Uitgerekend 16 t/m 30 november

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rian89, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Na de eerste goede echo (met 7 weken en 1 dag) aan ouders. De rest wacht lekker tot de 12 weken ;) (mijn beste vriendin die precies 10 wk verder zwanger is dan ik weet het ook, want die wist ook van het traject af)

Rian89 vindt dit leuk.
  2. Juffie1990

Juffie1990 Bekend lid

28 dec 2017
    507
    545
    93
    Vrouw
    Juf
    Ow jij ook? Ik heb ook steeds last daarvan, vooral in de ochtend. Daarna trekt het weg. Word er heel onzeker van. Zal er wel bij horen.

3. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Wij willen het eerst aan ons dochtertje vertellen maar die gaat het vast meteen rondvertellen, dus ik denk dat we het pas met 12 weken vertellen. Misschien dat we het toch na de eerste echo vertellen, maar ik ben zo bang dat het dan nog mis gaat en wij haar dat slechte nieuws moeten vertellen. Ons zoontje is nog te klein om het te snappen gelukkig.

Het liefst zou ik het vandaag al iedereen vertellen:oops:

Rian89 vindt dit leuk.
  4. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Ik vind het helemaal niet leuk dat sommige van jullie ook krampen hebben, maar ergens stelt me dat wel gerust:oops:

5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    mom2be21 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik wil het ook zoooo graag vertellen!!! Maar wil het aan onze ouders vertellen met de jongens.. Dus dan moeten we evt nog even wachten, anders weet iedereen het binnenkort al :rolleyes:.

Begin mei geef ik een feestje, omdat ik dan 30 :)eek:) ben! (Eind april jarig).
    Dus zou leuk zijn om het dan aan alle vrienden te vertellen!

Het stomme alleen.... Ik wou iets speciaals doen met mn verjaardag, omdat ik dus 30 wordt. Dus het word een tuinfeest met een cocktailbar! (Serieus op maandag avond doorgesproken, en dat daarna positieve test...:rolleyes:)
    Dus er moeten wel een paar alcoholvrije cocktails op de kaart! Hahaha.

7. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Nog maar 243,75uur tot mn eerste echoo_O ofwel precies 3 weken, 3 uur en 3 kwartier... zucht dat duurt echt verrektes lang. Zit iedere keer te denken.. zal ik bellen of ze de vrijdag ervoor al kunnen? 5 dagen eerder en dan precies 8 weken...of toch wachten. Hoe verder hoe beter want dan ben ik verder én nog steeds een goede echo!

Vind het zo spannend. Mn borsten doen wel pijn als ik erop druk maar verder behalve enorme honger en weinig geduld voor de 16 gillende peuters op het werk, weinig klachten. Maakt het spannend:oops:

Wat zouden jullie doen?
    Bellen en dan 5 april ipv 10 april echo (8w ipv 8w5d) of toch laten staan?

8. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Bij mij weten mijn ouders en zus het al vanaf de positieve test haha!
    Maar dat komt ook omdat ze heel erg betrokken waren bij mijn mk.
    En omdat mijn zus vlak na mijn mk ook erachter kwam dat zij zwanger was na heel lang proberen. Ik wilde het daardoor heel graag met haar delen.

mom2be21 vindt dit leuk.
  9. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die 12 weken termijn een beetje "achterhaald" vind. Je moet het vertellen aan wie je wilt wanneer jij je daar goed bij voelt. Of dat nu na een positieve test is of pas na de 20 weken echo is aan jou!

Wij hebben bij de eerste het geheim gehouden tot een week of 11 omdat dat zo "hoorde" en daar heb ik zo'n spijt van. Was beroerd vanaf week 6 en had alle hulp en afleiding kunnen gebruiken! Bij de 2e verteld na de vroege echo (rond 8 weken) en dat is zo veel beter bevallen. Wel alleen de mensen die echt dichtbij ons staan en pas later aan de "grote klok" :)

MissMorrow, Amara en Noa1987 vinden dit leuk.
  10. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Nou op werk is het ook bekend. We hadden net een borrel en er ging een plateau met hapjes rond. Dus in discreet aan de cateraar: welke hapjes bevatten rauw vlees of vis. Dus hij legt het uit en ik ga weer terug naar mijn collega’s.

Komt die cateraar na 15 minuten met een schaal andere hapjes (sushi) roept ‘ie keihard: “deze mag jij niet hebben, het is RAUWE zalm.”

Gelukkig had maar één vrouwelijke collega het door. De mannen boeit zulke dingen niet haha.

11. Juffie1990

Juffie1990 Bekend lid

28 dec 2017
    507
    545
    93
    Vrouw
    Juf
    Oww zo stom.. sommige mensen!! Zei je collega er iets over?
    Ik ging van de week uit eten met me vriend en me vader want we gingnen naar een voorstelling. Na me bestelling liep ik nog naar die vrouw om te vragen of ze me vlees extra wilde doorbakken. Toen ze het eten kwam brengen zei ze heel hard.. de burger doorgebakken? Wie had dat besteld?
    Gelukkig had me vader niks door.. beetje stom als hij het zo te weten was gekomen

12. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Pfff daar kwam je goed mee weg.
    Mijn collega zei niets, maar fluisterden later “gefeliciteerd”

13. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aii @MissMorrow dat is wel een beetje jammer zeg! Gelukkig viel de "schade" mee

14. Juffie1990

Juffie1990 Bekend lid

28 dec 2017
    507
    545
    93
    Vrouw
    Juf
    Ik heb zo een opgeblazen gevoel al de hele dag. Voel me er helemaal belabberd door. Heel veel boeren en misselijk. Vanmiddag zelfs even op bed gelegen. Dan is zo eeb woensdag middag vrij wel even lekker! Hoe is het met jullie symptomen?

15. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Zijn je zus en jij dan nu tegelijk zwanger? Dat is wel super leuk!

16. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Heerlijk zo een vrije middag als je je zo belabberd voelt, hopenlijk voel je je snel wat beter.

Mijn darmen zijn echt van slag, rommelende buik de hele dag door en vooral heel erg opgeblazen, ik lijk wel 14 weken zwanger ipv 4.
    Verder buikkrampen en sommige dagen migraine. Buiten dat gelukkig geen kwaaltjes.

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook opgeblazen maar verder voel ik me goed!
    Ik probeer ook s avonds echt mijn rust te pakken. Om 20.30 (streven van 20u lukt nooit!) ga ik zitten op de bank en doe ik NIKS meer. Rond 21.30/22u ga ik naar bed zodat ik 8u slaap pak. Dit probeer ik maar lukt niet altijd. 6 uurtjes slapen lukt me nu gewoon niet. Dan ben ik kaputt!

18. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja klopt! Zij is nu 12 weken. Inderdaad heel leuk om samen te delen!

19. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hier is het met de kwaaltjes wel oke. Af en toe een vlaag misselijk, voor als ik iets ruik.
    Ook inderdaad opgeblazen en nog steeds wat last van krampen in mn onderbuik. En vandaag een hele drukke dag gehad en dan heb ik toch wel wat last van mn rug.

20. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ow handig.

Ik kreeg als tip de app zwangerhap. Daar staan allemaal etenswaren wat je wel of niet mag hebben.

Deel Deze Pagina