♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 22 november Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - verrassing 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 9 april - Kwebbelsnoes - echo & intake verloskundige 10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog 11 april - Noa1987 - intake 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo, die hadden jullie nog van mij tegoed. Uitgerekende datum aangepast en mijn afspraak voor intake toegevoegd. Ben ik ook weer bij.
Oh meis, wat heftig! Je bent je zusje dus nog niet lang geleden verloren. Heel veel sterkte... We zijn hier natuurlijk zo bezig met zwanger worden en blijven dat we de andere belangrijke dingen in het leven helemaal niet of nauwelijks bespreken...
Klopt. 5 jaar geleden, mijn dochter was toen 9 maanden. Ja natuurlijk daarom zitten we op dit forum toch fijn om dat met elkaar te kunnen delen Dank voor de lieve reacties. Toch fijn dat ik het hier even kon plaatsen nu ik het er naast met man met niemand over kan hebben
Nog even was leuks hier wordt ik vandaag toch wel blij van. Had nog 1 predictor liggen (de cb wil ik nog even mee wachten) En deze is toch wel erg duidelijk eindelijk mijn echte hele duidelijke test
Ligt eraan hoe lang mn lf is.. denk korter dan 14 dagen. We gaan t over 4 a 5 weken wel zien bij een echo
Zo’n mooie test geeft mij ook nog een beetje hoop trouwens @Wens84!! Ergens ben ik er van overtuigd dat mijn test morgen terug gelopen is, maar misschien is dat ook wel zelfbescherming. We zullen zien
Joepie, ik heb een leuke zwangerschapsjeans in de sale gescoord. Zonder buikband maar met zon insert rib weet je wel. Ik hoop wel dat ie bij de benen ern beetje uitrekt nog want hij zit erg skinny! Kijk;
Ja ik ben erg klein en die buikbanden lopen altijd door tot mijn borsten (maar verderop in de zwangerschap kan het wel fijn zijn, wat meer ondersteuning). Dit is vooral fijn in de overgangsfase. Wanneer je gewone broeken niet meer dicht gaan. Ik verwacht dit keer eerder aan positiebroeken te beginnen. Vorige keer pas met 20 weken gedaan. S ochtends zat t prima maar vanaf lunch tot aan rit naar huis telkens buikpijn gekregen want het zat te strak (dat heb ik nu dus al met hoge taillebroeken. Ik heb een opgeblazen buik (darmen) en s ochtends zit t prima maar een paar maaltijden verder.. help!). Dat ga ik mezelf besparen. Online bij de H&M. 18€! Mijn ervaring daarmee is dat de skinny jeans strak rondom je benen zitten maar na een half uurtje zit ie goed.
Ik zal eerst eens moeten kijken naar witte broeken voor mijn werk, want die ik nu draag zijn van die polyester krengen, rekken voor geen meter mee en zit idd nu al niet lekker, heb ook wat last van opgeblazen buik. Maar ga geen officiële positiewerkkleding bestellen, ik koop wel gewoon witte jeans ofzo, die officiële zijn €60 per stuk, ben wel goed, maar niet gek
Mooie broek Nina!! Ik heb nog wat spul uit de vorige zwangerschap. Ben ook net n opgeblazen ballon in de loop van de dag! Was vorige zs al erg snel dik dus zal nu wel net zo zijn! Ga ook eens online kijken bij hm
Ik heb alles weggegooid v mijn vorige zwangerschap. Was het zo zat en ik houd niet van positiekleding. Ik heb nu 2 skinny jeans gekocht (1 met wel zon hoge band en 1 zonder, dus die ik net liet zien) en 2 pantalons (voor mijn werk). Ik moet nog wel een aantal wat nettere broeken voor straks naar mijn werk maar dat is zorg voor later. Online bij de h&m hebben ze soms echt goede aanbiedingen! Ik heb nu een darmenbuikje (had ik bij mijn zoon ook, verdween rond de 11 weken)
Mooie broek @Nina Sanders en leuk prijsje ook. Ik heb me toch een aantal uur echt flinke krampen in mijn buik gehad begon op weg naar de begravenis en stopte maar niet. Ben zelfs de ruimte even uitgelopen daar omdat ik bijna van mijn stokje ging nu zijn de krampen iets gezakt maar nog steeds geen fijn gevoel in mijn buik en maak me dus best wel wat zorgen
Oh vervelend. Zou het ook stress kunnen zijn? Anders als je je zorgen maakt altijd even de vk bellen?
Oh mag ik heel eventjes klagen? Ik moet echt niet miepen om mijn gewicht, ik zie er prima uit. Maar toen ik zwanger werd van mijn zoontje sportte ik ong. 5x per week en was ik super strak. Aangezien ik nu niet meer sport, is alles toch 'wat slapper'. Bah.