Poeee wat een activiteit! Hier is alles nog in diepe rust... ja okee, ik ben wakker vanaf half 7 (en nog steeds moe) maar heb ook (nog) geen kinderen. Na het verplichte plasje kruip ik dus gewoon terug in bed
Haha wat een activiteit! Ik hoop niet per de op een jongen, vond de kleur bij mijn profielfoto passen
Lekker bezig @Nina Sanders. Hier lig ik nog op bed. Heb het grote geluk dat ik een dochter heb die van uitslapen heb.
Dames, hier is het over en uit, hele nacht krampen gehad en net een inimini tuurstreepje op de test nog maar. Dus het is nu weer wachten op de bloeding. Verloopt precies hetzelfde als in januari. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe. Liefs!!!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november ♡ 16 november Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend Rian89 - 29 (Oh bijna 30) - 3e kindje - onbekend Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend 17 November BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend 18 november Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 19 november Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 20 november Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend 21 november Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing 22 november Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend 23 november Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november ---------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)| onbekend (11) ---------------------------------------------------- Afspraken 21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog 21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken 27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli 28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn 1 april - aaav - echo 1 april - mamabella12- echo + intake 4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog 4 april - Noa1987 - echo 5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige 9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige 10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog 10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige 11 april - Noa1987 - intake 17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige 23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Oh wat een verdriet! Sterkte met het verwerken ervan. Je mag altijd hier kletsen als je je ei kwijt wil! Denk aan je!
Besloten ook even een time-out te nemen van het forum, kan het even niet hebben allemaal. Even loslaten maar...
@Wens84 wat fijn dat je buik vandaag iets rustieer lijkt. Hopenlijk blijven de krampen weg vanaf nu! @Nina Sanders goed bezig op zondagochtend! Hier een ziek zoontje dus helaas ook al wat wasjes moeten draaien ik had gister een meidendag en Ohhh wat was het moeilijk om m'n mond te houden! Gelukkig nog 'maar' 1 maand en 2 dagen tot de eerste echo
@Ready2loveU en??? Nog getest vanmorgen? Ik durf nog niet Ik wacht nog een paar dagen. Als ik nu test en er staat geen 3 plus zou ik me direct nog meer zorgen maken na die krampen gisteren, terwijl het nog niets zegt. Ik denk dat ik probeer uit te stellen naar volgend weekend. Ben dan ruim 6 weken en dan zou er zeker wel 3 plus moeten staan lijkt me