Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Zo, alles weer bijgelezen! Kreeg geen meldingen meer en heer eerlijk, een paar hele heftige dagen achter de rug.

Maar eerst: wat een geweldige echo’s zag ik voorbij komen! Om van te smelten!!

@Nvd wat ontzettend naar die onzekerheid! Maar ook wat een prachtige muurschildering!!!❤️

Hier heb ik 3 dagen bijna de hele dag plat moeten liggen vanwege intense maagkrampen die voelen als messteken in je maag, wel een supergave bekendmaking gehad met pasen bij mn familie❤️ Maar gister....pff.
    S ochtends intake bij de pop-poli. Spannend en best heftig. Ze gaan mij in ieder geval begeleidingsgesprekken aanbieden en gaan samen heel goed kijken naar hoe de bevalling zo in te richten dat mijn trauma’s zo min mogelijk getriggerd zullen worden.
    Daarna naar de stad met een vriendin maar dat kwam abrupt tot een eind toen ik in de pauze van de film gemiste oproepen zag van mn schoonmoeder. Mijn vriend was twee keer achter elkaar in elkaar gezakt waarbij hij ook helemaal verstijfde, toen ze (gelukkig) in het ziekenhuis waren om zijn gips te laten vervangen. Hij heeft daarbij twee keer een harde smak gemaakt op zijn hoofd. Ct scan gemaakt, hartfilmpje, bloedafname en aan het infuus. Maar behalve verhoogd aantal witte bloedlichaampjes en dus waarschijnlijk een infectie/virusje, geen oorzaak gevonden. Heel eng. Ik was zoooo bang! En moest helemaal overstuur met de trein en bus naar eindhoven.
    Gelukkig s avonds weer thuis maar ieder uur wakker maken en vandaag gelukkig alleen hele erge hoofdpijn.
    Pfff merk dat doordat letterlijk alles op ons klein wondertje na fout gaat, ik ook steeds zenuwachtiger ben voor volgende week donderdag... als het hartje nog maar klopt!

2. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken zeg!
    Hoe gaat het nu met hem?

3. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Zo dat is schrikken zeg @Ready2loveU hopelijk blijft het hier bij en is je vriend snel weer opgeknapt en kunnen jullie genieten van het wondertje in je buik.

4. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    @Nvd @Yviev het gaat gelukkig nu goed met hem. Enorme hoofdpijn de hele dag door maar goed, vooralsnog lijkt dat het nu te zijn gelukkig!!! Was idd heel erg schrikken.

Nvd en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Jazeker :D maar kon de lijst niet zo snel vinden dus had hem nog niet aangepast. Aanstaande maandag alweer de termijnecho :rolleyes: de tijd vliegt echt bij deze zwangerschap!

6. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    @Nvd goede argumenten van jou wel! Ik vind het opzich niet heel erg om het wel te weten dus heb mn man deze overwinning gegund ;) maar had het wel leuk gevonden als het tot laatste moment een verassing was. Wat kamer betreft etc is het wel praktisch voor ons om te weten want heb al helemaal kleuren schemas in mijn hoofd voor een jongens of meisjes kamer :rolleyes::D

@Ready2loveU jeetje meis, wat heb jij een heftige tijd achter de rug en is er een hoop gebeurd. Hopelijk wordt je vriend snel beter!

Hebben mensen nog inspiratie om het op een creatieve manier te vertellen dat we zwanger zijn aan mensen op afstand? Vind het lastig iets leuks te bedenken.

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Ready2loveU oh jeetje wat schrikken! Gelukkig gaat het nog wat beter!!

Ik ben 11 weken woehoeee, en gister op mijn verjaardag voor de rest bekend gemaakt en op social media gegooid :rolleyes:. Wat heerlijk dat iedereen het nu mag weten en ik het van de daken kan schreeuwen!!:D

Leanneke, MissMorrow, Noa1987 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Wij wilde bij een vriendin in België een boek laten bezorgen met babykleertjes naaien omdat ze altijd graag kleding maakt. Uiteindelijk hebben we omstebeurt foto's geapped die met de voorbereiding te maken hadden. Dus mn man gestemd achter de kinderwagen, het ombouwen van het kantoor etc etc.

Ready2loveU vindt dit leuk.
  9. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Wat schrikken! Gelukkig dat hij in het ziekenhuis was zodat ze hem gelijk konden onderzoeken

Ready2loveU vindt dit leuk.
  10. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    @Nvd ik denk aan je vandaag❤️ Ik
    Duim voor een mooie echo!

@Rian89 dat is lekker he!! Super leuk. Nu kan je vrijuit genieten en praten erover!
    Gisteren vertelde een moeder van een kind op het werk dat ze zwanger was en een week na mij uitgerekend is... pff wat wilde ik graag zeggen: wat leuk, dan schelen we maar een week:o:

Lief dat jullie allemaal zo meeleven hier! Doet me goed xxx

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Succes @Nvd Duim voor je!

*10 wk dansje*

12. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Nvd hoe laat mag je???
    Ik duim zo hard voor je ♡♡♡

13. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik heb het nu even heel druk met E. en werken en huishouden. Maar veel succes @Nvd, ik denk aan je!

14. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    10.40 terwijl mijn man om 10.45 onze narcose gaat voor een operatie aan zijn hand. Qua tijd kon het niet slechter vallen. Mn moeder gaat zo mee dus bij slecht nieuws ben ik niet alleen en bij goed nieuws kan oma het hartje horen :)

Helaas nog steeds bloed, leek gisterenavond over en om 8.00 nog niks maar 8.55 weer nieuw bloed met best wat taai slijm. Vraag me af is dat dr slijmprop? Of wat zou het kunnen zijn. Trekt het ook echt niet kapot. Het blijft overigens nog steeds wel weinig bloed, het loopt nu vagina niet uit. God wat duurt dit uur lang jongens. Nu zit ik wel enorm in de zenuwen heb het lang weg kunnen drukken maar nu niet meer. Net ook al even goed gehuild van de spanning.

15. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Heel veel succes!

Nvd vindt dit leuk.
  16. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Jeetje meid, wat een stress :(
    Heel veel sterkte, nog heel even volhouden! Ik duim voor een mooi kloppend hartje voor je (en een geslaagde operatie voor je vriend)!

17. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Nvd denk aan je!

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Nvd ik denk aan je! Heel veel succes!

19. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Nvd wat een rot situatie.. Ik hoop voor je dat alles goed komt!

20. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.964
    824
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Nvd
    Ik heb je verhaal gelezen en wens je veel sterkte en kracht toe. Wat lijkt me het me heftig en zwaar voor je al die onzekerheid.
    Gelukkig ben je niet alleen.
    Ik hoop dat het goed gaat met je man en dat je een kloppend hartje te zien krijgt..

Deel Deze Pagina