Ja hoor. Ik heb graag sex. Vanmorgen voor het eerst sinds dat we het weten. Vond het even spannend. Maar heb er heerlijk van genoten en nergens last van gehad. Dus zolang het lukt ga ik er lekker van genieten.
Hier is seks ook (nog) geen probleem! Ook vanmorgen weer voor het eerst, wel spannend en ook wat gevoeliger allemaal, maar nog geen last van verlaagd libido gelukkig. Ik heb wel heel veel moeite met mijn mond dichthouden! Dit weekend een verjaardag bij mijn moeder en een bij mijn schoonvader... en dan maar bedenken waarom ik mijn gebruikelijke wijntje nu ineens niet meer hoef...
Wanneer gaan jullie het bekend maken? Ik heb het vrijdag aan mijn beste vriendin verteld. Onze ouders vertellen we het na de echo, als die goed is. Bij ons weten ook veel mensen dat we er mee bezig zijn door de spoedoperatie van bbz. Ouders leven allemaal heel erg mee en ik denk dat het me oplucht het tegen mensen te kunnen zeggen. Andere familie, vrienden en collegas wachten we nog mee tot 12wk. Hebben jullie een leuke manier hoe jullie het gaan vertellen?
Mijn libido is over het algemeen al niet enorm maar nu met telkens krampen, rommelende darmen en flink vermoeid hoeft het van mij nog even niet Komt wel weer en hoop voor mijn man dat het niet te lang duurt
Leuk! Wij gaan het na de echo (4 april) eerst vertellen aan onze dochter doordat ze iets moet voorlezen van "Hoera, ik wordt grote zus" dat willen we dan ook filmen. Als zij het weet gaan we bij mijn moeder en man langs. Daarna naar schoonmoeder zwager en schoonzus. En daarna mijn vader. Denk dat ik mijn dochter sowieso een shirt aan wil doen met een leuke tekst onder haar vest. En denk dat ik haar dan voor iedereen een tekening laat maken waaruit blijkt dat er iets onderweg is en dan kijken hoelang het duurt voordat ze het doorhebben als hun het weten gaan we verdere familie en vrienden inlichten als we ze zien. Wij zijn op 10 mei 20 jaar samen dus wil dan iets op fb plaatsen erover dat iedereen het dan mag weten. Zou dan ongeveer 13 weken zijn
Hier nog niet over nagedacht. Na een goede 7w echo vertellen we het wel onze ouders, want die weten van het traject af. De rest krijgt het echt pas na de 12 wk te horen!
Iedereen met die Cb bezig hihi. Snap het wel hoor. Libido is hier nog gewoon aanwezig. Vorige zwangerschap bleef die ik gewoon nog hoog, maar moesten we op een gegeven moment andere maniertjes zoeken die voor mij prettig waren. Hier weten al best wat mensen het. Mijn beste vriendin, maar ja die stuurde mijn vriend een bericht dat ze had gedroomd dat ik zwanger was. Dus toen haar gebeld. Mijn schoonouders en schoonzusje en haar vriend weten het nu en een goede vriend van mijn vriend weet het
Ja wij vinden dat fijn. Ook als het mis gaat wil ik er over kunnen praten met de mensen dicht om me heen. Vooral omdat ik ook bij de gyn loop voor de HPV virus en pap2.
Wij gaan het pas vertellen na de 12 weken. Aan m'n moeder waarschijnlijk wel na de eerste echo. Maar ik vind het ook rottig omdat we dan misschien wel weer moeten vertellen dat het weer mis is. Overigens weet m'n familie en m'n schoonfamilie over ons traject. Banner durf ik nog niet te nemen. Ben als de dood dat ik die over paar weken weer weg kan halen.
Wij hebben t al wel verteld aan wat mensen. Ik ben heel open en eerlijk dus vertel het nu gewoon als ik mensen zie. Mijn ouders en schoonouders weten het, mijn zusje en mijn beste vriendinnen. Ze weten ook van de miskramen en ik vind het wel fijn om te delen. Alleen op mijn werk weet niemand het. Daar wil ik wachten tot de 9 weken echo.
Hier blijft het nog even ons geheimpje tot na bezoek aan de verloskundige. Als we zo lang onze snavels kunnen houden Ik zie het nog wel gebeuren dat mensen iets door gaan krijgen, maar dat zien we dan wel weer Manier waarop hebben we nog niet over nagedacht. We zijn beiden nogal nuchter dus ik denk dat het gewoon een blijde mededeling wordt
Hier hoop ik t stil te houden tot de eerste echo rond 8 weken, dan vertellen we t ouders, zussen van mijn man en onze beste vrienden. Als mn vorige zwangerschappen een graadmeter zijn kan ik met al 2 kids alle hulp gebruiken als ik straks weer zo beroerd ben. Vond tijdens t opruimen vandaag nog 2 ovu testen in de kast. Heb nog maar een laatste x in een potje geplast haha!
@Nina Sanders tot wanneer gebruik jij de utrogestan? wij houden het geheim tot in ieder geval 12 weken. alleen mijn moeder vertel ik het waarschijnlijk iets eerder met 8/9 weken.