik heb gister en vanmorgen weer bloedverlies gehad maar waarschijnlijk van de echo (ook inwendig gehad gister)
Helloo girlies!! Ik hoop dat alles een beetje goed gaat met jullie? Hier gaat alles zijn gangetje, mijn buik begint stilletjes aan te groeien & de kwaaltjes beginnen af te nemen. Ik merk dat ik mijn dochter af en toe begin te voelen als ik op mijn buik lig bijvoorbeeld. Mijn placenta ligt blijkbaar aan de zijkant, daarom dat dat zo vroeg al zou kunnen. Enkel de vermoeidheid blijft nog wel fel, terwijl die zou moeten beginnen afnemen. Zondag hebben we weer een pretecho laten doen & ze was goed aan het bewegen. Voelt zo gek om haar te zien bewegen maar ze nog niet zo fel te voelen! Ik vergeet soms ook gewoon echt dat ik zwanger ben & dan kijk ik naar mijn buik en dan denk ik 'oh ja juist!! Ik ben zwanger ' De tijd vliegt ook echt enorm hard vind ik. Ik ben ondertussen al 15 weken zwanger & ik weet nog dat ik het ben teweten gekomen op 4 weken . Ik probeer wel te genieten van alles, maar ik kan toch ook echt niet wachten tot ik haar in mijn armen heb hoor!
op zo een bericht kan je voor mijn gevoel niet echt gepast reageren. Want niks kan uitdrukken hoe je je voelt. Wat vreselijk vervelend en wat duurt een 1,5 week dan lang. Ik hoop dat alles alsnog goed is en dat je in Nijmegen goed nieuws mag ontvangen.
Wat een fijn nieuws! Wat zou de reden zijn dat je de baby als de placenta aan de zijkant ligt af en toe wat kan voelen? ( geen verstand van haha) Maar wel heel leuk en blij voor jou/jullie. En lekker genieten.
Dag lieve mensen, Hier niet zoveel te vertellen. Maar wilde even inchecken met jullie. Hoe gaat het? Hoe voelt iedereen zich? Ik ben voornamelijk moe en meer hoofdpijn dan normaal. Geen gekke cravings op dit moment. Ik geniet wel intens van zure dingen. Zure appels, zure appelsap, zure matjes. Haha. Verder weinig cravings. Ik was 1kg afgevallen vorige maand ondanks mijn grote buik al. Nu begin ik weer op gewicht te komen van voor zwangerschap. Dus dat is top! Dinsdag weer een echo. Kan niet wachten.
Als de placenta niet aan de voorkant ligt, dan voel je je kindje vaak sneller omdat de placenta niet dempt zeg maar. Dat is toch wat ik mezelf heb laten vertellen he
Maandag heb ik de eerste centering pregnancy bijeenkomst! Ga dan ongeveer om de 2 weken tot ik ongeveer 7 maanden ben geloof ik. Spannend en ben heel benieuwd. Meer dames hier die centering doen ipv individuele zorg?
Aah ja ik snap het. Ik heb dat ook gehoord van de verloskundige. Mijn baby ligt ook voor de placenta. Placenta ligt achter. Ik dacht misschien is placenta aan de zijkant ook weer iets anders haha! wat leuk @Zazoo dat je naar de bijeenkomsten gaat. Wij hebben dat ook vanuit de verloskundige praktijk. Ik heb in verband met tijd besloten daar niet heen te gaan. Ben benieuwd hoe je het ervaart.
Dan heb je de verloskundige zorg 2 uur ipv 20minuten in de avond met een vaste groep vrouwen die allemaal ongeveer dezelfde uitgerekende datum hebben. Je doet dan omstebeurt je controles, deels zelf en deels door verloskundige, en daarbuiten kan je in de groep ervaringen en tips uitwisselen. Ook vertelt de verloskundige dingen in de groep of komt er iemand van buitenaf iets vertellen. Ook zitten er twee partneravonden bij. Dit is in ieder geval alles wat ik ervan meegekregen heb
Hebben jullie ook zo'n last van bloedneuzen? Ik heb iedere dag niesbuien en bloedneuzen. Ik wist dat nooit maar blijkbaar is het normaal onder zwangerschap. Maar zal niet te veel klagen, liever dit dan dat vreselijke ziek voelen van het eerste trimester!
Goedemorgen! nee geen last van bloedneuzen. Ik had het inderdaad wel gelezen. Ik heb wel vaak korstjes in mijn neus en kleine wondjes als ik mijn neus snuit. Lijkt me vervelend die bloedneuzen maar inderdaad wel fijn als dat alles is haha
Goedemorgen lieve mensen, Vanochtend om 5 uur roze afscheiding bij het vegen en vervolgens 2 druppels bloed in de wc en wat bij het afvegen. Toevallig voor weer op een vrijdag op zaterdag ( de vorige keren waren ook precies van de vrijdag op de zaterdag). Ik had gister toch wel echt zo een branderige rekkende pijn in mijn buik en zo een gevoel dat mijn buik op spanning staat. Dus het zal wel door de groei van de baby komen. Toch is bloedverlies stom en word ik er helemaal niet vrolijk van. Ik kan er nu beter mee omgaan dan de eerste twee keer omdat het al week 14 is ondertussen. Maar toch wil ik het liefst direct een echo en alle antwoorden ( maar dan de feiten haha). Verder voel ik me nog goed misselijk zo nu en dan, waaronder ook nu. Dat stelt dan weer gerust. Mijn buik is ook ontzettend gegroeid en mijn lichaam voelt nog goed zwanger. hoe is het met jullie?
Hoi hoi! Ja hier heb ik ook last van, vooral als ik druk Ben of het warm krijg. Maar blijkt heel normaal te zijn!
Goedemorgen! blijft schrikken, voor de zekerheid kan je altijd even bellen toch? toevallig dat het weer is wanneer het weekend begint, kan het zijn omdat je druk bent geweest of bepaalde handelingen?
Ze doen het bij mijn verloskundigenpraktijk ook, maar ik heb nog niets gehoord over een nieuwe ronde. Ben er wel in geïnteresseerd! Lijkt me ook fijn om met wat zwangeren iets te doen, was ook al op zoek naar iets van zwangerschapssport maar heb nog niet echt iets gevonden. En op je andere vraag: nog geen bloedneus gehad maar wel continu snotjes, mijn neus zit vaak een beetje verstopt. Heb ik overigens echt al maanden last van. Beter dan een bloedneus wel haha
Branderig gevoel... was jij het niet ook die de vorige keer voor het eerst een blaasontsteking had? Dan denk ik direct daar aan, maar misschien is dat ook wel omdat ik ze zo vaak heb. Begrijpelijk overigens, dat je er niet vrolijk van wordt! Maar ook goed dat je er wat rustiger onder weet te blijven nu.