Wij hebben nu 1 zonder camera. Weet niet of ik een tweede bijhaal. De baby ligt toch nog niet alleen tot een week of 8, dus dan haal ik mss een tweedehandse erbij.
Babyfoon absoluut hier zonder camera. Werkt prima. Ledikantje staat! Maandag wordt het dierenvel-print kleed bezorgd en dinsdag de zandkleurige hemel met gouden stipjes. Ik heb nog een bakkersrek staan en die hang ik denk ik ook op de babykamer. Dan nog kledingrek met leer en hout en dan zijn de basis er. Kunnen we ons flink gaan verdiepen in project kast. . Morgen geslachtsecho, al vind ik het alles behalve spannend. Het was 2 wk geleden al zo duidelijk!
Hahaha ik ben ook niet altijd gezond bezig hoor! Ik heb een aantal weken gehad dat jelly beans het enige waren wat hielp tegen de misselijkheid en inmiddels begint de trek in chocola ook weer aardig toe te nemen... Vanavond als avondsnack: een appel, paar aardbeien en een flinke schep suiker
Oh en morgen scoor ik ook nog wat voor kamer zoontje. Heb een super mooie okergele velvet poef op het oog en een grote ronde jute kleed van ○180cm
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Sprina - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November ♡♡ BlauwBloempje - 37 jaar - 1e en 2e kindje - onbekend ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - onbekend 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 30 november ♡ MIssX - 33 jaar - 4e kindje - onbekend ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 - Wens84 - Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ------------------------------------------------------------------------- jongen (2) | meisje (2) | verrassing (5) | onbekend (15) ------------------------------------------------------------------------- Afspraken mei 28 - Friesje203 - controle vk(met uitslag Nipt) 30 - Mom2be21 - controle verloskundige 31 - Nina Sanders - geslachtsbepaling 15.6 wk 31 - Yviev- geslachtsbepaling 14.2 wk 31 - Mamabella12- controle vk en geslachtsbepaling 15wk Afspraken juni 03 - Amara - controle vk 04 - XMamaMX - geslachtsbepaling 15.4 wk 04 - Nina Sanders - Centering pregnancy 1 (16.3 wk) 04 - Roetje08 - 16 weken echo 04 - Pyaar - controle vk 04 - Yviev - controle vk 05 - MissMorrow - controle vk 12 - Noa1987 - controle vk 12 - Sprina - geslachtsbepaling 17.4 wk 14 - Pyaar - geslachtsbepaling 16.2 wk 14 - krily - controle verloskundige 17 - MissMorrow - 20 weken echo 18 - Ready2LoveU - 20 weken echo 18 - XMamaMX - controle verloskundige 25 - Rian89 - 20 weken echo 10.40 25 - Bjlover - Centering Pregnancy 2 26 - Mom2be21- 20 weken echo 26 - aaav - 20 weken echo + controle vk 27 - Noa1987 - 20 weken echo 28 - Roetje08 - 20 weken echo 28 - Friesje203 - 20 weken echo Afspraken juli 01 - Nina Sanders - 20 weken echo 01 - Krily - 20 weken echo 01 - XMamaMX - 20 weken echo 02 - Nina Sanders - Centering pregnancy 2 (20.3 wk) 02 - Yviev - controle vk 02 - Rian89 - controle vk 03 - Sprina - 20 weken echo 05 - Amara - 20 weken echo Afspraken augustus
Hier nog vrij weinig gedaan aan de kamertjes Eind juni komt de stukadoor voor de kamer van F. Die zal dan half juli af zijn helemaal en kan hij over. Dan gaan we denk ik pas na onze vakantie bezig met de babykamer. Wordt dan begin september. Wil deze ook stuken en schilderen, maar als we geen puf/tijd meer hebben is de kamer ook prima zo.
Wat leuk dat er vandaag weer geslachtsbepalingen zijn! Veel Plezier dames! Babyfoon heb ik nooit gehad, bij beiden niet. Geen behoefte aan. Ik hoor het vanzelf wel en anders maar niet Babykamers heb ik nooit iets aan gedaan qua muren of aankleding.. .. bij ons zijn alle kamers in huis neutraal, lichte muren en vloer en gordijnen. We gebruiken hetzelfde spul voor de derde, gewoon weer hetzelfde witte ledikantje, dezelfde witte commode, en er staat een grote vuilnisemmer voor de luiers.. meer niet. Tis ook maar een kleine kamer. En ik ben niet zo van verven, behangen, of dat alles qua kleur moet matchen, of het volstoppen met poppetjes en versieringen of overbodige dingen... nee hoor.. Het praktische staat erin, klaar is kees. (Ik kan wel blijven veranderen als het aan onze oudste dochter ligt.. dacht het niet..)
Hier is de babykamer echt een grote kamer... best lastig! Wel 'gelukkig' een schuin dak waardoor het wat knusser is! Wij wonen in een jaren 60 bungalow/dijkhuis. De hele bovenverdieping is maar 2 kinderkamers en een hele grote overloop. Wij doen er verder niets en hebben alles op de begane grond. Groot maakt t wel lastiger gezellig maken. Zeker met relatief kleine bedjes ed.
Net pretecho gehad zo leuk!!! Kindje was al echt gegroeid. En we konden niet om het geslacht heen, wij krijgen er een meisje bij