IK zou gewoon nog een keer bellen en je verhaal doen en zeggen dat je nog een keer langs wilt komen hoor.. 10 mei, dat duurt nog een dikke maand!
@Pyaar Wat een nare ervaring. Ik zou toch even bellen wat er nou aan de hand was en anders een andere verloskundige vragen. Iemand met wat meer geduld en plezier is wel fijn. Hoe doet ze dat bij andere echo's anders? Een verloskundige die het hartje niet eens goed bekijkt klinkt voor mij niet echt als iemand die nog liefde voor haar werk voelt. Dat is toch het minimale wat je controleerd?
lieve dames ik heb zojuist even gebeld met de receptioniste van de vk. Ik heb het verhaal uitgelegd en verteld waarom ik me zo verdrietig voel van hoe het is gegaan met die echo vanochtend. De receptioniste gaat overleggen of ik nogmaals terug mag komen voor een nieuwe echo. Ik durfde eigenlijk niet te bellen.. ik wil niet zeuren, want het zal wel goed zitten met mini-baby.. Maar ik voel me echt verdrietig en ik vind jullie berichtjes mij daarin steunend dat ik er iets van moest zeggen..
Nogal beduusd! Mijn man is helemaal blij en trots, dat wel Maar jeetje, dat betekent wel nogal wat! Verplicht traject bij de gynaecoloog, dus de verloskundige wordt weer afgebeld. Verplicht in het ziekenhuis bevallen, extra controles... dubbel ouderschapsverlof En ik word een soort walvis strakjes!
Wat goed dat je gebeld hebt, dat hoort niet hoor! Heb je een mogelijkheid om te wisselen van vk? Kan me zo voorstellen dat je je bij deze niet zo op je gemak meer voelt, als dit de eerste kennismaking was. Hier in het dorp is een aparte echopraktijk, die losstaat van de vk. Misschien bij jullie in de buurt ook zoiets?
Nou er zijn wel meerdere opties voor een echo centrum in de buurt, maar dan kost het me 40 euro voor eigen rekening.. weet niet of ik dat doe.. ik moet even afwachten wat de receptioniste zegt.. als ze al terugbelt?? Nou de echo werd gemaakt in de vk praktijk door een echoscopiste die NIET de vk is. Die vrouw zie je verders nooit zeg maar. Deze praktijk begeleidde mijn tweede zwangerschap perfect. Ik heb het ook niet eerder meegemaakt dat het inwendig moest.. ze probeerde het amper via de buik.. ik krijg echt het idee dat ze gewoon gestrest was van mijn krijsende kind..
Tja misschien... zo iemand kan ook een slechte dag hebben, hoofdpijn en krijsend kind is geen leuke combi...maar dan nog vind ik een excuus wel op zijn plek. Hier is het ook zelf betalen, maar kost 20 euro per keer, voor mij goed te doen. (En ik kreeg na afloop de mededeling dat ik niet hoefde te betalen omdat het bij een tweeling door de verzekering wordt vergoed ) Ik hoop voor je dat ze snel terugbelt en dat het goed komt!
Vandaag eerste echo was super nerveus omdat ik hiervoor een miskraam had. Aah meiden ben zo happy heb vandaag een kloppend hartje gezien ❤