Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    oh en de manier waarop weet ik nog niet. leuk dat sommigen er al aan het nadenken zijn. kom maar op met de leuke ideeën :D

Wens84 vindt dit leuk.
  2. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Hi Meiden,

Afgelopen dagen rustig meegelezen nadat ik zaterdag ochtend op 17 dpi een knal test had. Ik zou me dan ook graag aansluiten.

Eerst dagen uitgesteld om te kijken of ik toch niet ongesteld werd liever dat dan eerder een negatieve test. Mn man geloofde er niks van en moest de handleiding nog 3 x lezen maar toen hij besefte dat het raak was. Een grote glimlach en tranen in zijn ogen. Het zei dringt nog niet helemaal door bij hem en is nu langzaam aan het landen. Het liefste zou ik al beginnen met shoppen enzo maar ik wacht even af tot zijn hoofd het beseft en er een goede echo hebben :)

Wij willen het geslacht niet weten, met name ik maar mn man gaat er in mee :)

Hopelijk krijgen we de echo in de week van 8 april. Ik ben dan jarig en dan gaan we het gelijk vertellen. Mijn ouders en wij moeten wisselen van huis. (We wonen in een dubbel huis en zouden volgend jaar gaan verhuizen of als ik zwanger zou raken) die krijgen dus een verhuisdoos en kijken of ze de hint snappen. Met erin een ktuselpakken voor een schommelpaard voor mn vader en een rode bol wol voor mn moeder. Die was ooit begonnen met wat te breien toen ze zwanger was van mij. Maar tegen de tijd dat ze bijna klaar was was ik te groot en ze heeft het al die jaren bewaard. Dus kan ze t nu alsnog afmaken :)

Voor mn schoonouders en broertje hebben we u lammetjes en kuikentjes van chocolade die ze voor de Pasen hebben bij bakker verkopen. Kijken of daarmee de hint aan komt en daarna volgen hint cadeautjes, weer een bouwpakket voor schoonpapa en de andere moeten we nog bedenken.

Hopelijk heb ik wel dan de echo want na al.jullie verhalen over lege zakjes ben ik iets zenuwachtiger geworden. Nooit geweten dat dit zo werkte. Dit is onze 4de ronde en ik wist 3 dagen na de dpo dat t raak zat door het nachtelijk wakker liggen en dat mn afscheiding niet af nam. Tel daar langzaam pijnlijke borsten en misselijk gevoel bij op die beide erg toenemen en je bent er wel. Zag alleen dat de verloskundige hier altijd tussen 8 en 10 weken de eerste afspraak pas doen. Dus straks bellen en hopen dat ik dr 8ste werk mag.

Sorry voor het lange verhaal maar probeer gelijk antwoord te geven op alle langsgekomen vragen:) oja, mijn libodo is ook afgenomen terwijl die normaal toren hoog is en ik elke dag wel wil. Mn man alleen niet dus die vind t lekker rustig.

maryjames, MissMorrow, Ready2loveU en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    @Nvd welkom en gefeliciteerd! Leuke ideeen om het te vertellen

Goedemorgen allemaal :) bah maandag en zo geen zin om te gaan werken.
    Heb me ingehouden en niet getest vanmorgen. Ben ook zo bang dat er nog steeds 1-2 weken op die test komt te staan. Ben er zelf nog niet over uit wanneer ik het wel durf :roflmao: miss bij 12 weken ofzo :rolleyes::roflmao:

Ready2loveU vindt dit leuk.
  4. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    @Nvd hai, welkom en gefeliciteerd! Wauw, jullie zijn al flink aan het hinten geslagen!

Hier ook pas met week 10 een afspraak, dus je bent niet de enige... duurt wel heel lang! o_O

5. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd @Nvd !! Leuke dingen hebben jullie bedacht!!

