@Nina Sanders 20 weken echo wordt hier bij een extern bureau gedaan en die adviseren sterk om iemand mee te nemen ivm met opvang bij slecht nieuws. Ik zou zeker iemand meenemen, desnoods in de wachtkamer laten, maar dan is er iig iemand die mee kan luisteren/denken mocht het mis zijn. Alle controles en echo's bij verloskundige ga ik gewoon alleen heen maar die zijn ook niet medisch
@Nina Sanders, Ik zou zelf niet alleen gaan naar de 20 weken echo.. @MissMorrow Mooi!!! 20 weken whaaa. Met mijn schoonmoeder naar de prenatal... Ik kon niet kiezen. Zegt ze neem allebei maar, ik betaal! Eh oké!
Mooi buikje, Wat een leuk setje zeg. Nina ik zou ook iemand meenemen. Als het het maar om mee te rijden voor het geval dat.
Leuk @Rian89 ♡ Ik blijf rondneuzen naar het eerste pakje maar kan hem nog niet vinden! Denk dat ik geduld moet hebben tot de wintercollectie komt....
Ja denk ik ook. Hier hetzelfde dilemma. Al hecht ik ook onwijs veel waarde aan het eerste pakje van O. Misschien doe ik die wel aan. Die is zooi mooi
Ja die kan ik online niet meer vinden. Een heeeeeeeeeel zacht mintgroen pakje van noppies. Hij rook zo lekker . Ik ga van het weekend wat kleding uitzoeken. Zal dan een foto maken
Lieve dames vandaag ga ik op vakantie, heb nog fijn een badpak kunnen scoren bij de h&m voor 12 euro toen heb ik een foto gemaakt voor vriendin, kunnen jullie ook mn buikje zien met 19+1 week❤️ Heel veel succes de komende twee weken allemaal en natuurlijk ook veel plezier met al het shoppen voor en het voelen en bekijken van jullie wondertjes. Knuffel Emily
Hele nacht met een huilende zoon gezeten ivm doorkomen van 2 hoektanden. De koorts wilde maar niet zakken ondanks de zetpil en hij had zo een last Gelukkig viel hij tegen 4 uur toch in slaap en werd hij wel vrolijk wakker om 6 uur Straks de kinderen uit logeren brengen want wij hebben een feest vanavond. Misschien voor het feest maar even bijslapen Jullie nog plannen voor het weekend?
@Ready2loveU wat een mooi buikje en wat staat dat rood je goed Hele fijne vakantie!! @Amara he wat sneu ook voor jullie Zou inderdaad maar rustig aan doen vandaag als jullie een feest hebben vanavond!
@Amara wat sneu, O had ook heel erg last van de hoektanden, alsof die er wat langer over doen om goed door te komen. Knuffelen, af en toe een papfles (uiteraard uit de gewone rietjesbeker), neuronen en vsm tandgel hielpen wel. @Ready2loveU have fun! Mooie badpak! Hier doe ik niet aan badkleding Ik vind mijn (post)zwangere lijf niet (meer) mooi. Aan leuke korte jurkjes doe ik dan weer wel. Wat zijn jullie plannen vandaag? Hier wacht ik op een was die bijna klaar is, dan even ophangen en dan gaan we met zijn drietjes ff naar de stad. Wat flaneren, nu is het nog rustig en niet zo heet. Vanmiddag verder met de bijkeuken. 1 wand is al geschilderd. Anderen moeten nog geschuurd worden na het egaliseren.
Ook hier vandaag alweer 19 weken! Merken jullie trouwens ook dat jullie neus zo verstopt zit en dat wanneer je snuit, hier wat bloed bij zit? Onwijze hooikoorts zal ook niet helpen..
Hier neus ook al weken verstopt! Zeker als ik ga liggen. Zo vervelend! Wij gaan lekker rondje Posbank fietsen met de hond Zo mooi altijd daar! Gister ronde Nationaal park de Hoge Veluwe gehad. Bijna 50 km gefietst (elektrische fietsen mee dat dan weer wel )
@Ready2loveU Mooi badpak en leuk prijsje Veel plezier op vakantie! Hier een beetje uitrusten van een week werken. Vriend is aan het klussen. Morgen een babyshower van een ander. Rustig aan allemaal. Nog 4 weekjes tot de vakantie
@Amara wat vervelend voor je zoon! Ik heb de kinderen hier altijd maar een zetpil gegeven... Ik moet zeggen dat de oudste altijd zooooo veel last van alle doorkomende tanden. En de jongste die had de hoektanden al met 6 maanden Ik dacht dat dat altijd later kwam? De jongste had blijkbaar ook niet heel veel last, of ze toont het niet...... Raar hoe er eigenlijk zo verschil kan zitten tussen kinderen. Nou is mijn oudste altijd lastig geweest.. met alles huilen.. om alles ziek zijn.. als baby al direct handen vol.. die jongste is een feest Zo'n makkelijk kind... Ik hoop dat de derde zomenteen wat lijkt op de tweede wat betreft dat makkelijke.. Hier geen specifieke plannen dit weekend. Ben net terug van de markt en de winkels. Straks de zon op zijn sterkst en dan zit ik lekker thuis. Boodschappen al binnen