Een beetje raar maar... ik voel me steeds minder zwanger.... de misselijkheid is al ongeveer een week op zijn retour (!) en het enige wat ik nu nog heb is vermoeidheid .. en een bol mini buikje.. ik word er zo onzeker door .. ! ik ben nu 8w4 .. hebben meer dames dit?
Ik ook hoor! Misselijkheid is veel beter te behappen! Is er nog wel maar stuk minder hevig aanwezig.. Ik ben alleen moe en gevoelige grotere borsten. En pukkels! Maakt mij ook onzeker maarja
@Yviev dankje!! Ben ik niet de enige die zich zo voelt !! En dan denk ik steeds.. ik wou dat ik elke dag een echo kon doen om te kijken of het nog goed zit..
Hier het zelfde!! Maar helaas moeten we maar vertrouwen hebben... Over 1,5 week de termijnecho. Wat duurt dat lang haha!
@mom2be21 jeet zeg, wat naar. Ik hoop dat je snel opknapt! @Roetje08 wat fijn dat het wat beter gaat met je dochtertje. Ik hoop dat het goed gaat met haar verder, als jullie weer thuis zijn! Hier vanochtend de verloskundige gebeld. Voel me super onzeker ineens. Ik ben minder misselijk, voel mn borsten bijna niet meer. En sinds gister lijkt het wel of mn hart soms op hol slaat. Paar keer gemeten en toch elke keer uitschieters naar 120/130 slagen per minuut. Mocht het erger worden of ik me slechter voelen moet ik toch even naar dr huisarts. Ondanks dat het allemaal wel past gaan ze kijken of ze me vanmiddag een keertje extra kunnen zien, gelukkig heb ik echt een fijne plek daar! Stress is natuurlijk ook niet goed.
Heb vandaag een naar gevoel, hopelijk zit ik echt onwijs mis. Maar ik verlies helder rood bloed, niet veel alleen bij het afvegen. Het begon vanochtend eerst met heel donkerbruin maar ging over op fel rood. En ik heb ook sinds gisteren een raar gevoel in m'n buik. Van de week viel het me al op dat m'n afscheiding wat dikker en witter was dan de dagen ervoor, niet meer zo helder. En ook de opening van mijn baarmoeder voelde altijd wat harder aan sinds 5 weken zwangerschap en nu ineens niet meer. Ik hoop maar dat er gewoon heel hard gegroeid wordt daarbinnen en dat er een hoop veranderd wat de reden is. Net de vk gebeld. Die stelde voor tot donderdag te wachten want we kunnen nu wel kijken maar als het een begin van een miskraam is dan is de kans dat het jaartje nu nog klopt erg groot, daarom doen ze de echo dan altijd 2 dagen later. De kans was heel klein dat er iets mis was gegaan en waarschijnlijk was het toch gewoon een adertje ofzo, ik hoop het zo enorm!! Maar het voelt gewoon allemaal net ff anders en wat meer geïrriteerd. Zou willen dat ik 2 dagen vooruit kon spoelen nu.
@Nvd he getsie wat onzeker zo zeg! Zou ook willen dat ik de tijd voor jou kon doorspoelen! Ik duim heel hard voor een gesprongen adertje! @Aaav vervelend dat je je zo voelt en fijn dat ze plek voor je willen maken! Ik had gelezen dat je klachten zo rond week 10 best af konden nemen omdat je lichaam eraan gewend is geraakt oid!
@Pyaar bij mij begon het rond dat termijn ook fel te verbeteren hoor! @Aaav wat fijn dat je vanmiddag nog langs zal mogen komen! Veel succes! @Nvd ik hoop dat alles goed is. Balen dat je nog 2 dagen moet wachten, maar ze hebben natuurlijk gelijk, overmorgen heb je meer duidelijkheid dan dat je nu even zou spieken . Ik duim voor je!
Hier alles goed met ons frummeltje! Zeer goed gegroeid, 5 dagen meer dan "moest" zelfs, was 4,5cm en kwam op 11.3w. maar termijn blijft gewoon staan op 10.5d, want anders zou de bevruchting een week voor m'n eisprong plaatsgevonden hebben was ook heel beweeglijk, koprollen maken, schoppen en slaan, heel de zus
Hier ook een mooie echo gehad! 2 dagen vooruit gezet! . 10+5, 14 november uitgerekend! Baby was ook onwijs aan het bewegen. Zo leuk! Jongens waren ook mee, zo bijzonder. Beetje jammer dat de jongste de kamer onder gespuugd had . Klaagde vanmorgen al over buikpijn....
Fijne echos dames! @Nvd Oef, wat een onzekerheid, jeetje! Ik hoop voor je dat alles in orde is en dat het inderdaad een gesprongen adertje is! Hier gaan de kwaaltjes gewoon onverminderd door. Ik heb de paasdagen voor het grootste deel op de bank doorgebracht want te moe en te misselijk om veel te doen. Ook veel last van maagzuur de laatste tijd. Opgezette buik (vooral tegen het eind van de middag en in de avond) en alleen kleine beetjes kunnen eten. Drinken is nog steeds lastig, maar fruit en waterijsjes gaan wel. Ontdekking van het weekend: ice tea (zonder bubbels) met heel veel ijs! Hopelijk neemt het bij mij ook snel af, want ik vind er niks meer aan! En nog tot volgende week donderdag wachten op de volgende afspraak...
Mooie echo's weer! Van harte hoor! Hier ook geen kwaaltjes (had ik al nauwelijks), maar afgelopen vrijdag zagen we een hele drukke baby Komende vrijdag heb ik de intake bij de vk. Jammer dat ze dan geen echo maken, maar ik hoop wel dat ze even naar het hartje luisteren. MAAR: over 1,5 de termijnecho! En daarna op vakantie
Hier ook een goede echo gehad. Termijn is nu op 10+5 gezet en de baby was lekker rustig aan het chillen ❤️
Ik moet deze even showen: gisteren gekocht bij de Zara voor mijn zoontje. Dit jasje is echt TE leuk gewoon.