Hier ook al sinds ik t weet aan t denken en rekenen geweest, vooral tijdens t wakker liggen snachts haha!
    Ik heb de vk nog niet gebeld maar hoop 18 april 1e echo want dan kunnen we t 19 april aan mijn ouders vertellen (die passen op op vrijdag sinds ik afgelopen week ben begonnen met werken) en 1e paasdag viert mijn schoonzus haar verjaardag dus dan is als t goed is de hele familie bij elkaar :D

Wens84 vindt dit leuk.
  6. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Welkom @Nvd en idd leuke ideeën!
    Wij hebben het mijn schoonouders verteld met een foto van ons in Disneyland waar wij naast een Aristocat poseren, met handen als pootjes. Daaronder heb ik in paint twee hartjes erin bewerkt met erop mama en papa. Het lijkt dus of we bordjes vasthouden. Achterin het fotolijstje zit een rompertje verstopt met Baby S.. november 2019. Mn schoonvader zag het meteen en mijn vader zei eerst: wat leuk,en las toen voor mama en papa... haha leuk... en keek mij toen ineens aan en zei: wacht es... huh?! Echt?! En mn vader en moeder moesten toen huilen van blijdschap haha.

Met pasen krijgen mn broer en zus en hun kids t ook te weten middels een brief van de paashaas en een verstopt mandje choco eieren en een cadeautje waar de echo in zit. De kinderen moeten zoeken adhv hints en dan maken we het samen open. Ben heel benieuwd!
    Nog 23 dagen tot de echo pfff duurt lang!

@Wens84 hier ook weer niet durven testen. Morgen ga ik ervoor Dan 5w4

MissMorrow en Wens84 vinden dit leuk.
  7. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Julie hebben ook echt leuke ideeën. @BlauwBloempje we zijn nog niet begonnen net de hints. Dat doen we op mn verjaardag pas. Hopelijk met echo. Kan over een half uur bellen.

Net besloten morgen langs een stoffenwinjel te gaan en wat stofjes uit te zoeken. Beetje, lakens en mandjes enzo wil ik graag zelf maken. Lekker uniek :)

Ben trouwens 21-11 uitgerekend :) dus als iemand me op de lijst kan zetten graag. (34 en geslacht verrassing)

Zijn jullie ook altijd rond 4 uur wakker snachts? Normaal slaap ik wel door maar nu vaak rond 4 een uur wakker en om 6u sowieso klaar met slapen.

Ready2loveU en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook 21-11! Mooie datum! Welkom! Wanneer heb jij voor het laatst getest (of ga je nog testen)? Hier 16dpo voor het laatst en had toen een mooie knaller. Maar vind het lastig om het nu los te laten. Wat als er nu niks meer zit oid, snap je? Ik ga pas dit weekend een cb digitale doen!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kan natuurlijk ook 2 digitale testen halen... :roflmao: Dan doe ik er bijv. woe en zo 1

Ready2loveU, Wens84 en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  10. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Mooi verhaal en welkom!
    Laat je asjeblieft niet afschrikken door de verhalen over miskramen! Het is juist zo mooi om onbezorgd zwanger te kunnen zijn. Geniet!

Ready2loveU en Wens84 vinden dit leuk.
  11. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Yup hier ook stipt om 4:00 wakker!
    Behalve afgelopen nacht, omdat ik heel vroeg ging slapen. Toen werd ik om 2:30 wakker.

12. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    -leeg bericht-

13. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    ♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november

16 november
    Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend
    Rian89 - 29 (Oh bijna 30:eek:) - 3e kindje - onbekend
    Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend
    MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend
    Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend

17 November
    BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend

18 november
    Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend

19 november

Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend
    20 november
    Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend

21 november

Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend
    Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing
    NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing

22 november
    Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend

23 november

Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend
    24 november

25 november

26 november

27 november

28 november

29 november

30 november

----------------------------------------------------

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)| onbekend (11)

Afspraken

21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog
    21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken
    27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli
    28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn
    1 april - aaav - echo
    1 april - mamabella12- echo + intake
    4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog
    4 april - Noa1987 - echo
    5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige
    9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige
    10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog
    10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige
    11 april - Noa1987 - intake
    17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige
    23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.
    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb zojuist 2 digitale besteld haha! met wekenindicator!

