Oohh heerlijk, na een week lang zeer korte en vooral gebroken nachten vannacht gewoon 11 uur geslapen. Nog steeds wel meerdere keren wakker maar voel me wel eindelijk echt opgeladen en bij. Ging gisteren om 7u half uit. Gerekt tot 20.30 maar toen in slaap gevallen. Was ik zo aan toe.
Hier ook! Ik moest vandaag niet gáan werken, dus lekker lang kunnen slapen. In slaap gevallen op de zetel om 21u, naar bed gegaan om 22u en wakker geworden om 7u15 dochter is ziek, dus verwachtte een feestje vannacht, maar ze is gewoon blijven slapen
@Nina Sanders heb vandaag je bananenpannekoeken gemaakt bij mn ontbijt, snufje verse stevia, kaneel en 5 cacaobonen door het beslag, jummie jummie. Moet nog een beetje oefenen qua omdraaien enzo. Volgende week soortgelijk recept maar dan (2personen): 2 bananen 4 eieren Lepel kwark 5 cacaobonen In de blender Dan 50 gram bosbessen mee blenderen en 50 gram erdoor spatelen en dan in de oven als muffin leek me een makkelijkere variant dan het omscheppen 12-14 min in de oven op 190 graden.
Deze ga ik onthouden voor het paasweekend! Bananen, eieren en kwark sowieso in huis. Ook heb ik wel bosvruchten in de diepvries liggen, dus dat is ook mooi. Alleen die cacaobonen heb ik niet. Bedoel je die kleine koffieboontjes? Anders kan ik ook wel cacaopoeder kopen denk ik!
Hoe zit het met jullie borsten?? Die van mij lijken wel van siliconen! Damn! Welke sportbhs zijn fijn??
Ik werd vanochtend wakker en keek in de spiegel en dacht: 'mijn borsten lijken groter.' Mijn borsten lijken groter! (is mijn wens al sinds de eerste zwangerschap en helaas heeft het nooit zo mogen zijn, enkel na de bevalling heb ik 2 dagen mogen genieten van de stuwing waarna ik weer terug ging naar mijn bescheiden A-cupje). Maar verrek. MIJN BORSTEN ZIJN IETS GROTER!!!! Ook al is het verschil niet noemenswaardig. JEEEEJJ!
Is ook hahaha! Normaal geen sportbh nodig want kom amper verder als gezwollen tepels zeg maar Maar nu zitten mn gewone bhs echt niet meer fijn. Of gewoon voor geen meter! Rij bijna dagelijks paard en dat is niet fijn met deze gevoelige jetsers haha! Zit te kijken naar sportbhs of meegroei/voedingsbhs.. Iemand ervaring? Zullen de zwangerschapsbhs voldoende steun bieden bij paardrijden met denk een grote b of kleine c cup op dit moment.
Mijn borsten leken eerst iets groter en zachter (heb 4 jaar geleden een borstvergroting gehad met mijn 70AAAA) maar nu lijken ze eigenlijk precies hetzelfde als hiervoor... niks groter. Tepel ook niet en ook niet donkerder. Wel nog pijnlijk als ik erop druk *probeert het even uit* maar ik kan wel ietsje harder drukken dan gister. Maar dat hoort toch? Niet iedere dag doen ze evenveel pijn?