Ja je komt zeker gewoon hier hoor! Nog 2 dagen voor je mag, spannend! Wil die docu ook echt nog even terug kijken!
Hier is vanavond de misselijkheid begonnen, gets, wat voel ik me beroerd, en dat terwijl ik bij een scholing op kantoor zat. Nu net thuis gelukkig en na 2 crackertjes is het wel weer iets gezakt
Zo, eindelijk bijgelezen... blijkbaar krijg ik geen bericht meer als er nieuwe posts zijn? Hier nog niet heel veel kwaaltjes, wel moe (dus ik lig gewoon om 9 uur bed... lekker gezellig ) en krampjes (dus ook regelmatig naar de wc om te checken...gelukkig geen bloed!) Testen hoeft voor mij niet heel veel meer, ik heb nog een cb hier liggen (geen digitale) voor het weekend. Gisteren nog getest en streep was even donker als de controlestreep, tja... meer kan ik er niet van maken, blijkbaar doet alles wat het moet doen! Volgende week zit ik tegen de 6 weken aan, denk dat het dan tijd wordt voor een belletje naar de vk? Wanneer doen jullie dat? Of licht je de ha in?
Ik word enorm gestresst van mijn testen, de Action is nauwelijks opgelopen ten opzichte van eergisteren. Zouden ze ok zijn voor 12 dpo?
@BlauwBloempje heb je dit topic op 'volgen' staan? Tip voor iedereen als je geen meldingen meer krijgt: scroll naar boven in dit scherm, daar zie je in het licht grijze onderwerpen die je volgt staan. Als je daarop klikt, zie je een overzicht van alle onderwerpen die je volgt waar nieuwe berichten voor zijn.
Dit zijn niet dezelfde testen, wellicht meten ze een ander percentage hcg? Om er echt zeker van te zijn moet je met dezelfde test als eergisteren testen.
Deze testen zijn allebei van vanmorgen. Ik had eergisteren ook een Action gedaan en die was gelijk aan die van vanmorgen
Dan vind ik ze niet gek voor 12 dpo, zo licht was 'ie bij mij ook in de ochtend. 's Avonds had ik toen wel duidelijke oploop.
@kwebbelsnoes ik vind dat er prima uit zien! Check mijn testen eens en hoe licht ze blijven (echt, na een paar uur is de lijn zó vervaagd). Schijnt dat de action testen ook zo crappy opdrogen. Ik ga morgen een predictor doen en geef jou hetzelfde advies! Dames, ik durf mezelf officieel op de lijst te zetten!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november Maritiem - 29 jaar - 4e kindje - verrassing 20 november 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend 22 november 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ----------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (5) ----------------------------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik ga morgen nog een Kruidvat 2v5 doen en de cb digitaal, volgens mij zou die al wel 1-2 aangeven toch met het streepje wat ik nu op de kv heb staan? Moet me overigens heel erg bedwingen om de cb nu al te doen
Ja hoor je kan al bellen. Eerst de HA die geeft je een door verwijzing en je kan daarna direct gaan bellen hoor. Ik ben ingepland op 4 april. Ben dan bijna 8 weken.
Niet stressen en beter niet meer testen zeg ik die dezelfde streepjes had hahahaha. We moeten er maar vertrouwen in hebben dat het goed zit en blij zijn dat er zo'n wonder mag groeien in onze buik. Whahahaha wat een wijze woorden van de stresskip deze week he
Haha, het is altijd makkelijk om het een ander te adviseren, maar puntje bij paaltje zijn we allemaal hetzelfde
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november Maritiem - 29 jaar - 4e kindje - verrassing 20 november 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend 22 november 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (5) -------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).