Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rian89, Mar 6, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden, haha! Nog nooit van gehoord, maar als het je helpt... waarom niet, toch?

Helaas moet ik m ook laten schieten, bij tweelingen is het verplicht ziekenhuis en zijn er wat meer mensen om je heen. Ik denk ook dat mijn hoofd er totaal niet naar zou staan op zo’n moment...? o_O

Nvd and Nina Sanders like this.
  2. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Nvd Ik had zoiets gelezen tijdens de zwangerschap van E. en toen sprak het me totaal niet aan. En tijdens de arbeid was dat het laatste waar ik aan dacht :roflmao:

Pfff, hier weigert E. om te slapen. Laatste kans op een goeie nachtrust (heb de vroege dienst komende week, om 4u opstaan) zit er dus niet meer in :(

Nvd and Nina Sanders like this.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ik moest op het laatst al helemaal niet aan seks denken. Ik had een enorme buik (veel vruchtwater ook en men dacht vaak dat het er 2 waren) en kon echt amper traplopen, slapen ging niet meer, eten lukte bijna niet meer (geen ruimte), huid stond zó onder spanning dat ik vaak wondjes krabde... seks; oh nee moest er niet aan denken. o_O Get your hands off!

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    3,106
    2,347
    113
    NULL
    NULL
    Zat net de hcg waarden tabel op te zoeken, wou even kijken wanneer de ergste piek was. Nouu, dus tussen 9 en 11 weken :rolleyes:.
    Dat klopt dus behoorlijk :|.

Ready2loveU and Pyaar like this.
  5. Pyaar

Pyaar Actief lid

Jan 14, 2019
    456
    629
    93
    Female
    Haha.. ik lees dat we van seks tussen de lakens overgaan op seks tijdens de laatste loodjes van de zwangerschap, of van orgasmes tijdens de bevalling :p Nou wij hebben bij beide vorige zwangerschappen wel seks gehad op het allerlaatste moment, omdat we hoopten dat het de bevalling zou opwekken.. niet gelukt overigens.. en ik kreeg ook de hele tijd maagzuur dat naar boven kwam :confused:.. Een orgasme tijdens de bevalling heb ik wel over gehoord. Niet geprobeerd.. ik was wel grotendeels alleen hoor tijdens het opvangen van de weeën en tot het laatste moment, ik kon echt niemand om me heen verdragen :mad:, en ja het waren natuurlijk ook twee thuisbevallingen, maar eh.. nee ik was te veel gefocused op een prettige houding vinden dan nog iets anders hehe..

6. Pyaar

Pyaar Actief lid

Jan 14, 2019
    456
    629
    93
    Female
    @Nvd oohhh een medestander !! :D Hier heb ik namelijk ook een hogere seksdrive dan mijn man..o_O

Nvd and Blijeitje198 like this.
  7. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

Dec 17, 2018
    1,619
    2,007
    113
    Female
    Accountmanager
    Goedemorgen!

Net weer even bijgelegen. Druk weekend met veel sociale dingen. Maar de vermoeidheid lijkt iets minder te worden...hoe langer ik zwanger ben hoe minder zwanger ik me voel. Maar geloof dat dat normaal is. Van seks komt het nog weinig (moe en druk en andere dingen aan mijn hoofd)...morgen hebben we de laatste afspraak in het ziekenhuis en dan hopelijk door naar de verloskundige!

Nvd, mom2be21 and BlauwBloempje like this.
  8. BJlover

BJlover Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,205
    653
    113
    Hier ook gewoon nog sex. Wel minder als normaal. Omdat ik zo moe ben.

Morgen is mijn middelste jarig, maar ik zie hem pas woensdag weer. Dat is weer een nadeel van uit elkaar gaan. Hij is tot woensdag bij zijn vader. Maar dn vieren we het gewoon paar dagen later. Volgende week zaterdag heeft hij zijn kinderfeestje en zondag vieren we de verjaardag voor familie

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Dit heb ik dus ook. Ik had al nauwelijks klachten en hoe verder ik kom hoe minder het wordt. Geen krampjes in baarmoeder meer, vermoeidheid neemt af, etc.
    Wel viel ik gister compleet uit tegen mijn man (hallo 2 uur stress die ik mezelf op de hals haal) en nu baal ik daar weer van en maakt het me onzeker. Zit het nog wel goed?
    Maarja vrijdag weer een echo! Ben zeer benieuwd

10. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Toch ook wel fijn, even weer een beetje ‘normaal’?

Jij het ziekenhuis uit, ga ik erin :roflmao: hopelijk een positief gesprek, succes morgen!

Hier gaat het nog met ups en downs - net een paar wat betere dagen gehad met minder misselijkheid en wat meer energie, maar sinds gisteren weer wat misselijker. Ik houd nog maar even een slag om de arm. Zoals @Rian89 al zei piekt de boel tussen week 9 en week 11, dus ik durf nog even niet te hopen op niet-misselijke dagen :|

mom2be21 likes this.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Jij hebt natuurlijk ook wel meer hcg met een tweelingzwangerschap! Hoever ben je nu precies?

12. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Double the trouble... :confused: Ik zit nu op 8+4 als de berekening goed is. En alles krampt en misselijkt hier dus nog vrolijk door! Ik zie wel op tegen die piek maar kijk ook enorm uit naar het tweede trimester, hopelijk kom ik dan wat makkelijker van die bank af want Meneer BlauwBloempje doet op het moment een stuk meer dan ik :$

Aan de andere kant mag ik mij ook weer gelukkig prijzen: twee wondertjes! En nog steeds niet boven de pot gehangen. So far, so good. En ik kan me nu al verheugen op al die schattige matching rompertjes ❤️

Nina Sanders, mom2be21 and MissMorrow like this.
  13. Blijeitje198

Blijeitje198 Actief lid

Mar 2, 2019
    154
    338
    63
    Female
    Leidinggevende housekeeping
    Ik ook hoor. :D:D:D

Pyaar and Nvd like this.
  14. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

Oct 22, 2017
    789
    790
    93
    Haha klaarkomen tijdens de bevalling.. nou ik denk dat dat echt het allerlaatste was waar ik aan dacht :roflmao: Hier op het einde ook geen seks meer gehad, ik zag het zelf echt niet meer zitten en manlief ook niet:p

Nina Sanders and BlauwBloempje like this.
  15. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Hier nemen de klachten ook af. Totaal niet meer misselijk, zolang ik op mn eten met geen maagzuur. Borsten vallen ook enorm mee. Wat boeren na het eten.

En soms een spierpijn in mn buik alsof ik te veel buikspieroefeningen heb gedaan.

Enige waar ik het aan merk zijn mn liezen bij lang zitten, vooral bij autorijden

16. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

Jun 11, 2012
    777
    591
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Meiden die zich al beter gaan voelen, ik ben jaloers!

Hier juist beetje netwerkje om me heen aan t creëren dat de zorg van onze 2 kids wat wordt overgenomen. Heb er gisteren even flink om gehuild! 3e zwangerschap, weer zo enorm ziek. Als de eerste 2 een graadmeter zijn duurt t ook nog wel even helaas. Kan me nu al verheugen op de 2e helft van de zwangerschap!!

17. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    Fijn dat vele zich al beter voelen!
    Heb hier ook wel het idee dat ik ietsje meer energie krijg. Na zware lichamelijk inspanning wel nog snel en langer moe..
    Misselijkheid heb ik goed onder controle. Door mond ademen en elk uur eten haha!

roze verlies was gelukkig gisteravond over! Over 2-3 weken pas de termijnecho. Wat denken jullie of zouden jullie doen. Een check echo vragen na het roze verlies? Of uitgaan van de goede echo vrijdag en een geraakt adertje?

Pyaar, Nvd, Krily and 2 others like this.
  18. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

Jan 10, 2019
    762
    1,044
    93
    Female
    Noord-Brabant
    Fijn dames die zich beter voelen!
    Ik heb vooral in de ochtenden wat opstartproblemen, functioneer pas echt weer normaal vanaf uur of 10-11. Verder gelukkig nog steeds geen misselijkheid.
    Doe eigenlijk alles wat ik normaal ook doe, alleen iets eerder naar bed.
    Gisteren 30 km gelopen :roflmao:

BlauwBloempje likes this.
  19. Krily

Krily VIP lid

Jul 20, 2017
    5,050
    3,780
    113
    Female
    Hier heeft het geen seks hebben totaal niets te maken met wel of geen seks drive, maar gewoon de enorme angst om weer een miskraam te krijgen, aangezien we er genoeg hebben gehad. En eerlijk is eerlijk, even geen seks na bijna 2 jaar moetjes vind ik heerlijk.. :oops:Kwaaltjes heb ik sowieso niet echt veel... Soms moe, soms honger, vollere borsten maar dat is het wel. Lekker onzeker makend. :rolleyes: Kan toch alleen maar hopen, smeken, bidden dat alles goed is en blijft gaan.

@Roetje08 ik moet een eigen bijdrage betalen voor de utrogestan. Dat is 11 euro voor 6 doosjes en ik gebruik 6 bollen van 100mg per dag. Zitten er 30 in een doosje.
    Moet jij tot de 12 weken progesteron gebruiken of de gehele zwangerschap?

20. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Fijn dat het weer voorbij is! Ik werd er ook zo onzeker van... :confused: Ik zou doen wat voor jou het beste voelt! Heb je zelf het gevoel dat het wel goed zit? Dan lekker genieten en op naar je termijnecho. Blijft het een beetje knagen, dan zou ik gewoon nog een echo vragen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Share This Page