BlauwBloempje en Wens84 vinden dit leuk.
  15. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Whahahaha :roflmao::roflmao::roflmao:

16. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    ♡ Uitgerekend: 16 t/m 30 november

16 november
    Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - onbekend
    Rian89 - 29 (Oh bijna 30:eek:) - 3e kindje - onbekend
    Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend/verrassing
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - onbekend
    MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - onbekend
    Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend

17 November
    BlauwBloempje - 37 jaar - 1e kindje - onbekend

18 november

Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - onbekend

19 november

Aaav - 24 jaar - 1e kindje - onbekend
    20 november
    Mamabella12 -28 jaar - 2e kindje - onbekend

21 november

Nina Sanders - nog net 28 jaar - 2e kindje - onbekend
    Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing
    NvD - 34 jaar - 1e kindje - verrassing

22 november
    Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - onbekend

23 november

Amara - 29 jaar - 3e kindje - onbekend
    24 november

25 november

26 november

27 november

28 november

29 november

30 november

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4)| onbekend (12)

Afspraken

21 Maart - Rian89 - echo gynaecoloog
    21 Maart - MissMorrow - echo 6.4 weken
    27 maart - Juffie1990 - echo fertiliteitspoli
    28 maart - Krily - afspraak & hopelijk echo gyn
    1 april - aaav - echo
    1 april - mamabella12- echo + intake
    4 April - Wens84 - echo & intake gynaecoloog
    4 april - Noa1987 - echo
    5 april - Nina Sanders - echo gynaecoloog, misschien overdracht verloskundige
    9 april - Rian89 - echo & intake verloskundige
    10 april - MissMorrow - echo 9.3 weken + gesprek gynaecoloog
    10 april - Ready2LoveU - echo & intake verloskundige
    11 april - Noa1987 - intake
    17 april - BlauwBloempje - intake verloskundige
    23 april - Ready2LoveU - intake POP-poli MMC

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.
    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

17. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Haha, bekend gevoel! :roflmao:
    Ik zou ook het liefst op elk gewenst moment even naar binnen willen kijken, checken of alles nog goed gaat... :rolleyes:

Dus ik heb gewoon nog twee cb (de gewone) gehaald, kan ik de komende weekenden nog ff checken :o:

MissMorrow vindt dit leuk.
  18. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    @Nina Sanders ja 21-11 al zei de verloskundige net dat ik 4 weken en 6 dagen ben. Dat zijn er 2 meer dan ik dacht. Dus kans dat het naar 19-11 schuift.

Zaterdag eerste en laatste test gedaan met dacht ik 17 dpo kan dus ook 19 zijn. Ik was eigenlijk niet van plan nog eens te testen. Tot dit forum wist ik niet eens van een leeg zakje of of dat soort dingen. Zolang ik me zwanger voel, en geen bloed zie ga ik ervan uit dat het allemaal goed gaat. Zeker als de kans groter is op dat het goed gaat dan niet.

9-4 de eerste echo dan is het pas echt duidelijk. Gelukkig is deze week helemaal vol gepland en de andere dagen vul ik wel met werk, knutselen voor de baby en wat leuke dingen :)

@MissMorrow Ik zal me inderdaad proberen niet te hard af te laten schrikken. Daarom ga ik ook geen andere tests meer doen en genieten van alle boeren en oprispingen haha

Wens84 en Ready2loveU vinden dit leuk.
  19. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Rian89, mom2be21 en MissMorrow vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook wel drukke week. Do een deadline, een dag later ben ik jarig maar ga ik poetsen in het nieuwe huis en vanaf komend weekend: INPAKKEN!!!!!!!!!!
    Whoeuiiiii, volg week nieuwe keuken en eind volg week verhuizen we echt over. Zo'n zin om in ons mooie nieuwe huisje te zitten!

Wens84 en mom2be21 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina