Op de Chinese geslachtskalender zie ik dat het een jongetje is, maar ik heb t gevoel dat t links is ingenesteld en dan lees ik weer dat het een meisje is. Ik kom zelf uit een meidenfamilie, ik heb 3 zusjes. Dus kan me weinig voorstellen bij een jongetje. Ik heb echt nog nooit een klein babypiemeltje van dichtbij gezien ?! (Klinkt ook wel nasty) zou ook niet weten hoe je dat moet verschonen!
Zucht, ik had vandaag op een knaltest gehoopt, dan zou ik er ook een digitale tegenaan gooien, maar hij is hetzelfde als eergisteren zo ging het 2 maanden geleden ook, dus ik heb er een hard hoofd in. Ik test straks na mijn werk nog een keer, aangezien ik eergisteren later op de ochtend duidelijker testte dan op dit tijdstip. Maar dit was al mijn tweede urine, aangezien ik om 5 uur al een keer geplast had, dus deze had goed moeten zijn. Bah!
Rotgevoel zeg! Ik heb hetzelfde gehad begin deze week maar voel me nu eindelijk iets geruster. Hoop jij straks ook
My god. Ik heb onwijze honger, er is niets in huis (de boodschappen komen van over een uur. EEN UUR. 60 minuten. ZESTIG). Barbaars gewoon.
Balen! Maar het zegt helemaal niets, bij mijn eerste zwangerschap testte ik 2 dagen na nod ineens weer een tuurstreep met ochtendurine maar de zwangerschap is gewoon goed gelopen! Misschien gewoon lekker testen met de digitale en de stomme streepjes laten voor wat ze zijn!
Wij willen niet weten wat het wordt . Dus een verrassing bij de geboorte. Hier ook weinig kwaaltjes, vorige keer ook niet veel gehad. Soms wat gapen dat is alles. ik krijg ook geen klachten van m'n utrogestan dus ik kan gewoon goed tegen hormonen denk ik.
Het is grappig. Ik had de vorige keer met utrogestan klachten tot aan mijn nod. Daarna niet meer. Ook nu had ik tot afgelopen weekend typische utro klachten. Nu ook niet meer. (ik heb een aantal rondes gehad waarop ik totaal geen utro klachten had). Heb van Pregnyl en Ovitrelle ook nooit last. Hoelang ben jij nu zwanger?
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 22 november Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november 26 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 27 november 28 november 29 november 30 november -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (9) -------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - aaav - echo 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Kwebbelsnoes - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 22 november Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november 26 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 27 november 28 november 29 november 30 november ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - aaav - echo 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Kwebbelsnoes - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 22 november Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november 26 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 27 november 28 november 29 november 30 november ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - aaav - echo 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Kwebbelsnoes - echo & intake verloskundige 10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
hallo dames, gefeliciteerd allemaal! mag ik hier meeschrijven? vandaag heb positief getest en mijn uitgerekende datum is 20 of 21 november. maandag heb ik een belafspraak met het ziekenhuis (had een cryo tp) en dan plannen we ook onze eerste echo afspraak. kan niet wachten
Dan duren 60 minuten ineens heel lang. Ik had toenet ook ineens onwijze honger in bed, dus had m'n man voor een ontbijtje naar beneden gestuurd haha
Boodschappen al binnen? Gisteren nam een collega afscheid door middel van gebak. Nu waren er nog een paar over die stonden in de koelkast...... daar ben ik net naartoe gelopen en heb nog een half gebakje op iets trok me gewoon naar die koelkast, had er zo'n zin in