♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Sprina - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November ♡♡ BlauwBloempje - 37 jaar - 1e en 2e kindje - onbekend ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - onbekend ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 Wens84 ? Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ------------------------------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (17) ------------------------------------------------------------------------- Afspraken 09 mei - Noa1987 - controle verloskundige 09 mei - Flower7 - termijnecho 15 mei - Mom2be21 - controle gyneacoloog 16 mei - Yviev- intake verloskundige 17 mei - Nina Sanders - extra echo vk - 13.6 wk 20 mei - Juffie1990 controle verloskundige 21 mei - Roetje08 - controle vroedvrouw 21 mei - XMamaMX - controle verloskundige 22 mei - MissMorrow uitslag Nipt 22 mei - Ready2LoveU -Hart echo 24 mei - Pyaar - controle verloskundige 25 mei - Rian89 geslachtsbepaling 15.2 wk 26 mei - aaav - geslachtsbepaling 15.1 27 mei - Sprina - controle verloskundige 27 mei - krily - controle verloskundige 27 mei - BlauwBloempje - controle gynaecoloog 28 mei - Ready2LoveU - geslachtsbepaling 15wk 28 mei - Rian89 - controle verloskundige 28 mei - Friesje203 - controle vk(met uitslag Nipt) 29 mei - aaav - controle verloskundige 30 mei - Mom2be21 - controle verloskundige 31 mei - Nina Sanders - geslachtsbepaling 15.6 wk 31 mei - Yviev- geslachtsbepaling 14.2 wk 31 mei- Mamabella12- controle vk 03 juni - Amara - controle vk 04 juni - Nina Sanders - controle vk 16.3 wk 04 juni - Roetje08 - 16 weken echo 05 juni - MissMorrow - controle vk 14 juni - Pyaar - geslachtsbepaling 16.2 wk 17 juni - MissMorrow - 20 weken echo 18 juni - Ready2LoveU - 20 weken echo 26 juni - Mom2be21- 20 weken echo 28 juni - Roetje08 - 20 weken echo 28 juni - Friesje203 - 20 weken echo 01 juli - Krily - 20 weken echo 03 juli - Sprina - 20 weken echo 05 juli - Amara - 20 weken echo
Zo bijzonder om het hartje te horen, vk was zo lief om het bij de termijnecho even te laten horen Gister met m'n moeder op stap geweest. Hele leuke dag; lunchen in Amsterdam, toen naar musical en toen nog uiteten. Helaas is blijkbaar ergens het eten niet helemaal goed geweest want lig vandaag al hele dag met voedselvergiftiging op de bank kan niks binnen houden, nog geen slokje water.... Gelukkig kan het geen kwaad voor de baby, maar vind mezelf wel even heel zielig vandaag
Mijn vriend heeft mij gister ten huwelijk gevraagd. Helemaal blij. Wat fijn al die echo's, hier nog 2 weken wachten.
*Doet een 13 weken dansje* Volgende week woensdag mogen we het hartje horen en over twee weken weten we wat ons wondertje wordt❤️ De twee mensen die ik ken die in November uitgerekend zijn verwachten jongetjes en hier ook al iemand zag ik dus ik denk dat ik ook een jongetje zal krijgen. We gaan het zien!!
Mijn vriend wil heel graag trouwen als ik nog zwanger ben. Hij is zo trots op alles. 13 augustus voor gemeente huis en 16 september groot feest.
Kennis van ons is ook in november uitgerekend en krijgt ook een jongetje zou het een echte jongens babyboom worden in november??
Nou ik dacht echt voedselvergiftiging te hebben omdat ik niks binnen kan houden maar me verder niet ziek voel alleen wat verzwakt. Maar net aan tafel spuugt ons zoontjes alles onder en net ook z'n hele bed, het arme kereltje misschien dus toch een virusje
Aaah nee wat naar! Voor jou is het al zielig maar voor zo’n kleintje al helemaal beterschap allebei❤️
@Blijeitje198 gefeliciteerd! @Amara Ah nee, veel beterschap voor jullie De andere novembergroep is het vooral meisjes, dus dan hier vooral jongens?
Ik ben even flauw en lees alleen mee. Ik ben vanmiddag toch even bij de vk geweest en aangekaart dat ik er best mee zit dat ik nu al zo vroeg last van rug- en bekkenklachten heb. Ik neem gerust als het nodig is zon 4 paracetamol op een dag. Dat helpt gewoon en dan kom ik de dag meer dan prima door. Maar de vk vond dat niet oké zo langdurig en vroeg al, want dan schijn ik het nodig te hebben om de dag door te komen. Zei ook dat dat wel klopte maar wat moet ik anders. Het helpt en ik functioneer dan goed. Tuurlijk merk ik dat het dan af en toe in mijn bil schiet en icm met een lage bloeddruk is het echt niet fijn. Maar ik ben goed in niet zeuren, gewoon doorgaan (in alles). Daarom heb ik bij eerste zwangerschap later ook echt flinke pijnen gekregen. Rust nemen en minderen met alles hielp wel. Ze adviseerde me toch wel iets waar ik erg van schrok. Meld je eens ziek, luister naar je lichaam en neem die rust. Voel je je na een tijdje beter, dan kun je het werken weer opbouwen, maar houd er ook rekening mee dat het toch niet goed gaat en je weer thuis komt te zitten. Neem je klachten serieus want negeren is zo slecht voor je, alles komt drie keer zo hard terug. Ik word daar heel verdrietig van. Want ik ben een workaholic, altijd bezig, perfectionistisch, wil het zelf doen, ook vaak ‘s avonds nog bezig, ik hou van mijn werk maar heb afgelopen maanden werkweken van 50-60 uur gemaakt (ook toen ik al net zwanger was). Maar ik kan haar geen ongelijk geven als ze zegt dat mijn lichaam duidelijke signalen geeft. Wat moet ik nou doen??????? Ik werk in een conservatief mannen team. Die gaan dit echt niet leuk vinden.