Hier alleen af en toe wat flauw. En af en toe een rare smaak in mijn mond. Beetje metaal/haring achtig. Heel apart.
Hier smiddags misselijk. Als ik iets langer niets heb gegeten komt dat met vlagen. Soms wat krampjes en wat sneller buiten adem!
Zooo, huis versierd, cadeaus staan klaar. Morgen word mijn jongste 3 jaar! (Kan nog rijmen ook nog). En nu begint de spanning toch wel te komen voor de echo morgen.
Hier valt het mee, vandaar dat ik ook even stil ben wel wat sneller buiten adem en snel moe. Soms een beetje opgeblazen, maar dat heb ik ook met mijn maandelijkse periode dus ik weet inmiddels hoe dat werkt, haha. Gewoon rustig aan doen en wat vaker kleine beetjes eten, dan komt het wel goed. Boeren doe ik ook veel... beetje vervelend wel. En mijn boobs krijgen een beetje last van de zwaartekracht. Geen pijn ofzo maar ff zo’n zwaar gevoel als ik me ‘s avonds omkleed.
O ja en soort steken/verkramping nou ja wat t ook mag zijn van mn liezen tot net boven heupbotjes bij uitrekken of een iets grotere beweging maken. Heb ik normaal ook niet.
Hier gaan we het ook met 8 weken na de echo vertellen aan onze ouders en broers en zussen. Kan niet wachten op hun reacties!!! Qua symptomen valt het mee. Soms wat krampjes, ietsje last van mn onderrug en met vlagen misselijk maar krijg het goed weg met elke 2 uur iets eten en veel drinken. Geuren zijn veel sterker maar geven geen extra misselijkheid (tenzij iemand uit zn bek meurt ofzo haha) wel alle chemische luchtjes laten me heel akelig voelen. Zoals toiletverfrissers enzo. Ik wil wel mee doen met mvm maar pas als mn ouders t weten. We wonen naast elkaar de anders komen ze er dan misschien al achter. Qua uit eten gaan kies ik nu steeds de vegetarische variant of iets heel erg goed doorbakken zoals stoofvlees. Heb deze hele week cursus en ga dus elke avond uit eten met collega's. Gisteren gedupt over de zalm maar was te bang dat ze dan misschien een opmerking zouden maken over het extra doorbakken dus dacht kies wel iets wat altijd goed gaat. Is en die steken bij plots uitrekken herken ik ook heel erg. Net als wat hevigere krampen na een uitgebreid toilet bezoek. Dan lijkt het wel of mn baarmoeder gelijk oprekt en ruimte claimt.
@Rian89 gefeliciteerd met je zoontje! Maak er een mooie dag van en houd ons op de hoogte! @mom2be21 ik ben het helemaal met je eens. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ontzettend last van moodswings en stress dus ik vertelde het mijn manager na 5.3 weken. Hij vroeg: waarom vertel je me dit? Ik zei dat ik soms gewoon niet aan werken toekwam, omdat ik alleen maar aan het janken was. Hij zei dat hij het veel te vroeg vond dat ik 'm vertelde dat ik zwanger was en dat ik me gewoon ziek moet melden als ik me niet lekker voel. Verder vind ik het ook gewoon prettig om mijn verhaal te delen. Na 2 miskramen ben ik gewoon bang en is het fijn om er met vriendinnen en familie over te praten. Vanavond de echo. Ik heb er op zich wel vertrouwen in. De symptomen houden aan; ontzettend zere en volle borsten, kortademigheid, veel afscheiding, vaak plassen, gebroken nachten, puisten op mijn benen, warm/koud hebben, honger, moeheid. Wat me alleen zorgen baart is die hartslag die lager is...wellicht weer een missed abortion waarbij de vruchtzak doorgroeit, maar de embryo niet. Dat spookt wel door mijn hoofd.
Het is zo spannend en eng na miskramen Ik duim heel hard voor je ♡ Hoe bedoel je een lage hartslag? Heb jij dat?
@MissMorrow ik duim voor een mooie echo! Gaat vast goed komen. Hier vandaag weer een wekelijkse mijlpaal: ik heb de 5 weken aan getikt! Hoewel ik niet meer heb getest heb ik er wel vertrouwen in. Ik heb vanochtend nog even gediscussieerd met mijn man (en gisteren, en eergisteren, o o o, verhuizen, werken, een gezin hebben en moeite doen voor elkaar blijkt heel moeilijk, hij vindt dat ik te veel vraag (of hij 's avonds ook nog even de deurmat wil stofzuigen bijv.) terwijl meneer pas om 21u een keer eindelijk zit. Ja hallo, wat denk je hoelaat ik op mijn reet zit? Om 17u al? Zeur niet als ik wat extra's vraag, denk ik dan. Voor mij is het ook de hele dag rennen en vliegen en daarnaast doe ik ook het huishouden. Als ik dan een keer onredelijk zou zijn of wat extra's vraag, deal with it. Ik geef mijn lichaam voor de tweede keer compleet 'weg' om jouw weer een kind te schenken en jij zeurt over stofzuigen? Seriously?) Worden hele lange maanden zo..
@MissMorrow wat een rare reactie van je manager. Is ie medisch bevoegd - of zelf zwanger geweest? Ik krijg hier voor het eerst mijn ontbijt niet weg. Beetje misselijk bij het opstaan, ik ren om kwart over 6 de deur uit dus ontbijt op het werk. De helft van een bakje yoghurt gaat erin. Hopelijk is dit snel weer voorbij.
Nee maar serieus he. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik de komende 8 maanden en daarna nog heel veel van hem ga vragen dus dat hij maar een manier moet vinden om ermee om te gaan. En sorry hoor, dat het nu druk is met verbouwen en verhuizen ervaar ik zelf ook. Dan schakel je maar hulp in. Jeeeeeeeeeetje mina.. Doe even normaal zeg! zal wel aan mij liggen. Maar niet heus