Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    @Nina Sanders 20 weken echo wordt hier bij een extern bureau gedaan en die adviseren sterk om iemand mee te nemen ivm met opvang bij slecht nieuws. Ik zou zeker iemand meenemen, desnoods in de wachtkamer laten, maar dan is er iig iemand die mee kan luisteren/denken mocht het mis zijn.
    Alle controles en echo's bij verloskundige ga ik gewoon alleen heen maar die zijn ook niet medisch

Ready2loveU en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    20 weken buikje!
    En voel de baby nu steeds

Bijgevoegde bestanden:

3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Nina Sanders, Ik zou zelf niet alleen gaan naar de 20 weken echo..

@MissMorrow Mooi!!! 20 weken whaaa.

Met mijn schoonmoeder naar de prenatal... Ik kon niet kiezen. Zegt ze neem allebei maar, ik betaal!

Eh oké! :D

Bijgevoegde bestanden:

mom2be21, Flower7, MissMorrow en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. Blijeitje198

Blijeitje198 Actief lid

2 mrt 2019
    154
    338
    63
    Vrouw
    Leidinggevende housekeeping
    Mooi buikje,

Wat een leuk setje zeg.

Nina ik zou ook iemand meenemen. Als het het maar om mee te rijden voor het geval dat.

5. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Leuk @Rian89

Ik blijf rondneuzen naar het eerste pakje maar kan hem nog niet vinden! Denk dat ik geduld moet hebben tot de wintercollectie komt....:|:rolleyes:

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Haha ja ik ben er ook nog niet over uit. Komt vast nog veel leuks!!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja denk ik ook. Hier hetzelfde dilemma. Al hecht ik ook onwijs veel waarde aan het eerste pakje van O. Misschien doe ik die wel aan. Die is zooi mooi

mom2be21 vindt dit leuk.
  8. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93

Oohh wat schattig! Het broekje met truitje had ik ook als eerste pakje voor m'n dochter :D

Rian89 vindt dit leuk.
  9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Welk pakje had je voor O?

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja die kan ik online niet meer vinden. Een heeeeeeeeeel zacht mintgroen pakje van noppies. Hij rook zo lekker :o:.
    Ik ga van het weekend wat kleding uitzoeken. Zal dan een foto maken

Mbob en Rian89 vinden dit leuk.
  11. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Lieve dames vandaag ga ik op vakantie, heb nog fijn een badpak kunnen scoren bij de h&m voor 12 euro:roflmao: toen heb ik een foto gemaakt voor vriendin, kunnen jullie ook mn buikje zien met 19+1 week❤️

Heel veel succes de komende twee weken allemaal en natuurlijk ook veel plezier met al het shoppen voor en het voelen en bekijken van jullie wondertjes. Knuffel Emily

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, mom2be21, Rian89 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Leuk badpak, staat goed!
    En mooi buikje al:D
    Hele fijne vakantie, geniet ervan!

Ready2loveU vindt dit leuk.
  13. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Hele nacht met een huilende zoon gezeten ivm doorkomen van 2 hoektanden. De koorts wilde maar niet zakken ondanks de zetpil en hij had zo een last :cry:
    Gelukkig viel hij tegen 4 uur toch in slaap en werd hij wel vrolijk wakker om 6 uur

Straks de kinderen uit logeren brengen want wij hebben een feest vanavond. Misschien voor het feest maar even bijslapen:roflmao:

Jullie nog plannen voor het weekend?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Ready2loveU wat een mooi buikje en wat staat dat rood je goed :p:p
    Hele fijne vakantie!!

@Amara he wat sneu:( ook voor jullie :roflmao:
    Zou inderdaad maar rustig aan doen vandaag als jullie een feest hebben vanavond!

Ready2loveU vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Amara wat sneu, O had ook heel erg last van de hoektanden, alsof die er wat langer over doen om goed door te komen. Knuffelen, af en toe een papfles (uiteraard uit de gewone rietjesbeker), neuronen en vsm tandgel hielpen wel.

@Ready2loveU have fun! Mooie badpak! Hier doe ik niet aan badkleding :roflmao: Ik vind mijn (post)zwangere lijf niet (meer) mooi. Aan leuke korte jurkjes doe ik dan weer wel.

Wat zijn jullie plannen vandaag? Hier wacht ik op een was die bijna klaar is, dan even ophangen en dan gaan we met zijn drietjes ff naar de stad. Wat flaneren, nu is het nog rustig en niet zo heet. Vanmiddag verder met de bijkeuken. 1 wand is al geschilderd. Anderen moeten nog geschuurd worden na het egaliseren.

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook hier vandaag alweer 19 weken!

Merken jullie trouwens ook dat jullie neus zo verstopt zit en dat wanneer je snuit, hier wat bloed bij zit?
    Onwijze hooikoorts zal ook niet helpen..

17. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Hier neus ook al weken verstopt! Zeker als ik ga liggen. Zo vervelend!

Wij gaan lekker rondje Posbank fietsen met de hond :D
    Zo mooi altijd daar!
    Gister ronde Nationaal park de Hoge Veluwe gehad. Bijna 50 km gefietst :eek: (elektrische fietsen mee dat dan weer wel :roflmao:)

Nina Sanders, Blijeitje198 en Pyaar vinden dit leuk.
  18. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    @Ready2loveU Mooi badpak en leuk prijsje ;) Veel plezier op vakantie!

Hier een beetje uitrusten van een week werken. Vriend is aan het klussen. Morgen een babyshower van een ander. Rustig aan allemaal. Nog 4 weekjes tot de vakantie :)

Mbob vindt dit leuk.
  19. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    @Ready2loveU een fijne vakantie

Hier aan de tuin aan het werk nu het nog kan.

20. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Amara wat vervelend voor je zoon! Ik heb de kinderen hier altijd maar een zetpil gegeven... Ik moet zeggen dat de oudste altijd zooooo veel last van alle doorkomende tanden. En de jongste die had de hoektanden al met 6 maanden :confused: Ik dacht dat dat altijd later kwam? De jongste had blijkbaar ook niet heel veel last, of ze toont het niet......o_O:thumup: Raar hoe er eigenlijk zo verschil kan zitten tussen kinderen. Nou is mijn oudste altijd lastig geweest.. met alles huilen.. om alles ziek zijn.. als baby al direct handen vol.. die jongste is een feest :eek::pZo'n makkelijk kind...o_O Ik hoop dat de derde zomenteen wat lijkt op de tweede wat betreft dat makkelijke.. :rolleyes:

Hier geen specifieke plannen dit weekend. Ben net terug van de markt en de winkels. Straks de zon op zijn sterkst en dan zit ik lekker thuis. Boodschappen al binnen :thumup:

Deel Deze Pagina