Nee! Nouja, het zit wel in de familie dus de mogelijkheid was er... maar de kans dat het er eentje is, is alsnog vele malen groter. Dus wel aan gedacht maar niet echt verwacht Mijn ouders zijn wel helemaal in de gloria
@BlauwBloempje aaaaah wow!!!!!!! Gefeliciteerd!!! @MissMorrow super mooi!!! Echt al een heel kindje!!
Heel leuk . Heb je broers of zussen die tweeling zijn of je ouders? Wel bizar: je eerste kindje en dan krijg je er meteen twee!
Heel bizar! En een grotere kinderkamer nodig Tweelingen zitten aan beide kanten in de familie en in alle generaties. Mijn vader heeft twee tweelingzussen en mijn oma heeft ook een tweelingzus. Deze generatie komt er dus ook weer eentje bij... even compleet verrast maar wel superblij! ...en ik snap nu ook waarom de zwangerschap van een vriendin van mij zo relaxed leek te gaan vergeleken met dit... hormonen ook x2
Ik heb mijn eerste echo gehad... Het moest inwendig. Mijn jongste was mee. Die schreeuwde echt de hele tent bij elkaar. Toen ik eindelijk op die bank lag, was de echo maar 10 tot 15 sec!.. Ja zei die mevrouw, daar zie ik wat? Ik zeg oh. waar? Nou Ik zag nog even gauw iets wat op een mini baby leek en een kloppend hartje. Zo we zijn klaar zegt ze.. .. Trekt meteen dat ding eruit.. Ik : uh Wat?! .. Ik stond weer op om me aan te kleden. Ik zeg En? Ja zegt die mevrouw, alles goed, een week of 7, kloppend hartje. Denk ik, ik kon het niet goed zien.. Nou Tot de volgende keer. he? . En ik zeg, uh okee................... mag ik misschien één fotootje mee om aan mijn man te kunnen tonen? Oja dat was ze ook vergeten. Ik stond met 5 min weer buiten.. nou meiden echt ik ben nog geen steek wijzer.. Ze heeft amper de tijd genomen iets te doen!.. Volgens mij moest het allemaal gehaast omdat mijn jongste zo aan het krijsen was.. vind het echt niet tof.. T zal wel goed zitten dus..? Mbt. de uitgerekende datum heb ik hier echt geen fluit aan..
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 16 november ♡ Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing ♡ NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend ♡Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 26 november 27 november Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 28 november 29 november ♡Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 30 november ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? Leanneke 7+1 ------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (17) ------------------------------------------------------------------------- Afspraken 12 april - blijeitje198 - echo 12 april - Yviev - 1e echo ziekenhuis 12 april - Pyaar - echo 12 april - MissMorrow - 4de echo ziekenhuis 9+3 weken 12 april - BlauwBloempje - vroege echo 14 april - mBob - vroege echo Gyn 15 april - MissMorrow - afsluiting (hopelijk) gynaecoloog 16 april - aaav - intake verloskundige 17 april - Juffie1990 - termijn echo gyn 17 april - XMamaMX - intake & echo verloskundige 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 17 april - Bjlover - intake met echo verloskundige 19 april - Nina Sanders - echo verloskundige 9+1 weken 19 april - Juffie1990 intake verloskundige 19 april - Amara - intake vk + echo 23 april - Rian89- termijnecho 10.4w 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 23 april - Roetje08 - tweede echo 10.5w 23 april - Krily - echo 10 weken 26 april - Nina Sanders - intake verloskundige 30 april - Bjlover - termijnecho 30 april - Friesje203 - termijnecho 10.4 weken 02 mei - Ready2LoveU - termijnecho 11.2 weken 02 mei - Mom2be21- termijnecho 02 mei - Noa1987 - termijnecho 11.4 weken 03 mei - Nina Sanders - termijnecho 11.1 weken 09 mei - Noa1987 - controle verloskundige 09 mei - Nvd - termijnecho 11.4 10 mei - Pyaar - termijnecho
Ik heb mezelf maar een stuk opgeschoven met de uitgerekende datum.. nu wachten tot 10 mei voor de volgende echo.
ja.. 10 mei heb ik een termijnecho.. Weet je, het zal wel goed zitten met de mini baby, maar ik ben echt een beetje verdrietig hoe het zo ging..
Wauw dat is echt al een kindje om te zien!!!❤️❤️ Geniet ervan! @BlauwBloempje wat een verrassing! Bijzonder zeg, Gefeliciteerd!! @Pyaar ik zou er echt ip terugkomen idd kan echt echt niet!!!
@Pyaar niet normaal hoe het ging...ze zou toch moeten weten dat dit een belangrijke afspraak voor je is? Ik zou vragen of je op een ander moment terug mag komen om het rustig te bekijken. @Ready2loveU het is ook niet helemaal eerlijk, omdat ik eigenlijk in de groep hiervoor hoor (1-15 november), maar omdat er een aantal dames uit mijn NOD-groep hier zaten, vind ik het hier wat gezelliger om mee te kletsen.
@BlauwBloempje Waaaaaat!! Wat een verrassing! Dubbel gefeliciteerd!!! @Pyaar Dat vind ik wel een beetje respectloos. Het is zo'n mooi moment waar je naar uitkijkt en dan wordt er zo mee omgegaan door daar die vrouw. Je blijft nu echt een beetje op je honger zitten. Ben je daar met je andere zwangerschappen ook geweest? Hopelijk heb je volgende maand iemand anders en kan je langer naar je kleintje kijken Hier nog maar anderhalve week tot de nieuwe echo Ben alweer aan het aftellen Baby's hartje nog niet gevonden met de angelsound. Maar had vanochtend ook niet veel zin om ernaar te zoeken omdat ik hoognodig moest plassen, en om dan zo op je buik te duwen
Wauwww prachtige echo! Geniet ervan!! Woooooooooooooowwwwwwww Van harte gefeliciteerd!! Woow, 2 kindjes! Hoe zijn jullie eronder?