Mijn neus bloed ook en ben ook verkouden. Hier helaas weer aan het werk en manlief ook. Morgen en maandag saampjes vrij en oudste kind is 2 weken bij zijn papa. Dus even de tijd om echt saampjes wat dingen te ondernemen.
Hier zal er dit weekend niet veel gedaan worden, dochter ziek en vriend werken. Ik moet wat rustiger aan doen want het schuifelen wegens bekkenpijn is hier weer begonnen. Zal eens kijken voor een goed boek Emke heeft vorige maand twee tanden (ik denk 2 kiezen) bijgekregen en bijna niets van gemerkt, ze kwijlde wat meer maar verder niet echt aandacht aan besteed en dan plots zag ik ze zitten Haar eerste 2 tanden kreeg ze toen ze 10 maanden was, haar volgende twee op 14 maanden en op 15 maanden dus die twee kiezen. Vorig weekend dacht ik dat er weer twee doorkwamen (diaree en verhoging), maar het ziet er nog hetzelfde uit als voordien. Het leed dat tandjes heet
@Blijeitje198 oooo wat ben ik jaloers! De Veluwe is zo mooi! Ik zeg altijd als ik ooit de jackpot win en ik hoef niet meer te werken dan zou ik een huis in deze omgeving kopen aan het bos/hei. Zal dus nooit gebeuren maar idee is wel fantastisch!
Sterkte met alle doorkomende tandjes! Ik heb vandaag t geboorte pakje gekocht in de sale van een veel te dure kinderwinkel
Hier ook bloed bij het snuiten. Gelukkig heb ik nu een goed werkende neusspray tegen de hooikoorts, daarvoor waren het nog tweemaal daags complete bloedneuzen
@Nina Sanders is de stokke tripp trapp normaal 189/199 euro overal?? Bijna alle internetwinkels hanteren op dit moment de 168 prijs namelijk.
moest even google-en hoe dat ding eruit ziet. Maar daar staan er altijd wel 2 of 3 van in de kringloopwinkels hier voor een klein prijsje à 12,50 ...
Kan me bijna niet voorstellen dat dat de echte stokke stoelen zijn. Via mp betaal je er namelijk nog vaak 80 a 100eu voor.
Dames.. ik ga hier toch niet in discussie over wat ik wel en niet zie bij de kringloopwinkel.. Jammer dat er in jou regio dit aanbod ontbreekt. Toch is het bij de kringloopwinkels in onze regio zo. Ik heb nogmaals gekeken maar het zijn werkelijk die stoelen(!). Ik snap ook nooit dat mensen alles nieuw kopen voor veel geld. ((Nu hebben wij natuurlijk maar een kleine portemonnee, en ik word ook handig in dit soort bestedingen)). Bij de groep kringloopwinkels in onze regio vind je heel veel mooi en goed spul voor kleine prijzen. Vaak zijn er ladingen NIEUWE spullen van winkels en groothandels, met originele prijskaartjes er nog aan. Dat kunnen kledingstukken zijn voor alle leeftijden en alle geslachten, van bijv. merken als H&M, Miss Etam, Zara, River Island... Het kunnen ook meubels zijn. Wij hebben een jaartje terug ongeveer nog een compleet nieuwe 2-zits én 3-zits bank (bij elkaar horende set) gekocht bij de kringloopwinkel, van ECHT leder, en nog helemaal NIEUW! voor 100 euro... Je moet wel vaak langskomen, en goed kijken, dan weet je ong. wat er staat, en als er nou net een lading binnenkomt met kleding of meubels of net iets waar jij naar op zoek bent, dan heb je geluk dat je er meteen met je neus bovenop staat.
Ja je moet idd vaak langs gaan om in de gaten te houden wat er binnenkomt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit kom. Maar wel als ik een bepaald meubelstuk zoek dat er zelf willen opknappen. Zo heb ik een brocante buikkast hier staan (25€!) op mijn slaapkamer en hebben wij onze commode van O ook bij de kringloop gekocht: teakhout met handgekerfde bloemen erin. Zó mooi, maar die hebben we wel zelf helemaal opgeknapt. Persoonlijk zou ik dan weer nooit kleding kopen bij de kringloop, zeker geen onderkleding. Dat wil niet zeggen dat ik erg veel waarde hecht aan merken: veel van wat ik in de kast heb hangen komt van de h&m en heb ik in de sale gescoord. Sommige goede basics (werkblousen voor kantoor) van de Zara en jeans wissel ik af: de exemplaren voor thuis vaak ook van de h&m, maar ik investeer zo nu en dan wel in een jeans die naar mijn mening perfect moet zitten, bij mij is dit meestal Calvin Klein. Hier ga ik dan rustig een half jaar naar op zoek en ik heb er nu ook maar 2 van in de kast hangen. Verder houd ik niet zo van shoppen, althans kleding dan he.. Online shoppen, zeker voor ons nieuwe huis, vind ik heerlijk!
Dames, wat gaan jullie doen mbt. het kraambezoek? Doen jullie alles in de kraamweek zelf, of juist eerst een weekje rust en daarna kraamvisite op afspraak? Of doen jullie een soort kraamborrel/feest op één middag? Ik twijfel even wat ik moet doen dit keer....
In de kraamweek enkel naaste familie (broers en zussen, ouders). Max 2x per dag en 1 visite in de ochtend en 1 in de middag. Ikzelf ben hier heel strikt in en wil ook niet dat visite uren blijft hangen. Puur omdat ik juist in de week, de enige weer waarin mijn man ook vrij is, rust wil en aan ons nieuwe gezin wil wennen. Vrienden, collega etc etc wachten maar gewoon even en spreken we gewoon later af. Ik wil ook geen bezoek op de dag van de geboorte zelf. O is om 16u geboren, daarna ff in ziekenhuis gebleven omdat ik flauw viel, rond 21u thuis.. moet er niet aan denken dan nog ouders te hebben die komen. Neen, die kwamen lekker de volgende middag(!) even. als het aan mijn moeder lag stond ze de volgende ochtend om 9u al op de stoep voor de hele ochtend, maar daar heb ik voor de geboorte al afspraken over gemaakt. Moet er niet aan denken
Wij hebben het geboortekaartje definitief gekozen! Zó happy mee! Hier ga ik nog even eten voor O portioneren en invriezen voor volgende week (ik gebruik nog steeds de Philips baby food maker (ik heb de 2 in 1), dus stomen én blenden). Geweldig ding. Hij eet volgende week (per bereiding maak ik 2 porties): 1) rundervink, aardappel, bloemkool 2) tilapia, erwten, wortelen, rijst en wat kerriesaus wat ik van ons eten heb bewaard 3) kip, broccoli, aardappel en een mespuntje boter om het wat smeuïger te maken: en ik denk dat ik er nog een klein lepeltje smeerkaas doorheen doe zodat hij nog een beetje zout binnenkrijgt
@Nina Sanders haha, ik moest lachen toen je zei 'Ik moet er niet aan denken om bezoek op de dag van de geboorte zelf te hebben'. Het eerste kind is om 6u00 geboren, na een zware thuisbevalling... de eerste 'kijkers', waaronder een buurvrouw, waren er al om 8u30 gelijk met de kraamhulp.. Niet zo leuk.. Het tweed kind is om 2u30 geboren, die thuisbevalling ging vrij vlot en makkelijk, en mijn moeder was er al om 4u30 om te komen kijken... !! ... Later die dag was ik erg vermoeid, omdat ik ook die nacht niet geslapen had natuurlijk, en ik was inderdaad niet zo blij dat er die middag nog meer visite kwam.. ...