Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rian89, Mar 6, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Wauw, 30 kilometer gelopen?! :eek:
    Knap hoor, dat doe ik je on gezonde toestand nog niet eens na!

Ik hijg al als een paard als ik de was heb gedaan :roflmao:

Pyaar, mom2be21 and Noa1987 like this.
  2. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

Jan 10, 2019
    762
    1,044
    93
    Female
    Noord-Brabant
    Haha ik loop al jaren lange afstanden. Dus ben het gewend. Op naar 4x40 km in juli bij de Nijmeegse Vierdaagse, als het weer en mijn lichaam het toelaat.

BlauwBloempje likes this.
  3. Krily

Krily VIP lid

Jul 20, 2017
    5,050
    3,780
    113
    Female
    Wat er op de echo te zien is zijn dat dan de dooierzakjes?

Matching rompertjes is te cute ❤️ de bekendmaking lijkt me ook grandioos, heb je al een idee hoe?

4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Nina Sanders wij hadden juist veel seks op het einde, door bekkeninstabiliteit was ik de zwangerschap echt beu en seks kan de bevalling in gang zetten stond er op internet. Ik kreeg er wel weeën van, maar daar bleef het ook bij :roflmao:

@Yviev jij moet doen wat jij denkt dat het beste is. Ik denk persoonlijk dat het rozeverlies een gesprongen adertje zal zijn (roze is echt praktisch nul bloed hé), maar als jij je te veel zorgen maakt, gewoon een nieuwe echo laten maken :thumup:

@Noa1987 wauw, sterk! Ik ga in augustus naar gamescom en weet nu al dat ik de hele bende ga vertragen door bekkenpijn.. :rolleyes:

@Krily de gyn heeft voor 4 weken voorgeschreven. Ze zei tot 12 weken, maar mijn voorschriften lopen tot en met 12w5d, dus ik denk dat ik een weekje eerder stop. Kost ook 45€ per week (helemaal niets terugbetaald), en iedere dag de verpleegster die moet langskomen.. Zal dat bespreken met de gyn over een dikke week bij de extra echo.

Moet wel zeggen dat ik sinds gisteren echt blij ben dat ik de spuitjes krijg. Ben woensdag gestart en sinds donderdag heb ik alweer last van bekkenpijn. Bij E. begon de bekkenpijn ook rond 9 weken, bij de ma geen bekkenpijn en deze zw ook nog geen bekkenpijn tot ik met de progesteron begon. Vlug op internet gekeken en bekkenpijn komt dus door progesteron. Dat heeft me echt een vertrouwensboost gegeven. Morgen ga ik wel naar de huisarts om alvast met kine (fysiotherapie) te kunnen beginnen.

Nina Sanders and Krily like this.
  5. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    @Noa1987 Toch vind ik het knap. Ga je echt de vierdaagse nog lopen? :eek: Die spruit van jou krijgt een mama om over op te scheppen hoor!

@Krily dat zijn de frummeltjes zelf. Het is helaas geen heel duidelijke foto, zal eens kijken of ik wat scherpers heb nog. We kregen er een hele rij mee van de echoscopiste, en ook eentje waar de dooierzak wat duidelijker op staat. Ziet er iets minder langwerpig uit.

Haha, wij zijn niet zo van de mooie aankondigingen hoor! We hadden vorige week zaterdag (met mijn verjaardag) al een melding gedaan, met de belofte om de eerste echo te delen. Ik had geen zin meer om al die misselijkheid en moeheid te verstoppen o_O maar de vreugde was groot toen ze op de foto ontdekten dat het er twee zijn!

mom2be21, Nvd and Krily like this.
  6. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

Jan 10, 2019
    762
    1,044
    93
    Female
    Noord-Brabant
    @BlauwBloempje als het verantwoord is loop ik hem ja. Anders haak ik af. 22 weken moest kunnen zei de verloskundige ook.

BlauwBloempje and Krily like this.
  7. Krily

Krily VIP lid

Jul 20, 2017
    5,050
    3,780
    113
    Female
    Knap!

Noa1987 likes this.
  8. Roetje08

Wauw, echt lopen, dus niet wandelen? 4 marathons? :eek:

9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    Jeetje wat stoer en knap!!

10. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

Jan 10, 2019
    762
    1,044
    93
    Female
    Noord-Brabant
    Haha ik bedoel met lopen inderdaad wandelen, dus niet rennen. Ga rond de 5-5,5 km per uur :roflmao:

11. Roetje08

Nog steeds impressionant :D:D

Noa1987 likes this.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Heerlijk! Waar kom je aan die wandeltochten? Hier beiden ook gek op wandelen!

Ik heb een super lui eet weekend. Slecht! Zo weinig zin om te koken. Vrijdag kipkorns in de airfryer gegooid met een salade met lekker veel kaas. Oké, gister zelf risotto gemaakt met bloemkoolrijst, pesto en mozzarella (recept elle eten) en vandaag echt geen zin om te koken. Heb de boel boven gesopt en ben bekaf. Heb mn man op pad gestuurd voor kroketten (in de airfryer uiteraard) en sla met avocado, tomaat en mais (hopelijk smaakt het me nu wel weer). Erg!:rolleyes:

BlauwBloempje and Noa1987 like this.
  13. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

Jan 10, 2019
    762
    1,044
    93
    Female
    Noord-Brabant
    Voor Nederland: www.wandel.nl kun je alle tochten per datum vinden, ieder weekend is er wel wat uitgezet. Ik vind die tochten altijd heerlijk, genoeg rustplaatsen en toiletten onderweg voorzien. En voor 2 euro of zo kun je deelnemen, altijd diverse afstanden uitgezet.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Oh die ken ik ja. Ik wil de Montferlandroute graag lopen! En de voorjaarstochten zijn ook altijd leuk! Ik ga gelijk weer van uitstippelen vanavond met mijn man. Deden we voorheen ook. Heerlijk!
    In Japan hebben we ook vreselijk veel gelopen. Door de Japanse Alpen. Heerlijk!

mom2be21, Noa1987 and BlauwBloempje like this.
  15. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Nog tamelijk gezond hoor! Hier ook gesloopt, het wordt toch maar een pizzaatje... met misschien wat rucola er bovenop om mijn geweten een beetje goed te houden :rolleyes:

Nina Sanders likes this.
  16. Roetje08

Hier een loempia :|

17. Blijeitje198

Blijeitje198 Actief lid

Mar 2, 2019
    154
    338
    63
    Female
    Leidinggevende housekeeping
    Ik liep veel klompenpaden. Is van 5 tot 30 km en komt op plekken waar je anders nooit zou komen.

Nina Sanders and Noa1987 like this.
  18. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Hier een linzengroente curry zak van HAK. Probeer mn makkelijke maaltijden zo gezond mogelijk te maken. Als ik max 3 kilo aankom mag ik gewoon in mn eigen slaapkamer bevallen. Die kans is nihil want dat betekend afvallen en ik probeer steeds netjes 1900-2200 kcal te pakken maar het is wel in nieuwe doel. Met mijn gewicht wordt ook aangeraden max 6 kilo aan te komen

19. Amara

Amara Bekend lid

Mar 13, 2019
    615
    742
    93
    Female
    Leuk die lopen wij ook wel eens!

Hier vanavond broodje ei op het menu:oops:
    Zijn de hele middag al volgestouwd met van alles en nog wat bij de opa en oma van m'n man dus avondeten past er niet echt meer bij:roflmao:

Nina Sanders likes this.
  20. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    Hier lekker volkoren pannenkoeken Aan het bakken! Mmmmm

Roetje08 likes this.

Share This Page