Ik bedoelde die scheten natuurlijk Dat is fijn om te horen! Whahahahha ja die kans zit erin natuurlijk. Wordt een lastige bevalling hoor als ze grote voeten heeft
hoi dames! welke zwangerschap apps gebruiken jullie? welke raden jullie aan? @MissMorrow fijn dat de resultaten positief waren! en wat de scheetjes betreft...ik had gisteren ook opeens
@maryjames welkom en gefeliciteerd!! Ik heb er vanmorgen (nadat ik onze dochter had gevoed om 4.30 En ik niet meer kon slapen..) 3 op mijn telefoon gezet. Wij willen overigens niet weten wat het wordt. Vorige 2 waren ook een verrassing En ik bel (denk ik haha) pas over 2 weken de vk, dan hoef ik minder lang te wachten op een echo (domme logica haha!)
Ik heb in 2018 een missed abortion en een miskraam gehad, beide rond 6 weken. Alleen bij de ma kwam ik er bij de 8ste week achter. Dus we hebben wat onderzoeken laten doen, omdat de kans op een herhaalde miskraam over het algemeen erg klein is (1%)
Ik heb Ovia Pregnancy, wel in het engels maar daar kun je ook symptomen bijhouden en foto’s plaatsen. En ook Baby2Body waarmee ik oefeningen doe
Hebben jullie ook dat het allemaal zo onwerkelijk is? Als ik geen test had gedaan had ik niet geweten dat ik zwanger zou zijn. Niet echt klachten en voel me juist heel erg goed! Soms overvalt me een gevoel van onzekerheid.. Ik vind deze weken wel heel erg spannend. Ik hoop dat het na de 1e echo wat beter gaat. Als ik weet dat het op de goede plek zit en er een hartje klopt. Hoe komen jullie deze weken door?
Verbouwen en verhuizen en een piekperiode op mijn werk. Een paar dagen na de verhuizing heb ik de eerste echo!
Met veel ongeduld, haha. Mijn vk gaf aan dat de eerste echo op 6 weken een optionele is dus ik twijfel nog of ik dat ga doen. Verder gewoon mijn leven weer verder en af en toe even op de wcchecken of er echt, echt, echt geen drupje rood te zien is Ik heb trouwens nog niet veel last van honger! Gek genoeg drink ik wel een heleboel melk ineens
He meiden, Ik was toch een beetje ongerust vanwege het zeurende gevoel in mijn rechterlies . Gezien mijn voorgeschiedenis heb ik vanmorgen de poli gynaecologie gebeld, echt, pfff.. Ik werd gewoon afgescheept. Ja mevrouw het is echt nog te vroeg om wat te zien... (ja snap ik, maar ze zeiden als ik klachten kreeg dat ik moest bellen). Als ik meer last kreeg moest ik de huisarts of eigen verloskundige maar bellen... Dit zat me dus niet lekker en later eigen verloskundige gebeld, die vond de reactie van de assistent ook erg raar. Moest nogmaals maar even bellen dat het vanuit hun moest en anders zouden hun het regelen. Nou weer gebeld, gelukkig een andere assistent, die zou even overleggen met de arts.. Arts belde me later om 4u.. dat ze me toch wel even wouden zien... Moest voor half 5, anders moest ik naar de spoed), nou ik snel oppas geregeld en door naar het ziekenhuis. Verloskundige zei dat het heel goed was dat ik gebeld had (ook maar even verteld dat ik vanmorgen afgescheept werd). Echo gehad, ze zag waarschijnlijk een een klein ringetje, maar het is echt nog te vroeg. Dus voor de zekerheid bloed prikken voor hcg waarden, en daar wacht ik nu nog op.... PFFFF...
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend 17 november 18 november 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 22 november Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november 26 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 27 november 28 november 29 november 30 november ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Kwebbelsnoes - echo & intake verloskundige 10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog 11 april - Noa1987 - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Net gebeld door de verloskundige. 1 april al de eerste echo! Ik ben dan (denk ik) 6+5. Super snel al! Bij m'n dochter had ik geloof ik 'pas' bij 9 weken de eerste echo.
Jeetje wat schrikken! Heb je al uitslag van HCG waarde en wanneer moet je weer prikken? Heb je het zelfde gevoel als vorige bbz? Wat voel je precies?
@MissMorrow goed nieuws! En dat van die scheetjes herken ik wel mijn darmen moeten nog een beetje wennen denk ik @Juffie1990 Ik ga maar proberen om mij te focussen op het leren van mijn tentamen van eind april en ondertussen hopen dat de weken heel snel voorbij gaan... @Nina Sanders wat leuk dat jullie gaan verhuizen! Kunnen jullie meteen door met klussen voor de babykamer @Rian89 jeetje wat spannend, wanneer krijg je de uitslag?
Nou het gekke is, dat ik bij de bbz helemaal niks geen klachten had. Ik heb nu gewoon constant een zeurend gevoel in mijn rechterlies.. (Ik denk dat dit vanuit mijn bekken komt) Mijn hcg waarde was nu 1800. Prima waarde zei ze. Ik moet zondag terug komen. Ze dacht wel dat het gewoon allemaal goed zat. Afwachten maar weer.
Oke prima waarde dus. Ik had bij bbz vanaf 5 weken steeds wat bruin verlies. Ook soms wat rood. Ik dacht eerst een miskraam, maar verloskundige, huisarts en verpleegkundige stelde me steeds gerust. Was niks ernstigs. Hebben meer vrouwen in eerste weken. Vanaf 7 weken kreeg ik stekende pijn links en last van mijn schouder. Toen een vroege echo. Ik denk dat het bij jou gewoon goed zit! Je hcg waarde is ook mooi hoog. Dat was bij mijn bbz ook niet. Met 7 weken was het 3000 ofzo. Loopt veel langzamer. Had toen ook pas op 17dpo een duidelijkere test. Het komt goed! Hou je ons op de hoogte?