@Pyaar Hier eerste twee thuisbevallingen Gingen ook supersnel. Ben binnen 1,5 uur en tweede in 3kwartier bevallen zonder enige voortekenen, pijn of weeën. Derde ben ik ingeleid omdat ze dachten dat ze te klein was. Nu vinden ze dat ik gewoon thuis maar weer moet bevallen ivm de snelheid. Hoewel mijn voorkeur juist eigenlijk het ziekenhuis is. Hoewel thuis bevallen honderd keer fijner is. Gewoon lekker thuis en daarna douchen en zo weer terug in je bed Maar het idee om niet in de buurt van ziekenhuis te zijn vind ik onprettig. Misschien omdat mijn laatste zwangerschap starte met een operatie (Tweeling en eentje bbz) en na mijn zwangerschap 10 dagen later met hevige koorts werd opgenomen in het ziekenhuis. Ben toch wat angstiger geworden of komt ook doordat ik wat ouder ben dan voorheen
Wauw! Wat zijn jullie allemaal al ver! Wij hebben woensdag een commode opgehaald, die gaan we nog helemaal opknappen. We proberen er een beetje een sport van te maken om zoveel mogelijk voor de babykamer gratis te vinden Daarentegen heeft het kind dan al wel bijna meer kleren dan ik
Ik ga ontbijten en dan richting de tennisbaan, al ga ik niet tennissen. We hebben vandaag familie toernooi. Sjoelen, midgetgolf, een quiz, erg leuk!
Oei... achterstallig spul in en om het huis denk ik. De was moet nog opgevouwen, als ik genoeg energie heb ook de kozijnen opschuren en eerste laag lak erop. Buiten moet het gras gemaaid en het nodige onkruid weer uit de moestuin. Hopelijk nog tijd om de paadjes in de kruidentuin opnieuw te beleggen met houtsnippers (ligt al klaar) en de bakjes met kamille en citroenmelisse een plekje te geven. Oh en de bieslook redden voordat ie wordt opgegeten door de uitdijende munt
Hier paarden vanmorgen gedaan en daar bijna klaar mee. Straks even lunchen met mn lief. Even wat gaten dichten in de babykamer en wat schuren, boodschappen doen en met de hond fietsen. Goed gevulde dag weer!
En de vloer uitgekozen die ze 2 juli komen leggen. Visgraat patroon in de kleur mat wit eiken (Floer.nl)
Wij vanmorgen lekker op bed gelegen (F tv kijken) tot half 9, broodjes gebakken en daarna ff op verjaardag. Lig nu in de hangmat in de tuin (moet eigenlijk echt ff mijn benen in smeren) en zouden stukje fietsen, maar denk dat het in de tuin blijven wordt En vanavond pannenkoeken eten bij ons met de buren!
Meiden!! Wij hebben gister het geboortekaartje uitgezocht!! Zooo leuk ben er echt heel blij mee! Ook heb ik van de 8 jurken die jk besteld had in diverse maten 2 jurkjes uitgezocht. Eentje ook voor de bruiloft van een nichtje in augustus en eentje voor op vakantie (op de foto een strik van een rituals doos om mn taille gedaan om het op te leuken
Wat leuk @Ready2loveU!!! @Nina Sanders leuke kapstok! Hier alles geschuurd, ontvet en afgeplakt voor morgen. Likje verf is geen overbodige luxe haha!
Heb net mn buik heel hard gestoten ik wilde naar achter lopen en vriend naar voren en toen werd ik ge-sandwicht tussen hem en het aanrecht. Het deed heel erg pijn en heb nog steeds buikpijn wat zouden jullie doen? Weet niet of de pijn nu blijft door het stoten of ook door gewoon een drukke dag. Zou zooo graag willen dat ik de kleine nu kon voelen bewegen... ellende dit! Ben toch bezorgd.
De baby kan daar tegen hoor, het vruchtwater vangt heel veel op. Enkel jij hebt last van die pijn. Kan de keren niet tellen dat E. op mijn buik is gesprongen en de baby beweegt nog steeds