Dat dacht ik bij m'n eerste ook maar wat heb ik het gemist! Zeker bij de eerste hapjes en na een paar maanden willen ze ook graag bij je zitten. Ik had haar totdat ze goed zelf kon zitten in een wipstoeltje (9 a 10 maanden denk ik). Maar was erg onhandig dus ik heb 'm al geregeld voor baby nr. 2
Ik vond dat wipstoeltje echt ideaal juist in het begin. Vanaf het moment dat O echt goed kon zitten idd kinderstoel! Zit nu nog te twijfelen tussen de kleur Stokke. Vind die mosgroene erg mooi icm grijze newborn set
@Nina Sanders wauw gefeliciteerd! @Flower7 leuk!! Super mooi al die buikjes!! Ik ben heel erg. Heb voor maandag een extra echo gepland. Ben nog steeds in de fase dat ik niet geloof dat het een meisje is
Baby voel ik vandaag goed bewegen! Niet super krachtig, maar wel duidelijk. Zo benieuwd naar dit ventje.
Bij mij is die juist iets rustiger vandaag. Nog aan het bijkomen van z'n dikke feest gisteravond denk ik Heb het intussen ook de klas verteld. Dat werd gelijk een lesje seksuele voorlichting
Wij hebben nu 2 tripp Trapps en straks dus 3. Toen de kinderen klein waren wilden zij echt niet in de box liggen als wij aan tafel zaten wilden overal bij zijn dus gewoon lekker erbij gezet in de newborn set en daarna in de baby set.
Jullie nog tips voor leuke nacht lampjes (zowel baby als peuter)? Ik houd niet van standaard plastic spul en heb de lampjes van Zoe Rumeau op het oog maar die vind ik te prijzig.
Wat fijn @Nina Sanders !!! Goed gedaan!! Hmmmm door jullie reacties ga ik toch twijfelen over triptrap met newborn. Dacht inderdaad dan leg ik dr in de box. Maar is dus ook niet perse fijn hoor ik! Wipstoep moet dan op tafel of op de grond staan ook niet echt ideaal...
Ja precies en met hapjes geven had k 'm vaak op de bank staan (zelfs de maxcosi eens op de stoel bij ons aan tafel gezet omdat mevr. niet alleen wilde zijn haha). Maar ik dacht de hele tijd 'ze zal zo wel zelf gaan zitten' dus vond het niet nodig om toen nog de newbornset te gaan halen. Alleen duurde dat dus best wel even bij ons .
@Yviev bij de eerste heb ik zoiets erg gemist, ze zat veel in de wipstoel of box, maar ze wilde eigenlijk heel graag bij ons zijn. Daardoor heb ik haar veel te vroeg in haar eetstoel gezet. Nu wil ik dus de tripp Trapp met newborn set, vooral omdat we nu echt een gezin zijn. Voor E. heb ik deze week een tweedehands gescoord en ben die nu aan het schilderen. En voor de baby komt er dan nog eentje bij met newborn set. Tweedehands of nieuw weet ik nog niet, eerst zien hoe het resultaat met de huidige Tripp trapp is
Bij twijfel altijd doen! . Nee ik heb hem ook gehad bij nr 2. En vond het heel gezellig. Gewoon als gezin aan tafel. Was voor de oudste ook heel leuk. Helemaal straks met de kerstdagen
Omg rond de kerst zal de kleine natuurlijk pas een maand zijn ofzo.. handig nog meer drukte rond de al zo drukke feestdagen Jeeeetje helemaal niet bij stilgestaan ik leef zo naar november dat ik de rest van het jaar gewoon vergeet
Hahaha. Oh ik zag het al helemaal voor me... zo'n klein poppetje met de kerst... heeeerlijk. Korte bezoekjes (of niet ), en dan heel lang boven zitten borstvoeding geven
Afgelopen proefkaartje was weer niet wat we ervan hadden verwacht. Ik ben erg kritisch. Nu zijn we bezig om onderstaand kaartje aan te passen. Sowieso minder tekst..