@Yviev O heeft m in gold! (Via Lidor). Zelfde ook. En ze ruiken lekker.. Ja ik ben wel heel erg fan van dat merk haha! ook super mooie velvet vlaggenlijnen
Wat een heerlijk weer vandaag! Wat gaan jullie allemaal doen? Ik ga dadelijk naar m'n eerste (en waarschijnlijk m'n laatste) festival van deze zomer .
Iemand nog ideeen?! We hebben boven zwarte vloerbedekking. (Deze is nog goed en willen we nog een paar jaar laten zitten. Anders moeten we gelijk heel de bovenverdieping doen en na onze grote verbouwing is het wel even goed) Maar zwarte vloerbedekking is wel erg saai en erg zwart Dus dacht aan een kleed op vloerbedekking niet too much?!
Ja wij hebben boven overal indianred (soort donker roze) vloerbedekking liggen.. daar deden we ook een leuke kinder vloermat overheen in de kamer van de oudste. Vindt ze helemaal geweldig, en het breekt een beetje tussen al het roze..
Wij hebben vandaag de vloer in de logeerkamer neergelegd en het bed verplaatst daar naar toe. Nu kunnen we aan de muren in de baby kamer beginnen. Via een vriendin kunnen we de meubels overnemen. Dus dat is ook geregeld. Nu zoek ik alleen nog een mooie schommelstoel voor bij het raam. En dan leuk aankleden met nieuwe spullen. Maandag hebben wij de geslachtsbepaling en vandaag is de afspraakbrief voor de groei echo's binnen gekomen.
Vandaag hele dag bij een vriendin geweest en heerlijk aan het water gezeten. Wat leuk dat je nog naar een festival gaat! Wij zouden 6 juli gaan maar slaan dit jaar toch maar over.
@Rian89 fijne vakantie! Heerlijk genieten! Verder veel gelezen over kamertjes, leuk dat jullie daar al mee bezig zijn! Hier komt baby eerst bij ons dus de andere kids blijven gewoon in hun huidige kamertjes. De oudste krijgt tzt een nieuwe kamer en de jongste gaat dan naar zijn kamer Heb vandaag ook even een buik foto gemaakt, t gaat ineens hard! 15+6
@mom2be21 moooi buikje! Zo te lezen zijn jullie al heerlijk aan het klussen in de kamers. Heerlijk he die nesteldrang. Wij hebben voorlopig geen kamer over maar ik denk dat ik dan maar ons hele slaapkamer ga aanpakken
Wauw, wat een plannen en activiteiten allemaal! Hier heeft mijn man al meer actie vertoond dan ik de wastafel in de babykamer is vervangen door een lekker ruim exemplaar, met een kastje met twee ruime lades eronder. En omdat hij toch bezig was is ook het ouderwetse ding in de badkamer vervangen blij! Nu is het mijn beurt om te gaan schilderen en de kleuren voor de muren te kiezen. Plus een stukje zeil voor rondom die nieuwe wastafel, das beter voor het laminaat
Pfff hier echt even een dipje qua energie. Gisteren een drukke dag gehad: eerst ontbijten met vrienden van mijn vriend die uit Amerika over waren, daarna schoonmaken en vuil naar de stort gebracht, daarna een Loveseat gekocht voor op het dakterras en als laatste naar de film en toen wilde ik alleen maar slapen...
Wij liggen hier op het strand en ik voel me vandaag juist weer een beetje als vanouds. Even lekker genieten.
Hier badje in de tuin van opa en oma (wonen om de hoek) op gezet en O heeft heerlijk gebadderd. Nu hem even aankleden en met zn vijven (opa, oma, man, ik en O) een snelle hap in een bistro hier dichtbij doen. Waarschijnlijk moet ik het vanavond dan weer doen met flinke rug en bekkenpijn maar voordeel is wel dat er thuis niks meer op te ruimen valt. Na een lauwe douche plof ik vanavond lekker op de bank!!!
Ik ben me langzaam aan het concentreren op de uitzetlijsten. 'Echte' benodigdheden zijn mij wel duidelijk. Alleen het kleding aspect is erg lastig. Hebben de mamas hier onder ons tips? Wat, en hoeveel van welke maat
Niet te veel kopen. Gewoon wat basics. Je weet niet precies welke maat je kindje straks heeft en het is zo bij gekocht. Ik zou een stuk of 4 basis witte rompers in maat 50 en 56 en dan korte en lange mouw. 4 complete kleding setjes, een aantal pyjamaatjes en boxpakjes en je hebt al snel genoeg. Na de geboorte zie je gauw genoeg welke maat je kindje heeft en heb jij lekker een excuus om online lekker bij te shoppen (in de sale!). En: als je iets tekort komt stuur je manlief lekker op pad