Hier gaat het zn gangetje, ik had vanmorgen zowaar een goede morgen. Heb wel echt de sonde voeding nog nodig, die zorgt ervoor dat ik minder beroerd ben heb helaas wel al 2x de sonde uitgespuugd en dus een nieuwe gekregen. Gisteren heeft de thuiszorg me laten zien hoe ik hem zelf kan inbrengen dus als ik m weer uitspuug kan ik het gewoon zelf oplossen! Vond wel heel spannend om te doen maar viel uiteindelijk mee. Wat je al niet over moet hebben voor zo'n wondertje! Ik weet 1 ding heel zeker, met dit kindje is ons gezin compleet!
@Amara @mom2be21 Na deze vierde vind ik het ook wel genoeg Het is ook echt de eerste keer dat ik dat ook echt denk. Ik ben super vruchtbaar dus zit wel echt na te denken aan sterilisatie hoewel ik dat best eng vind..
Wie doet er trouwens ook mee aan moeders voor moeders? Ik altijd meegedaan en elke keer voelt het goed om mij aan te melden. Aan de andere kant word ik ook elke keer gek van het plassen in een potje en ik vergeet het ook vaak. Met schaamte overhandig ik dan een heel licht kratje waar maar wat bodempjes urine in zit.. Ben altijd toch blij als het voorbij is
Hier is ons gezin na de tweede ook compleet . Zeg nooit nooit want ik ben nog geen 30 maar een traject zullen wij niet meer ingaan.
2x meegedaan, maar deze keer niet. Vind het een heel goed doel maar vervloekte de kannen echt de laatste weken... Man mag er een knoop in leggen is een stuk minder ingrijpend. Tenzij ik een keizersnee zou moeten, als ik dan toch al open lig mogen ze het bij mij doen Ons gezin was met 2 al compleet vonden wij, maar blijkbaar dacht dit kindje van niet nu super blij mee, maar is ook echt de laatste!
Ik doe ook mee aan MvM. Ik ben ook vaak blij als ik niet thuis hoef te plassen Maar als ik zie waarvoor ik het doe dan doe ik wel graag de extra moeite voor een ander, dus zo hou ik het vol.
Ik haak weer een beetje in. Druk weekje achter de rug. Mijn jongens hadden nog een weekje vakantie en waren deze week bij ons. Dan ben ik meer metde jongens bezig dan groepsappen of fora. Ik heb een beetje doorgelezen. Ik heb zelf nog geen idee wat de krummel gaat worden dit keer. Ik heb beide, dus maakt me niet zoveel uit nu. Vriendlief zou graag een zoontje krijgen. We zijn er nog niet over uit of we het willen weten dit keer. Ergens wel makkelijk om te weten. Maar voor mij lijkt de verrassing ook wel wat. Dit is zeker mijn laatste kindje en aangezien we ook al de verjaardag uitkiezen, lijkt de verrassing me juist wel wat. Maar mijn jongens zouden het wel graag willen weten. Als deze krummel geboren wordt, laat ik me gelijk steriliseren. Ben er hierna echt klaar mee. Maar mag ook wel. Kindje nr 4 en ik ben tegen de tijd dat krummel geboren wordt, bijna 41. Maandag ga ik het vertellen bij mijn leidinggevende. Ben benieuwd. Vorige keer dat ik terug kwam van verlof zei ze: dit is de laatste keer toch? Heb het maar open gelaten. Maar ben er toch best zenuwachtig om.