@Ready2loveU oef, wat heftig! Ik ben geen psycholoog, maar ik begrijp wel waarom dit soort dingen op kunnen spelen tijdens een bevalling. En als hypnobirthing ervoor kan zorgen dat jij een stukje rustiger en meer ontspannen aan je bevalling kunt denken en beginnen heb je volgens mij al half gewonnen! Ik zou om te beginnen je verzekering eens terugbellen. Een verbroken verbinding is geen antwoord en kan ook gewoon iemand zijn geweest die op een verkeerde knop heeft gedrukt. En om gedoe in dit soort aparte gevallen te voorkomen (alles wat buiten het gebruikelijke valt is extreem foutgevoelig heb ik geleerd): schrijf ook even de naam op van degene die je hebt gesproken. Verder kan ik natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar kun je iets met eventueel vakantiegeld, de meesten krijgen dat ook deze maand? Of als je onder behandeling van een psycholoog staat is het misschien ook wel mogelijk om zo’n verwijzing te krijgen. In ieder geval, als het voor jou goed voelt: ga ervoor!
Oh fijn dat je dit schrijft! Dat is wel waardevol want ja, je leest wel hoe het is maar niet hoe het ervaren wordt. Bij de pop-poli krijg ik inderdaad begeleiding van een psycholoog. Heb in 2010 anderhalf jaar intern gewerkt aan vroegkinderlijke trauma’s en daarbij ook emdr gehad waardoor het nu goed gaat maar toch: het idee dat het weer terugkomt... ik ga het inderdaad nog maar even goed bespreken.
Geen ervaring mee, maar pfoe wat een geld zeg. Misschien kan je je verzekering mailen? Heb je ook iig hun reactie zwart op wit als er ooit discussie ontstaat over het wel of niet vergoeden van de kosten. Volgens mij zijn er ook boeken/DVD's om het zelf te leren, maar heb geen idee of je daar hetzelfde effect mee kan behalen. Wel heel fijn dat je begeleiding krijgt vanuit de poli en ze je goed proberen voor te bereiden
@Ready2loveU ik zou idd ook gewoon nog een keer contact zoeken met je verzekering. Kan je niet eventueel vragen om bijv een second opinion of is dat in dit geval niet echt van toepassing?
WHAAAA!!!! Wij krijgen een meisje!!!!! Ik moet echt even schakelen, maar zó leuk. Ga de jongens hier zo blij mee maken!!
Sjonge ik kreeg geen meldingen meer, liep wel 20 pagina's achter. Heb inmiddels alles bij gelezen Hier nog steeds vrijwel dagelijks spugen, ben inmiddels wel 5 dagen vrij van de sonde. Hoop echt me snel beter te voelen en te kunnen gaan genieten!
@Rian89 wow superleuk!! Gefeliciteerd!! Nu wordt het echt zakken kleding uitwisselen he, mocht ik dit keer een jongetje verwachten..
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Sprina - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November ♡♡ BlauwBloempje - 37 jaar - 1e en 2e kindje - onbekend ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 30 november ♡ MIssX - 33 jaar - 4e kindje - onbekend ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 - Wens84 - Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ------------------------------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (5) | onbekend (17) ------------------------------------------------------------------------- Afspraken mei 26 - aaav - geslachtsbepaling 15.1 27 - Sprina - controle verloskundige 27 - krily - controle verloskundige 27 - BlauwBloempje - controle gynaecoloog 28 - Ready2LoveU - geslachtsbepaling 15wk 28 - Rian89 - controle verloskundige 28 - Friesje203 - controle vk(met uitslag Nipt) 29 - aaav - controle verloskundige 30 - Mom2be21 - controle verloskundige 31 - Nina Sanders - geslachtsbepaling 15.6 wk 31 - Yviev- geslachtsbepaling 14.2 wk 31 - Mamabella12- controle vk en geslachtsbepaling 15wk Afspraken juni 03 - Amara - controle vk 04 - XMamaMX - geslachtsbepaling 15.4 wk 04 - Nina Sanders - Centering pregnancy 1 (16.3 wk) 04 - Roetje08 - 16 weken echo 04 - Pyaar - controle vk 05 - MissMorrow - controle vk 14 - Pyaar - geslachtsbepaling 16.2 wk 17 - MissMorrow - 20 weken echo 18 - Ready2LoveU - 20 weken echo 18 - XMamaMX - controle verloskundige 26 - Mom2be21- 20 weken echo 28 - Roetje08 - 20 weken echo 28 - Friesje203 - 20 weken echo Afspraken juli 01 - Nina Sanders - 20 weken echo 01 - Krily - 20 weken echo 01 - XMamaMX - 20 weken echo 02 - Nina Sanders - Centering pregnancy 2 (20.3 wk) 03 - Sprina - 20 weken echo 05 - Amara - 20 weken echo Afspraken augustus
Woooow omg Rian89... wat een allemachtig prachtig plaatje van jullie kleine meid!!! Heeeeel mooi❤️❤️❤️ Haha ik blijf er maar naar kijken! Gefeliciteerd!!
Haha ja he? Vond het ook een mooie foto! Zo raar om te lezen 'kleine meid', haha! Echoscoposte had het daarna ook telkens over 'ze', zo gek!!!