@Leanneke, @BJlover & @Ready2loveU welkom, en gefeliciteerd! Ik kon vandaag lekker een beetje uitslapen gelukkig.. afgelopen dagen steeds vroeg wakker omdat ik moet plassen.. normaal ben ik echt koningin van het ophouden maar dat gaat nu echt niet meer!
Nee ik durfde niet haha. Ik heb zaterdag cd15 voor het laatst sex gehad en zit nu op dag 37 dus dacht...dadelijk is het net niet en dan ga ik ook stressen. Morgen 5w3, misschien dat ik het dan durf haha en anders weer dinsdag, precies een week na de 2-3 van cb haha. Vandaag wel volop misselijk en vermoeid en boobies doen pijn dus daar ben ik, hoe gek het ook klinkt, reuze blij mee haha.
Hallo dames! Ik durf me nog niet op de lijst te zetten en weet ook geen uitgerekende datum, maar wil me wel ff melden ook omdat ik graag al wel meelees en mee wil reageren soms als dat mag. Ik had vorige week dinsdag een positieve test, en denk dat ik toen een week of 4 was. Ben alleen bekend met pcos en vorige menstruatie was begin januari dus weet geen nod datum oid Zoontje is ook met hormoon spuiten verwekt en we zouden pas na de zomer weer terug gaan naar het ziekenhuis. Totaal dus niet verwacht maar zeer zeker heeeeeel gewenst Alleen heb ik nu al weer een paar keer helder rood bloed verloren Was bij zoontje ook dus het hoeft niets te betekenen maar ja... Vandaar ook dat ik nog niet echt op de lijst durf
Ik ben opgelucht!!! . Bloedwaarden waren mooi gestegen naar 3200 in nog geen 24u tijd. Echo zag er goed uit. Zag duidelijk een vruchtzakje, en leek al een klein ringetje in te zitten. Paste mooi bij de 5wkn. Afspraak van donderdag blijft iig staan, hopelijk zien we dan weer meer .
@Ready2loveU hahaha ik snap het hoor @Rian89 oh wat een goed en fijn nieuws zeg! En super dat je donderdag weer een echo hebt @Friesje203 welkom en gefeliciteerd! Heb je wel al een afspraak staan voor een echo?
Pfff die echo hier voor over 3 weekn lijkt nog een eeuwigheid te duren!!!!! Vandaag voel ik niks. Alleen vermoeid (ik ben elke ochtend vroeg wakker). Ik wil de CL digitale volg. week za doen. Dan ben ik 5+2. Dan zou hij toch wel 3+ aan moeten geven???
3 weken duren lang dan he. Hier nog 2 en halve week voor het zover is. Konden we de tijd maar even vooruit zetten Zag laatst dat ik bij mijn vorige zwangerschap met 6 en halve week al een echo had. Maar toen was het pas de eerste ronde en hadden we geen idee van ei of iets. Nog maar even geduldig zijn haha Ala het goed is zou die dan wel 3+ moeten aangeven maar ik durf het nog niet aan morgenochtend ik teste ook pas iets later positief natuurlijk dus ik ga proberen paar dagen te wachten nog
Ik moet nog 2 weken wachten.. vind het ook nog veel te ver weg! Ik wild eigenlijk woensdag nog een cb doen...maar denk dat ik wacht tot vrijdag. Dan ben ik 5 weken en 5 dagen.. dan moet er toch wel 3+ staan!
@Amara wat knap dat je je mond kon houden op de meidendag! @Rian89 fijn! hopelijk heb je er nu wat meer vertrouwen in. Hier inmiddels 5 weken en 5 dagen (als ik uitga van de echo dan precies 6 weken) en ik voel me goed. Heb wel de laatste dagen last van veel afscheiding, met name bij het afvegen en last van mijn borsten en af en toe veel boeren en scheetjes. Verder nog steeds buiten adem en 's avonds moe en snel geprikkeld. Ben niet echt misselijk, heel soms een vlaag van wagenziekte. Wat ik me afvraag: wie van jullie heeft er ook totaal geen zin in seks? Ik ben normaal wel welwillend, maar nu denk ik er 0 keer per dag aan. Vind het ook lullig (gepast woord) voor mijn vriend...
Seks, gatver nee.. maar ik gebruik utrogestan bollen. De omhulsels lossen niet op en komen als een soort vette, zalvige substantie weer naar buiten. Dus seks? Nee bedankt!
Vorige keer had ik met zoontje trouwens een 3+ met 5+1. Maar ik kijk wel even, ik denk dat ik anders wacht tot volgende week zondag ofzo.. dan ben ik 5+3.
Over 2 dagen verspringt mijn plaatje! Oh sorry. Maar ik heb zo lang gewacht op die positieve test (sowieso vond ik het traject nu stukken zwaarder (en langer en intensiever, want andere behandeling) dus ik ben gewoon extreem blij en voorbereid op alles..
Ja, ik kan weer rustig ademhalen . Seks??? Wat is dat??? . Hier ook totaal geen zin in (Dat was rond de eisprong wel anders, hahaha). Maar ben savonds ook gewoon echt zó moe!! Hopelijk word dat ook snel weer beter . Verder liggen we qua symptomen ook lekker op 1 lijn! Haha.
Grappig dat we toch allemaal Die 3+ willen zien op de clearblue.. Vrijdag had ik een hcg van 1800, dus ik durfde hem gister wel te doen. Weet niet of ik hem had gedaan als ik die waarde niet wist. Maarre, vaak ben je te bang!!!!
Ja 2 april gelukkig al! Omdat ik pcos heb en zoontje uit de mmm komt mocht ik met 6-7 weken al. Schatting is dat ik dan zoiets ben.