Succes vandaag met de echo! Nog even en iedereen weet het die het wilde weten Hoe is her met jullie buiken? Sommige nachten doet de mijne zeer of zo.. dan weet ik gewoon niet hoe ik moet liggen. @Nina Sanders hoe is het eigenlijk met je werk, moest ik ineens aan denken..
Mijn buik is deze week echt aan het groeien. Maar slapen gaat prima. Lig meestal op mijn zij. ‘S Avonds is mijn buik wel echt hard en rond.
Hier in de avond ook een dikke buik. Smorgens ben ik nog keurig haha! Baal wel. Jullie hebben zn mooi bolletje, terwijl ik soort vierkant word
Nee, geen voorgevoel. Ik heb bij de vorige twee altijd verkeerd gegokt.. Slechte moeder ben ik weer, he, haha..! Ik gok bij andere mensen ook altijd verkeerd. En dit keer denk ik , Oké, wij maken alleen maar meisjes, dus ik denk toch wéér een meisje... (ik durf niet eens meer te denken aan een jongen.. !!)
Ik heb ook geen idee meer hoe ik moet liggen! Soms zeer, maar dat zijn denk ik gewoon groeistuipjes. Baarmoeder moet een hoop meerekken ineens nu. Meestal lig ik gewoon niet lekker. Mijn onderrug werkt niet mee, die buik zit in de weg en ik moet er om de zoveel uur uit om te plassen en elke keer dat ik wakker wordt loopt mijn neus ook weer vol, want hooikoorts (heb ik inmiddels wel een spray voor via de dokter - dank voor de tip @Nina Sanders ). Vaak eindig ik dus rond een uurtje of 4 's nacht op de bank beneden. Die ligt een stuk lekkerder dan mijn bed
Hahaha, ik word dus ook vierkant! Ik had altijd wel een mooie taille, maar die is nu dus helemaal foetsie...
Ik vind mijn buik nog meer vetjes dan echt een buikje kan ook nog deels op m'n buik liggen. Gelukkig! Want ben echt een buikslaper. Heel veel plezier vandaag! Vooral lekker genieten Ik ben benieuwd wat het wordt!
Veel plezier @Pyaar Hier begint de buik al echt vorm te krijgen ondanks het vetlaagje erover. Ik voel de baarmoeder er ook al door, vooral bij een harde buik. Nachtelijk plassen niet meer last van dan voor de zwangerschap, maar wel een verschrikkelijk volle blaas bij het opstaan. Dat doet dan weer pijn bij het plassen. Af en toe wat maagzuur. Misselijkheid is volledig weg, behalve wanneer ik eten een paar uur uitstel . Gewicht zit nu op +1kg. Buiten de bekkenpijn niet veel last van kwaaltjes dus. 2e trimester is toch altijd de leukste he
@Friesje203 lief dat je het vraagt. Ik heb daar in een ander topic wat over gezegd en dat kopieer ik even. Maar heel erg goed nieuws waar ik super trots op ben.. Mijn taille was al weg met 6 wk zwangerschap
Misschien dat we op het einde jaloers gaan zij op jouw buik die dan wat praktischer is Ik heb mijn taille nog, bij E. ook tot het einde. Mijn buik groeit naar voor . Buiten het gewaggel zag je op het einde niet dat ik hoogzwanger was als je achter me liep
Fijn dat het weer goed gaat @Nina Sanders ! Wat dat betreft heb ik gelukkig een makkelijke werkgever. Maar ik werk op een vrouwenafdeling, dus daarin zijn ze wel wat gewend. Kan me wel inbeelden dat het veel moeilijker gaat in de mannenwereld.
Mijn eerste echte baby aankoop is toegekomen. De voetenzak, zomerhoes en zonnekap voor de maxi cosi van baby's only in classic Stone green. Heeeeel blij mee. (Nu wel een beetje spijt dat ik bij E. zoveel in grijs heb gekocht, Diamond knit van jollein, in de veronderstelling dat ik het dan een tweede keer kon gebruiken bij een jongen, maar zo heb ik nu wel altijd een reserveset achter de hand als deze ook een spuger is)