Kijk in de ochtend na ontbijt zie je niks! In de avond ben ik volledig opgezet als een 7 maanden zwangere! Bizar!
@Nvd balen van het bloed, hopen dat het vandaag snel stopt Buikje is inmiddels vrij duidelijk aanwezig... S avonds is het helemaal niet meer te verbergen
ja morgen bellen als het zo blijft. Gelukkig blijft het weinig alleen met afvegen maar toch helpt het niet om je zeker te voelen over de zwangerschap. En ik baal nu dat best veel mensen het al weten. Hopelijk ben ik morgen weer gewoon blij en opgelucht maar god wat gaat dit met je emoties en zenuwen aan de haal.
Snap dat je enorm zenuwachtig hiervan wordt! Helemaal piep natuurlijk! Ik hoop dat het allemaal te maken heeft met de oprekking van je baarmoeder en daar duim ik ook heel hard voor!!
Ik kon m pas voor het eerst vinden toen ik 10+3 was dus vind het sowieso knap als je m eerder kan vinden
@Nvd is het bloedverlies rood of bruin? In het topic voor ons zit ook een dame met onverklaarbaar bloedverlies. Zwangerschap gaat goed, maar ze verliest elke dag bloed. En je buik: ik moet een beetje lachen. Ik heb altijd een buikje en zo ziet het er bij mij altijd uit. Vet hoopt zich niet op bij je schaambeen...gelukkig maar
@Amara ik heb ook ong zo'n buik. 's ochtends nagenoeg 'plat' (wel gevulder dan normaal maar geen rond buikje) en als ik een aantal maaltijden op heb ook zo. Mijn buik lijkt wel wat platter de laatste 2 dagen, alsof mijn darmen minder opgezet zijn (fijn!!). Ik ben vandaag ook gestart met utrogestan (progesteron bolletjes die ik inbreng) afbouwen. Deed er nu nog 4 per dag, vanaf vandaag 3, vanaf volgende week ergens 2.. etc. Dan ben ik er met 12 weken vanaf (yes!)
Vanochtend toch eventjes gauw nog geprobeerd, en zowaar even kunnen vinden! Merk wel dat alles nog erg diep ligt waardoor ik echt veel moeite moet doen om het hartje te vinden en het vaak ook maar eventjes hoor. Maar geef niet. Ik ben gerust gesteld nu en heb me voorgenomen de angelsound even te laten voor wat het is. Vrijdag intake, week erop termijnecho dus op zich zijn dat voldoende controlemomenten. Daarna lekker even op vakantie dus ik hoop wat meer te kunnen ontspannen!
En nu wil ik iets kleins kopen voor le bèbè. Mijn man was mij (net zoals de vorige keer) voor. Heeft al Nijntje monddoekjes gekocht (spuuglelijk, maar ik zeg er maar niks van want ik vind het erg schattig). De vorige keer kwam hij met sokjes.. haha!
mijn buik ziet er ook altijd zo uit, ik dacht alleen altijd dat vanuit de zwangerschap bij je schaambeen het eerste vulde als je baby begint te groeien. Het is heel helder en vers bloed, zo ruikt het ook. Vorige maand had ik wel 1 dag bruin bloed daar heb ik me toen niet veel van aangetrokken, dacht zal wel komen van hard lachen de dag ervoor. Maar nu kan ik gewoon niks verzinnen. En als ik een papiertje tegen mijn vagina zet is het ook echt fel rood, dus niet vermengt roze ofzo. Maar het loopt er dus niet uit.
Ben trouwens wel een boek aan het bijhouden, met op de eerste pagina 9 maanden foto's en daarna meestal elke week een verhaaltje ondersteund met foto. Iemand anders die dat ook doet? Mn buik is nog weinig veranderd logischer wijs. Heb vanochtend snel de 2 maanden foto gemaakt. Als ik dan morgen slecht nieuws heb heb ik wel deze foto om dit verhaal af te sluiten en anders kan ik gewoon door Gisteren ook de schets voor de muurschildering gemaakt ga maar gewoon door met leuke dingen.
Wow! Prachtige muuschildering Doe je die toevallig ook in opdracht? En leuk idee van dat boek. Ik heb gewoon zo'n 9 maanden boek dat ik de eerste zwangerschap ook al bijhield. Dus nu alles daarvan doorgekrast (want die stopte met 9,5 week) en maar opnieuw begonnen. En ik heb een Zoemini gekocht waarmee ik foto's van mijn telefoon kan afdrukken. Ik hoop echt voor je dat dat bloed geen kwaad kan. Zolang er geen stolsels bij zitten ben je okay denk ik...
Dag allemaal Ik krijg vrijdag mijn eerste echo maar volgens de berekeningen ben ik 29 nov uitgerekend. Overigens zwanger van de vierde. (Heb nog drie meiden thuis van leeftijd 11,7 & 5.) Ik ben 33 jaar. Wat grappig dat het forum nog altijd hetzelfde is na al die jaren☺️
Overigens heb ik wat positiekleding gekocht bij Asos. Daar hebben ze leuke dingen vind ik. Voor 100 euro 2 broeken en 3 shirts.