Ja, met E. moest ik al bij de kinesist (fysiotherapeut) langs bij 8-9 weken. Nu heb ik twee weken niet gewerkt en toch alweer last van. Bij het stappen doet het pijn bij m'n staartbeentje en weet nu al dus als ik niet oplet dat het helemaal gaat doortrekken tot in m'n been.
Herkenbaar! Ik heb ook van alles geprobeerd maar het enige dat tot nu toe echt werkt is pindakaas het liefst op een boterham maar gewoon een (thee)lepeltje zo uit de pot werkt ook. Is het enige waarvan mijn maag stopt met draaien...
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend ♡Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend Leanneke - 2e kindje - onbekend 28 november 29 november 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (17) ---------------------------------------------------- Afspraken 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 11 april - Mom2be21 - vroege echo 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 12 april - BlauwBloempje - vroege echo 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 16 april - aaav - intake verloskundige 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Nina Sanders - echo verloskundige 9+1 weken 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april - Amara - intake vk + echo 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 23 april - Roetje08 - tweede echo 10.5w 25 april - Mom2be21- termijnecho 26 april - Nina Sanders - intake verloskundige 30 april - Bjlover - termijnecho 30 april - Friesje203 - termijnecho 10.4
Zou zeker even bellen. Hier stond ze er echt op dat het tussen de 8 en 14 weken was. Liefst rond de 11 dan konden ze echt goed meten daarna niet meer. En er belde iemand om een afspraak te maken die nogal laat achter haar zwangerschap kwam en die werd tussendoor i gepland omdat die echo binnen dat termijn moest.
Moest 9 staan, mis getyped Vanavond "stout" geweest en pizza op als avond eten (We doen 1x in de week iets slechts zoals pizza of kroketjes) en nu verga ik van de maagzuur. Had ik al een week geen last meer van, dus het eten gaat niet. Check! En die zin in maar herken ik, heb zelfs kaasblokjes gekocht voor mn gemak heerlijk. En ineens toe te gegeten omdat ik dat hier las en er zo onwijs veel zin in kreeg. Wilde er zelfs ketchup bij terwijl ik dat niet (heb ik overigens niet gedaan) @Ready2loveU klinkt inderdaad als maagzuur, gaviscon kan ook goed werken zou je met een half uur al moeten werken.
Dat vroeg ik me toen ik zwanger was van nr 1 ook echt af, verklaarde ze voor gek! En nu ben ik zwanger van nr 3... uiteindelijk, als je er eenmaal door bent, is het het zo waard! Ik zal eerlijk toegeven dat ik dat mezelf op dit moment wel minstens 3x per dag moet zeggen want zo voelt t nu, er weer middenin, even helemaal niet, maar dat komt wel weer!!
Precies dit! Ik drink veel spa rood (normaal vind ik dat zo vies), zit veel koolzuur in en ik voel me gewoon beter als ik kan boeren Verder eet ik vanille toetjes, lu naturel crackers (die 2 vierkantjes) af en toe een bouillon. En inderdaad melk!
Haha, jij wel! Normaal gesproken is pindakaas niet mijn favoriet, veel te plakkerig... ik eet gemiddeld twee boterhammen met pindakaas per jaar. Vandaag heb ik er dus al vier op...
Hier bij plotse beweging enorme scherpe en stekende pijn. Bijv wanneer ik op de grond zit en wil opspringen vanaf 1 been. Of wanneer ik op mn rug lig in bed en een stukje zijwaarts omhoog wil komen om mijn tel in de lader te doen. Snappen jullie het? Houdt echt 10 sec aan ofzo ofzo. Heel fel en gemeen. Is dat normaal?
Niet alleen in de avond was vanochtend bang dat ik er 1 ging laten vliegen bij de gynaecoloog, maar gelukkig was mijn aandacht op iets anders gevestigd