Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd uiteraard @Wens84 he wat rottig zo die onzekerheid! Ben ook benieuwd hoe het nu is! @Nina Sanders yes das duidelijk!
Pfff...er komen zo langzaam symptomen bij. Mega honger...ik hoor niet bij de groep die niets door de keel krijgt, op bepaalde momenten krijg ik honger en dan moet ik ook echt eten. Bij vlagen wat duizelig/misselijk en ben nu ook vroeg moe. En...ik heb een gigantische steenpuist op mijn bovenbeen.
@Wens84; he wat balen.. hopelijk maak je gewoon laat hcg aan. Heb je de HA nog gesproken? @Nina Sanders; yes dat ziet er goed uit! Hier al een aantal dagen geen kwaaltjes, op slecht slapen na! Maar dat had ik de vorige keer ook bijna niet, ik vergeet af en toe bijna dat ik zwanger ben haha
Jep, ik stop nu met testen. Meer kan ik er toch niet uit halen. Ik twijfel nog of ik weer mee wil doen met mvm.
Eerste x lukte het logistiek prima maar nu werk ik fulltime buitenshuis en ik weet niet of het dan zo handig is om in die stinkkannen te piesen Maar die omslagdoek is wel heeeeeeeel fijn!
Hahaha ja die omslagdoek is heerlijk. Die heb ik dus we gekregen in november . Daarvoor hoef ik niet mee te doen haha. Ze vertelden toen wel dat er een overschot aan HCG was! En dat je in plaats van 2 kratjes maar 1 kreeg. En je echt niet alle urine hoefde op te vangen.
Ja ik misschien ook wel! Heb alleen ook een ontzettend nieuwsgierige buurvrouw...... dat staat me ook een beetje tegen, ook al laat ik het achter ophalen. Hoe voel jij je nu? Ben je er rustig onder?