Bescheiden! Maar mensen uit mijn omgeving zien het wel al. Mn buik zit nu tegen mn shirt aan met buik in. Normaal zit daar altijd lucht tussen hahaha! Op alle buikfotos wel buik in omdat ik dat altijd al deed en doe! In volledig ontspannen toestand staat hij wel meer naar voren.
Ik denk dat ik bij de eerste echt vergelijkbaar eruit zag als jij. Zie nu wel al sneller een bolling en het maakt super veel uit of ik de foto maak in de ochtend of avond haha. Ik maak alleen geen foto met blote buik meer omdat ik echt onder de striae zit van de eerste zwangerschap. (Dat krijg je sneller als je tenger bent). Ben dus heel benieuwd hoe dat nu gaat en of het erger wordt. Tenger ben ik nog steeds, maar die buik komt nu gewoon wat sneller haha
Echt? Ik heb nog nooit striae gehad gelukkig.. en nou ben ik ook wel tenger.. bij mijn eerste zwangerschap kwam ik halverwege ondervoed en ziek terug in Nederland aan, en zelfs nadien ook nergens striae gehad toen ik wel vol aankwam.. Gelukkig alles goed gekomen. Maar het lijkt me toch niet zon ramp? Wie ziet nou die privé gedeeltes van je lichaam (buiten jezelf en je partner of ook maar een klein groepje mensen om)? Ik heb bijv. van die putjes in mijn billen.. en een litteken van een val als kind op mijn heup.. Ik stoor me er niet aan Overal is wat op te verzinnen (zoals de acne nu op mijn schouders en in mijn hals, hup een shirt met hoge hals of een sjaaltje ).
Ik ben vanochtend weer eens op de weegschaal gestaan voor het eerst sinds ik mij met 8 weken woog en heel erg schrok. In mijn ogen ben ik al mega uitgedijd maar mijn vriend en iedereen zegt dat als je het weet je een beetje verschil ziet maar anders niet. Dus ik heb mn moed verzameld en heb mezelf er weer opgehesen. Ben nu in totaal met 15 weken 3kg aangekomen en ik ben opgelucht!! De eerste 8 weken 2 kg zwaarder al en nu in 7 weken tijd een kg erbij. Wel is mijn buik deze week ineens gegroeid maar daar geniet ik van! Foto is genomen gisteravond na het avondeten dus is iets boller dan s ochtends. Behold: my baby bump
Mooie buikjes al! En weer goede berichten! 4 weken 14 weken Hier echt al een buikje, maar had ik bij f ook al snel. Nagenoeg geen stiae, maar is ook erfelijk bepaald en moeder had het totaal ook niet, dus ook beetje geluk voor mij.
Mooie buiken allemaal zeg!! Ik voel mij echt plat vergeleken bij jullie zeg! Ben ik wel aardig de hekkensluiter maar toch
Zo leuk om al die buikjes te zien! Vorige zwangerschappen gelukkig geen striae gehad, dus hoop heel hard dat ik dat deze keer ook niet krijg. Huid zou na 2 zwangerschappen toch genoeg uitgerekt moeten zijn zou je zeggen Hoe voelen jullie je verder? Ik voel me echt totaal niet zwanger... Maak ik me dan weer druk om zo blij dat ik weer controle heb volgende week
Ik had rond de 14 weken ook ineens dat ik nergens meer last van had! Niet misselijk, veel energie... maar dat is weer wedergekeerd hoor haha dus kan zomaar weer terugkomen En zo niet, ze zeggen ook vaak dat het na de 12 weken minder kan worden he komt goed!
Nop voel me ook totaal niet zwanger.. .. .. .. .. behalve natuurlijk de immens vervelende bekkenklachten die nog steeds verergeren. Qua gewicht valt het hier wel mee. +1,8 kg bij 15 weken.
Vandaag eindgesprek gyn gehad. Ze had een leerling erbij dus kreeg van haar een niet verwachte extra echo. Helaas kreeg ze ons liefie niet van de zijkant goed op de foto! Nu al dwarsgebakken haha! Dus ons alien kind zwaaide vanaf de voorkant! Alles was goed dat is belangrijkste!
Mooi die babybuikjes!!! Zal morgen ook weer eens een fotootje maken! Haha @Yviev alien! . Leuk dat je nog even extra mocht spieken!! @Ready2loveU en en en???
Hier was op controle alles goed. Hartje luid en duidelijk en baarmoeder zat rond de navel. Ik was echt verbaasd dat die dan al zo hoog zit.