Wel goed om te horen dat jullie ook steekjes hebben. Misschien idd de plek van innesteling? Die kan bij mij links niet meer plaats vinden. (Ik ben meteen bang dat het weer een bbz is, aan de rechterkant, en dat ik weer onder het mes moet .., ja horrorscenario, I know..)
Kan me je angst wel goed voorstellen gezien je geschiedenis. Maar zou je dan niet echt meer iets van pijn moeten voelen ipv steekjes?
Was afgelopen dagen toch wat onzeker maar nu heb ik weer het volle vertrouwen erin Heb gewoon trage hgc oploop maar er is wel een duidelijke oploop. Teste ook pas bij dpo echt een licht streepje wat op de foto kon natuurlijk.
Hallo dames, Ik wil me graag bij jullie aanmelden. Gister een duidelijke positieve test in handen gehad. Wanneer ik exact uitgerekend ben weet ik niet. Als ik uitga van van het verwijderen van de spiraal op 18 februari en een normale cycles zou hebben dan ben ik uitgereken dop de 25e Maar zoals jullie kunnen zien denk ik dat mijn ei veel eerder is geweest. Alleen nog geen flauw idee wanneer. Dus banner is een indicatie. Ben waarschijnlijk verder. Zou iemand mij kunnen toevoegen aan de lijst.
Als je een spiraal hebt gaat je cyclus "gewoon" door. Toen ik hem eruit liet halen had ik die middag een positieve ovulatie test dus alles is mogelijk. Heel spannend dan omdat jeniet weet hoever je bent. Welkom en gefeliciteerd! Wil je wel op de lijst zetten hoor. Heb je al kinderen of wordt dit de eerste? Al afspraken staan?
Dit wordt de 2e. Nee nog geen afspraak staan. Wacht op uitnodiging van gyn omdat ik de 18 ook een uitstrijkje heb gemaakt en deze helaas weer niet goed is. HPV virus aanwezig en pap2. Dus een beetje spannend allemaal.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november 20 november 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend 22 november Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - verrassing 23 november 24 november 25 november 26 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 27 november 28 november 29 november 30 november -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (6) -------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Oh jeetje dat is zeker spannend dan. Anders eind vd week zelf even bellen naar de gyn hoor. Je wilt niet te lang in onzekerheid blijven zitten denk ik
Nee dat doe ik zeker. Huisarts heeft maandag doorverwijzing doorgestuurd. Wacht even tot vrijdag. Ik ben trouwens 35 jaar als je dat nog kunt aanpassen.
Die kans is erg klein, maar natuurlijk niet uit te sluiten. Volgens mij heb je zelfs niet eens noemenswaardig meer kans op een zwangerschap. Het gaat echt om enkele procenten.
Ik heb hetzelfde. In iedergeval 2 eitjes die mee deden en misschien zelfs 4. Kansen worden niet heel erg veel groter dacht ik ook.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november 20 november 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 22 november Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - verrassing 23 november 24 november 25 november 26 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 27 november 28 november 29 november 30 november -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (6) -------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo nu sta ik er ook op! Heel gek en spannend allemaal weer! Ben helaas ook al best gammel dus dat wordt weer weken spugen ben ik bang. Ben vandaag bij mijn nieuwe baan begonnen en vind t nu al erg dat ik ze over een paar weken moet vertellen dat ik zwanger ben! @Maritiem wat een stom nieuws! Ik hoop ook dat je snel ongesteld wordt en dat je snel een mooie plakbaby in je buik mag hebben!
Jaaaaaa Welkom vorige zwangerschappen misselijk geweest? Oh ja met een nieuwe baan is dat wel heel spannend ja succes