Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep. Dat ding wat een beetje omhoog staat! Haha. Baby had zn handje naast hoofdje!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    H&M?

3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik ben ook nog op zoek, maar past NOOIT mooi bij de borst, tenzij je als een zak wil gaan :rolleyes:

4. Roetje08

Leuk! Boy's mom!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ja wat duidelijk zeg! Zei de gynaecoloog er iets over??
    2 jongens zijn hartstikke leuk!! ❤️.
    Was de cyste er nog of was die weg?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Zara? H&m? Steps?

7. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Mooie echo! Vond de vk het ook duidelijk een jongen?

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vk dacht ook jongen, over 2 weken hebben we alsnog de geslachtsbepaling staan.

Cyste zat er nog helaas. Niet direct zorgelijk, maar hij was ook niet geslonken. Bij hormoonbehandelingen komt het wel vaker voor. Was 3 x 3 cm.
    Ze gaat overleggen en kijken of we m tussentijds nog een keer checken of dat het voldoende is om bijv bij de 20 weken echo gewoon weer te kijken.

Rian89 vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep!
    Wel met kleine slag om de arm natuurlijk haha

Pyaar en Amara vinden dit leuk.
  10. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Ohh eigenlijk best zeker dus. Wat leuk twee kleine kereltjes straks:D

11. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Nina Sanders dus toch een jongetje! Moet je er even aan wennen of maakt het je niet uit?

Alhoewel we ervoor gekozen hebben het niet te willen weten, denk ik toch dat we een meisje krijgen als ik zo naar de echo's kijk.

12. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Deze vind ik erg leuk. Wij hebben ook een bruiloft als ik 28 weken ben!

Bijgevoegde bestanden:

13. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    @Nina Sanders wat leuk zeg en best duidelijk idd haha!

@MissMorrow heb je foto’s van je echo nog een keertje? Waardoor denk jij het?
    Ik had bij onze tweede echo met 11.3 echt een meisjesgevoel en ook een meisjes nub maar die schijnen hetzelfde te zijn zo vroeg:roflmao:

14. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Inderdaad leuk! Alleen een losse jurk is vaak leuk op de foto, maar als je 'm aan hebt lijk je enorm (vind ik) dus ik ga liever voor een strakke jurk. En de tweede zie ik al op de foto dat de stof doorschijnend is (tussen de benen). Haha ja ik ben erg kieskeurig :p. H&m heeft niet echt iets voor een bruiloft op t moment, maar zara heb ik nog niet gekeken dus die ga ik eens proberen! :)

15. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Mamabella12 op Asos hebben ze leuke dingen. En zag dat er bij Prenatal 70% korting is op positiekleding :)

Ready2loveU en Mamabella12 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik moet wel even schakelen maar ik vind het beiden echt leuk. Ben benieuwd of we over 2 wk echt dezelfde bevestiging krijgen

Pyaar vindt dit leuk.
  17. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Ready2loveU volgens mij zie je hier vaag een omlaag wijzende NUB, vandaar dat ik een meisje denk. En ook vanwege de ronde schedel, maar dat is niet bewezen dat het dan een meisje is.

Bijgevoegde bestanden:

18. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Dat heb ik dus ook! Hier ook nog steeds misselijk maar ook honger. En het verschilt nog altijd per week wat ik wil. Deze week zijn het pinda m&m’s en cola zonder prik o_O

Mbob vindt dit leuk.
  19. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Nina Sanders wauw wat een mooie echo weer! Ja, ik heb geen ervaring met piemels op echo's haha.. Het moet mij bij een echo echt verteld worden, ik zie zoiets zelf weer niet.. erg he :oops:

Ik zelf moest bij de tweede even schakelen toen ze zeiden dat het weer een meisje werd. Nou was even schakelen bij mij nog zacht uitgedrukt.. ik moest toen zwaar aan het idee wennen. Nu vind ik het geweldig als ik de meiden samen zie, ben ik zon trotse moeder haha..:D Maar terug naar het schakelen.. Ik denk dat het zoiets is als, je hebt jezelf ergens een voorstelling van gemaakt, en dan breekt dat beeld en moet je aan een heel andere voorstelling wennen. Komt allemaal goed. :p Zijn er meer dames die zoiets hebben meegemaakt? Toen ik dat proces doormaakte van 'schakelen' bij de tweede, leek het een taboe issue te zijn waar ik niet over mocht praten .. o_O

mom2be21, Mbob, Ready2loveU en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Roetje08

Wij waren echt 2 maanden lang overtuigd dat het een meisje was, zag dat beeld heel voor me van twee meisjes bij elkaar en later samen slapen op de kamer Enzo.. was echt schakelen toen ik zag dat het een jongen is. Geslacht maakt mij echt niet uit en nu ben ik het zo gewoon dat ik al hele tijd hem zeg. Ook als ik.zie hoe trots mijn vriend is als hij over zijn zoontje praat.. aaah ik smelt! Heeft dus niets met teleurstelling ofzo te maken, gewoon even je hele gedachtegang omgooien :D (vind het wel irritant als ze zeggen koningskoppel, of perfect van elks eentje :rolleyes:)

Mbob vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina