Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rian89, Mar 6, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pyaar

Pyaar Actief lid

Jan 14, 2019
    456
    629
    93
    Female
    ik heb net de vk zelf maar gebeld. ze gaat kijken wat ze voor me kan regelen, ik word zo mogelijk vandaag nog teruggebeld..

Ready2loveU likes this.
  2. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Jaaaaaa nog een mooi gummibeertje! Gefeliciteerd!!

3. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    Zooooo blij! Alles zag er perfect uit en ben ontslagen uit het ziekenhuis!

Nvd, Krily, Mbob and 6 others like this.
  4. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Superfijn!! Nu lekker genieten. :D

5. Pyaar

Pyaar Actief lid

Jan 14, 2019
    456
    629
    93
    Female
    YES! Ik mag 18 april nogmaals komen voor een echo ;). Bij een andere echoscopiste :thumup:

Ready2loveU, Noa1987, Mbob and 9 others like this.
  6. Flower7

Flower7 Lid

Mar 23, 2019
    42
    86
    18
    Weet iemand of je mag laten masseren (niet perse professioneel) bij de eerste weken van zwangerschap?

Op internet kom ik namelijk verschillende dingen tegen..

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    3,106
    2,347
    113
    NULL
    NULL
    Jaaaaa meiden super van de mooie echo's!!!

En waaaaauw @BlauwBloempje gewoon 2 kindjes!! Wat bijzonder!!

@Pyaar nah wat raar... zo ga je niet met pas zwangere vrouwen om... zou zij toch moeten weten! :rolleyes:. Fijn dat je volgende week terug mag komen!

@MissMorrow wauw mooie echo! Wat een verschil alweer hè?!

Vanmorgen geholpen op school bij de koningsspelen, en vanmiddag meteen aan het werk. Ben kapot nu!! Wel weer een leuk gezinnetje, kom de komende week wel snel door denk ik! :).

mom2be21 and BlauwBloempje like this.
  8. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Wat fijn! Hopelijk nu wel iemand die even de tijd neemt voor je. En een fotootje meegeeft! :thumup:

Pyaar likes this.
  9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    @Pyaar wat fijn!!

@Flower7 ik hoop van wel want ik ben vorige week nog gemasseerd :|

Flower7 likes this.
  10. BJlover

BJlover Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,205
    653
    113
    Durf ik niet te zeggen eigenlijk. Hopelijk wel, want heb maandag nog stoelmassage gehad.

Flower7 likes this.
  11. BJlover

BJlover Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,205
    653
    113
    Wat fijn. Hopelijk een mooi plaatje

Pyaar likes this.
  12. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ja dat mag, gewoon niet meer op je buik liggen bij massage vanaf dat de baarmoeder boven het schaambot uitsteekt. Bij de zwangerschap van E. ben ik gemasseerd aan mijn bekken tussen week 9 en 13 en volgende week zal ik er waarschijnlijk weer liggen.

Flower7 and Mbob like this.
  13. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Bij massage aan de onderrug moet je ook altijd wat opletten maar een prof weet wat kan en niet. En een massage van je partner is ook veilig die gaat nooit zo diep dat er gifstoffen uit he spieren vrijkomen.

Hier net mijn schoonzusje het nieuws verteld ( die deze maand een miskraam kreeg en haar eierstok verloor) en ze reageerde zo onwijs gelukkig voor ons. Snapte niet dat we het haar apart vertelde want ze zag het echt wel.als 2 losse dingen. Zo o wijs fijn dat ze denk ik om kan zijn en zichzelf er niet vervelender door voelde. Ook mijn man zijn ouders zijn op de hoogte, dus de belangrijkste mensen weten het, heerlijk :)

Pyaar, Flower7, Rian89 and 2 others like this.
  14. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Wauw, wat een super reactie van je schoonzus! Wij gaan nog een aantal weken wachten met het grote nieuws. Mijn schoonzus is eergisteren bevallen (we waren beide voor einde april uitgerekend) en ik denk dat ik dankzij m'n eigen zwangerschap ook oprecht blij kan zijn. En zo kan ons grote nieuws ook wel nog een paar weken wachten. Eerst mag de nieuwe baby even schinen :D

Nvd, Rian89, Amara and 2 others like this.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Goed nieuws @Pyaar! Zoals het hoort. En de 18e is volgende week al!

Massages.. Pff. Ik laat me eigenlijk nooit masseren terwijl een goede massage echt heerlijk is. Door wie laten jullie dit doen? Vergoedt jullie zorgverzekering dit ook?

Hier vandaag vsm tussikind en neurofen kind gehaald. Volgens mij voelt O zich nu al wat beter. Hij ligt in elk geval heerlijk te slapen en heeft vanmiddag ook ruim 3,5 uur geslapen. Mocht ook wel na 2 dagen zonder middagslaap en een kort afgelopen nachtje.

Mamabella12, Pyaar and Rian89 like this.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Hier vandaag wat onzeker. Mijn darmenbuik is weg (buik is dus weg) en voel totaal 0.0.
    Ik maak me dus druk of het nog wel goed zit. Zou het (platte buik) komen doordat ik vandaag geen zuivel heb gehad? Normaal kom ik momenteel wel aan de 500ml per dag in de vorm van yoghurt, vla of kwark.

17. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    @Nvd wat fijn dat ze zo goed reageerde!!

Oooo meiden ik ben zo bang....
    Gisteravond voor het slapen naar het toilet zag ik een druppel bloed in mn onderbroek. Bij afvegen nog meer roze.
    Heb natuurlijk inwendige echo gehad en in de avond hebben mn lief en ik wat gerommeld dus probeer me voor te houden dat het een gesprongen ader is door aanraking maar mennnnn!
    Tis nu nog :(
    Geen krampen.

18. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Ik ken het gevoel! Ben ook al twee keer een veegje rood/bruin verloren, paniek... achteraf blijkt alles prima in orde en is het eigenlijk wel logisch, met twee kindjes moest er pijlsnel wat extra ruimte komen! :confused:

Je hebt gisteren zo te lezen ook veel gerommel aan je lijf gehad... eerst de echo en ‘s avonds je vriend. En met de stress van de dag erbij misschien net wat meer gespannen dan voorheen?

Anders even contact zoeken met je vk? Die ziet natuurlijk veel meer zwangerschappen en kan je vast wel iets meer vertellen.

19. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    Ik val nu beetje tussen wal en schip.
    Ontslagen uit het ziekenhuis en verloskundige waar ik mij gister heb ingeschreven belt mij maandag terug.. heb helemaal niks nu :(

20. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Oef, dan duurt het weekend heeeeeell lang. :(

Maar houdt moed, het komt goed! Gewoon even rustig aan en je kunt het maandag meteen bespreken. Hoe voel je je verder?

Share This Page